Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ceckes | 2009-01-29 05:19 | |
![]() | ja ledig o arbetslös,, men e man arbetslös så räknas inte det riktigt som ledig fast man e det, men det är ju vanligtvis ofrivilligt, en annan är ju sjukskriven o det är ännu mer ofrivilligt. Jättelätt o vända på dygnet då=( | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-01-29 05:24 | |
![]() | jag e vaken oavsett=) en gång sömnvanor som en student, alltid ds. o sen har jag så härliga kompisar=) | |
| Ceckes | 2009-01-29 05:27 | |
![]() | En student borde sova om nätterna för att få riktigt bra betyg i skolan. För att orka skriva sina tentor korrekt. Är det inte så? Eller pluggar studenter natten igenom ? NÄ tror inte det va, ni är väl bara ute o festar o tar inte ansvar ? Det var längesen jag var student nu... så man minns inte sånt längre. | |
| -50- | 2009-01-29 05:30 | |
![]() | Ahhhh arbetslös e inge kul, va d i 2mån för 5år sedan och höll på att gå upp i limningen, USCH å FY. Ångseten för va som komma skall e värst. Nu hade ja d så förspänt att ja hade både truckort å C-kort så jobb va inte svårt att få för mig men ändå va d jobbigt i början när ja blev friställd. Tillägas att ja bor i Sthlm å där finns många jobb med den typen av kompetens. Lycka till me sökandet Ceckes | |
| Ceckes | 2009-01-29 05:38 | |
![]() | -50- Tack=) Jag flyttar till Stockholm i mars, så det ska nog fixa sig=) Däremot för att återgå till ämnet retar jag mig på att jag inte har truckkort för att de söker undersköterskor med truckkort på ett jobb i Stockholm som jag gärna skulle vilja ha..Men nu kan jag inte söka det fast att jag kan köra truck (hade tillf truckkort när jag jobbade på en fabrik ett slag men det räknas ju inte). | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-01-29 06:01 | |
![]() | ja inte är jag student längre iaf... jag sover när det passar. Ibland är det för kul för att sova. | |
| Billan_85 | 2009-01-29 07:23 | |
![]() | Förlåt ceckes men jag retar mig på att du sa "Jag har för lågt blodtryck för att jag är lång o smal.." Blodtrycket har sällan någonting med vikten att göra. Min mamma vägde 168kg och är 175cm lång. Även då hade hon lågt blodtryck. Sen retar jag mig på att min lillasyster snoozar än. | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-29 10:08 | |
![]() | Jag retar mig på att alla tror sig ha rätt att svära och skälla eller driva över/med en yrkeskår Bitte telefonförsäljare | |
| vindsus86 | 2009-01-29 10:09 | |
![]() | trådar med många inlägg. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-29 10:13 | |
![]() | Bitte, tänk då vad lapplisor får utstå. Vissa yrkesgrupper är mindre omtyckta så är det ju. "It´s a dirty job, but sombody got to do it".. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-29 10:26 | |
![]() | Att jag nu har försökt att lägga upp ett foto här på mig själv i två olika webläsare o även förminskat korten men de funkar inte ändå suck.. | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:03 | |
![]() | När ni youtubelänkar utan att skriva först vad ni länkar till, ungefär som ni vore de enda som länkade och man orkar gå in och kolla ändå, fast man inte ens vet vad det är. Det orkar man inte. Så sluta med det och skriv först vad länken handlar om innan.. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:35 | |
![]() | hej nikotinsprej 250kr? Nä du, då hade jag köpt nikotintuggummi, kostar 40kr, den som heter firebreak. Goda med. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:37 | |
![]() | Retar mej på att jag har beslutsångest om jag ska åka och träna idag. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:39 | |
![]() | just do it, träna är bra | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:55 | |
![]() | 2009-01-28 18:57 skrivet av kissed: "Att det var sjukt tungt på träningen idag, trodde jag skulle svimma. Kan bero på att jag legat sjuk två dagar:-(" Så sent som igår skrev du ovanstående. Så lyssna på latmasken i dig idag och vila! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:55 | |
![]() | sant | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:59 | |
![]() | Mitt beslut är fattat. La mej just ner på soffan med en bok:-) Kaninen sa bestämt ifrån också, han har erfarenhet av mitt gnäll om värk som jag själv dragit på mej när huvudet vill mer än kroppen:-) Men tack för er sympati som hjälpte mej att fatta beslutet utan ågren:-) | |
| pion ekrot | 2009-01-29 12:05 | |
![]() | Telefonförsäljning kvalar inte in under "it´s a dirty work but someones got to do it" eftersom jag inte bett om att få bli uppringd. Det är ingenting som rensar mina rör direkt. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-29 13:39 | |
![]() | hmmm...mrperfect..tack?! annars tror jag kriterierna för att vara ordningsvakt här är lite högre än att bara kvala in på att man är här ofta :D...jag tror det funkar lite så att eftersom de flesta är här ofta så är man varandras forumvärdar utöver de ordinarie? | |