Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 16:19 | |
![]() | FeseBengt: tack, antar jag? Haha! Kajix: varför skulle man inte få det? | |
| icy | 2013-07-20 17:02 | |
![]() | Jag stör mig lite faktiskt på Instagram (och andra) "fotografer" som tror att så fort man tagit en bild av ett fint landskap så blir det automatiskt ett skitbra foto! Jag stör mig egentligen bara på alla som kommenterar det just så också...att fotot är så bra.... Men nej, fotot är inte bra alltid, men utsikten är underbar...vem som helst kan ta ett sådant bra foto då... Men inte alla kan ta ett bra foto på "ingenting"... Sååå...fick jag ut det...phew... | |
| kiwiskal | 2013-07-20 17:40 | |
![]() | Mollee, Jo men jag skulle personligen aldrig säga till någon jag gillade eller min kille "Idag fikade jag med en söt kille" (om nu inte killen visste vem det var och att jag inte var intresserad av honom, eller jag förklarade det, men hade inte sagt att han var söt och mena utseendet) Därför känns det som att han skrev så för att 1. "Visa" att han ser mig som en vän 2. Göra mig avundsjuk 3. Ville se om jag sa något om det för att kolla hur jag känner Hade sagt detta till honom om jag kände honom lite bättre än vad jag tycker att jag gör nu. Känns lite desperat ännu ;D Vill gärna säga fråga face to face med och det kan jag inte just nu. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 17:44 | |
![]() | Skrev han det till dig personligen? Kan det inte ha varit en liten söt bebis eller något då? Om det skulle bero på någon av de tre alternativ du redogjorde för här ovanför, så skulle jag säga tack och hej! Spel är inget för mig i alla fall. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 17:45 | |
![]() | Alla val är bra val, så länge du inte går runt och mår dåligt av dom! Att inleda ett förhållande på misstänksamhet och osäkerhet är helt värdelöst... | |
| kiwiskal | 2013-07-20 17:55 | |
![]() | Ja :/ Nej ingen bebis tyvärr. Han sa att dom druckit vin.. Nä, om det nu skulle visa sig att han var intresserad av att vara mer än vän (vilket jag inte tror längre) skulle jag verkligen fråga varför han sa sådär eller inte ha mer kontakt med honom. | |
| kajix | 2013-07-20 18:00 | |
![]() | du har rätt Mollee2 retar mig på att ha fel | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 18:00 | |
![]() | Vafan. Varför skriver han det till dig? Frågade du vad han hade gjort, eller skrev han det bara så där? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 18:01 | |
![]() | kajix, du kan väl sällan ha fel? :-) | |
| Lillstölla | 2013-07-20 18:03 | |
![]() | Att jag på fullaste allvar övervägde att köpa ett rosa påslakanset. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-20 18:04 | |
![]() | Icy, du är min hjälte. | |
| kiwiskal | 2013-07-20 18:05 | |
![]() | Eller hur :/ Om han inte skrivit snygging och varit allmänt flörtig mellan varven hade jag inte undrat, men nu blev det bara konstigt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 18:07 | |
![]() | Låter som en som behöver komma ner på jorden om du frågar mig! Nu har ju inte jag någon aning om hur det ligger till, men det känns lite obetänksamt att skriva såsom han gör! | |
| kajix | 2013-07-20 18:08 | |
![]() | eller hur, Mollee2. :-) | |
| kiwiskal | 2013-07-20 18:10 | |
![]() | Haha ja, verkar inte vara något fel på självförtroendet där, eller så är det just det det är ;D | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 18:18 | |
![]() | Framförallt verkar det som att han saknar förmågan att sätta sig in i andra människors känslor. | |
| kiwiskal | 2013-07-20 19:37 | |
![]() | Jag är en magnet för konstiga killar tydligen | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2013-07-20 19:40 | |
![]() | Graviditetshormoner, är de normalt att gråta över en hink hjortron, eller se att musen man nästan körde över klarade sig? Eller när han hundtränaren lyckats få en hund gå fint i koppel? Undrar vart detta ska sluta! | |
| Pubbe | 2013-07-20 19:47 | |
![]() | Kiwi: Inte lätt när det är svårt ;) plus du utger dig för o vara ett fruktskal eller möjligen skalet till en pippifågel :P Allimoni: det kommer gå fint, är det långt kvar? Retar mig på min slöhet ikväll, ska snart ta tag i det här med att gå till affären o handla grillproviant. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-20 19:59 | |
![]() | Allimoni: Vad himla gulligt! :-) Att gråta av lycka, kan ju bara vara positivt tycker jag! | |