Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kiwiskal | 2013-07-21 19:00 | |
![]() | Ja, verkligen. Känns som att man måste vara extra bra på att sålla och inte ta in allt så hårt idag. Innan fb och annat kunde man ju knappast jämföra hur dagen varit med andra. Jag måste ha varit nån slags eremit i mitt tidigare liv ;D | |
| kiwiskal | 2013-07-21 19:05 | |
![]() | Matthias, blir både glad och ledsen av att du känner igen dig. Tack så mycket, du får självklart skriva till mig med om du vill :) Kram dinodog, ja visst är det så. Tycker det är jobbigt att vissa blir irriterade när man har en sådan dag.. "dra inte ner mig i skiten" känns det som att vissa tycker. | |
| dinodog | 2013-07-21 19:09 | |
![]() | Jag har fb men är ytterst sällan där. Blir så trött av alla uppdateringar vad folk handlar i Ica, kort på fulla kundvagnar. Senaste inköpet på systembolaget och vad som ligger på grillen. Är väl tämligen ointressant vad och hur folk handlar och äter. Hur mycket de tränar mm. Har en väninna som ligger i från de hon vaknar tills det hon lägger sig. Om hon vaknar på natten så går hon in då med. Skulle vilja kalla det ett beroende faktiskt. | |
| Matthias M | 2013-07-21 19:13 | |
![]() | Kiwiskal: tack så mycket :) | |
| kiwiskal | 2013-07-21 19:18 | |
![]() | dinodog, samma här. Känner igen det där.."roligast" är när någon ska sitta och lägga upp saker på fb när man sitter och fikar eller nåt. Vara i stunden kanske? Det är inte ens att personen inte gillar mig men det är mer intressant att vara intressant för flera antar jag. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 19:53 | |
![]() | Mår man bra inuti, mår bra man när andra mår bra. När man mår dåligt över att andra mår bra, då mår man riktigt dåligt! Har varit där själv. Det är mycket allvarligt! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 19:54 | |
![]() | Själv tycker jag det är jätte kul att läsa om andras äventyr och roliga saker som de hittat på. Så länge folk är genuint ärliga och mår bra av att dela med sig av trevligheter, så är jag nöjd. | |
| kiwiskal | 2013-07-21 20:01 | |
![]() | Jo, så är det väl. Vill dock säga att jag inte är missunnsam om någon har det bra, är väl mer att jag själv känner mig dålig liksom. Men det är ju mitt problem att lösa | |
| janne1966 | 2013-07-21 20:01 | |
![]() | Jag retar mig på folk som säger att de längtar efter att vara barnfria. Varför finns överhuvudtaget det ordet? Om man skaffar barn så har man barn!!! Allt skitsnack om hur skönt man tycket det är när man har sina barnfria veckor då man kan göra vad man vill.... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 20:05 | |
![]() | Kiwiskal. Nä, Jag tror inte att du är missunnsam, jag tror bara att du har ångest... :-( Jag är hemskt ledsen för dig skull. Jag vet hur det känns! | |
| temperance | 2013-07-21 20:07 | |
![]() | Men det är väl klart att man kan längta efter att göra saker utan barn?! Att man skaffar barn betyder inte att man måste vara med dem 24-7 eller att man älskar dem mindre när man behöver egentid. Man kanske orkar vara en god förälder om man får ta "paus" från föräldraskapet once in a while? | |
| Pubbe | 2013-07-21 20:07 | |
![]() | Mycket viktigt när det gäller FB är att även om många skriver ditten o datten om allt och inget i enbart positiv bemärkelse så döljer det sig där bakom många problem och en ganska trist grå vardag med, men många gånger framhävs enkom det positiva som dessutom kan vara lite tillspetsat ibland. För en del är det säkert så underbart med precis allting men de allra flesta av oss brottas med både stora och små problem av många olika slag. Få berättar om dom sakerna. För en del är det bättre att vara utan FB faktiskt då det lätt kan bli att man börjar jämföra sig och man ser bara hur bra och roligt andra har det. Retar mig f.ö. på att jag återigen är så sjukt oproduktiv och det blir sen middag igen. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 20:09 | |
![]() | Det blir nog bättre ska du se, kiwiskal! :-) Du är så go och rolig, så. | |
| Pubbe | 2013-07-21 20:09 | |
![]() | Skriver under på dina ord Temperance! | |
| kajix | 2013-07-21 20:11 | |
![]() | på vår återvinning jobbar det några återvinningsfascister. sop-nazis kallar vi dem. :-) jag retar mig inte så mycket på fb-uppdateringar. om man stör sig på någons är det väl bara att ta bort denne från flödet? jag retar mig på att eurosport bröt snookern för att visa ett hundratal epo-tuggande cyklister på semester i frankrike. | |
| kiwiskal | 2013-07-21 20:11 | |
![]() | Mollee, jo du har rätt, lättare att släppa det när man är upptagen vilket jag inte är just nu. Tack vad snällt :) Det är du med, och klok :) Pubbe, instämmer | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 20:13 | |
![]() | Vad är snooker?? | |
| Lillstölla | 2013-07-21 20:16 | |
![]() | Usel sinnesnärvaro. | |
| Pubbe | 2013-07-21 20:16 | |
![]() | @Molle, biljard. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-21 20:16 | |
![]() | Aha! | |