Spelrum
Giraffen46
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade81
Mobilspel
Pågående19 444

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Teppy2008-10-30 14:25
Antal inlägg: 2314

Little_Red; ja du har rätt... ;)

Gentiana2008-10-30 15:51
Antal inlägg: 297

Det är bara att låta tiden gå. Vid pass 45+ har gravitationen och ett lagom osunt leverne gjort sitt med dom flesta.

gubbi2008-10-30 15:59
Antal inlägg: 2638

:D

Lilla Busan2008-10-30 16:05
Antal inlägg: 896

Åå ådet där tipset om sunkiga gamla myspysbyxor o sunkig tshirt fungerar inte..

Skulel vid ett tillfälrl akjutsa in två polare som missat bussen till Uppsala där dem skulle ut o festa på ett populärt hak.. Vid tillfället då dem ringde hade jag somnat o var inte det minsta glad över att bli väckt ännu mindre av att behöva skjutsa in dem till stan..

Jag var i o för sig nyduschad då jag duschade innan jag kröp ner i sängen, men totalt osminkad o skulel ju bara skjutsa in dem o sen dra hem igen varpå jag satte på mig ett par myspysbrallor av slitet äldre skick.. Ni vet favvo byxorna man aldrig visar upp.. :-) En stor svart luvtröja som det stod BODIL på med stora bokstäver o röda foppatofflor.. Så damn urläckert o sexigt NOT..

Då vi komme rin på kungsgatan i stan o nästan är framme går min drivknut sönder sucka pusta stöna.. Inga bussar hem förräns mycket senare o jag vägrade att betala tusen spänn för taxi hem så hakade med dem på krogen ... Förvånansvärt var jag den enda av oss i gänget som hade hur mycket ragg som helst efter mig o den enda av oss som fick till det den natten ... O då var mina polare uppsminkade o festklädda...

vad gäller snacka kuk o fitta mycket avskräcker bara dem fjantigaste människor.. resten diskuterar gärna så det knepet funkar inte för mig att använda alls tyvärr...

Så vad göra liksom.. vi snyggingar får digga läget... O som sagt var real sunkighet kommer inifrån, men inte alla är så smarta att dem kan se den .. ;-)

Puss på er

Ceckes2008-10-30 16:20
Antal inlägg: 3734

Jo du kommer avskräcka flera sorters människor om du säger kuk o fitta i var o varannan mening, då hjälper det inte om man e snygg... man ska gärna prata smegma o gröngrå flytningar också som luktar fisk... man ska säga nu ska jag koka kuk-kaffe o bre en fittsmörgås.. använd det överallt i allt du pratar om... !! Svär förblindat! Det suger att umgås med människor som inte har bra ordförråd. Du blir tolkad som pantad oavsett hur snygg du är.

Lilla Busan2008-10-30 20:01

ceckes/// sorry try that o det funkade inte iallafall...

o att bli tolkad som pantad bara för att ngn är snygg köper jag inte heller.. vad har intilligensen med snygghet att göra?

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-30 21:29
Antal inlägg: 1972

/// ja vad ska man svara på det?
///adidas the brand with the 3 stripes///

Fluffig ost - Ej medlem längre2008-10-30 21:45
Antal inlägg: 112

firade tidig jul med bad santa ikväll. Billy bob thornton kan konsten att göra sig oattraktiv, men stackarn blir inte lämnad ifred av snygga tjejer ändå. känns trovärdigt som tomten.

Taka2008-10-30 22:34
Antal inlägg: 166

tina_tiger: Tyvärr vet jag inget om skogsmaskiner, men jag kan ju börja prata kameror eller gitarrer, jag vet inte om det har samma effekt? XD

tina_tiger - Ej medlem längre2008-10-30 22:52
Antal inlägg: 81

Taka:
Tror skarpt på kameraidén. Gärna gamla lådkameror med "dragspel" från förra sekelskiftet, det borde göra susen!

Gitarrupplägget är nog inte heller så dumt. Eller varför inte gå loss om din plektrumsamling?

Lycka till!

Ceckes2008-10-30 23:01

Lilla busan, vad är det du inte förstår? Du skriver själv i inlägget ovan , sista stycket.." så vad göra lixom... vi snyggingar får digga läget..."
Det handlar väl inte om ifall du är snygg heller... om du skrämmer iväg människor, det handlar väl om hur du betér dig!!! Det var ju just det jag ansåg..
Man blir ju inte tolkad som pantad för att man e snygg, vem säger det? Men ÄR du snygg som du framställer själv i dina ord så har det inte med din intelligens o göra.. Men man kan skrämma iväg folk på sitt beteende så läs först ditt eget inlägg o sen läser du mitt, så kanske du förstår det du trodde du först förstod men inte hajade ändå.

Ceckes2008-10-30 23:03

Alltså undrar jag vad har snyggheten med dina handlingar att göra? (Lilla busan, som du själv beskriver i ditt första inlägg)

Lilla Busan2008-10-31 01:31

ceckes// läs igenom igen vad jag skriver så kanske du hajjar läget...

Jag skrev det som ett svar på ett påstående att ed myspysbyxor så var man typ inte attraktiv... Därav beskrev jag hur det gick till en kväll då min bil pajjade o jag motvilligt gick på krogen ikläd mysbyxor, en ful svart huvtröja med texten BODIL på o foppatofflor..

jag är inte ett dugg snyggare än ngn annan o skönheten sitter i betraktarens öga...

det jkag påpekade var ju ditt inslag av att det suger med folk som inte har ordförråd o att man blir tolkad som pantad oavsett hur snygg man är... Thats vad jag syftade på..

O nej jag anser inte jag blir tolkad som pantat bara för att jag konstant tex använder mig av favvoorden att jag tex kukar ur eller att ngt är fittigt , eller att det där var då en jävla suranus...

Vi har alla olika åsikter gumman , nöj dig med det ..

Nu sklal jag lägga mig att sova med min ansiktsmask på .. Just because hur fult är inte det .. Mohahahahahhahahahaa

Fler borde ha humor härinne.. Så weirdo att en del skall ta allt som skrivs så himla strikt o seriöst då alla vet att 99 procent av altl som skriv i trådarna iallafall är oseriöst typ.... men risk att min procenträkning blidde lite fel men typ.. :-)

Puss på er

Ceckes2008-10-31 02:32

JAVISST, olika åsikter men behöver man vara försmädlig för det?

Lilla Busan2008-10-31 09:12

har inte vart försmädlig alls, bara sagt vad jag tycker o tänker.. kan du inte ta det så strunta i att läsa mina inlägg så slipper du bli ledsen arg irriterrad what ever du nu blir.. Puss

Taka2008-10-31 09:43

tina_tiger: stoformatskameror är inte så intressanta för mig, så jag skipper nog dem (Dragspelskamerorna) men kan ju helt klart bubbla på om vikten av fullformat istället för APS-C format osv. :P

tina_tiger - Ej medlem längre2008-10-31 09:54
Antal inlägg: 81

Taka:

Nu låter det som om du är på god väg! Get them tiger :-)

Taka2008-10-31 10:35

tina_tiger: Dito :P

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-31 11:35
Antal inlägg: 1972

håller mig undan

nirvana52008-10-31 11:53
Antal inlägg: 11

tina_tiger:
det där om hästar var bra! Personligen berättar jag om mina två katter i det oändliga och innan jag berättar har jag ätit massor av vitlök.
Lovar att det fungerar!
"och så när tussan gick ut kom plumpen in och plumpen gick och la sig och du kan inte tro vad han snarkar och tussan vill inte äta samma mat som plumpen så jag köper mjau åt tussan och plumpen måste äta specialkost som jag köper hos veterinären och den kostar 499 kronor för 5 kilo etc etc".....

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?