Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fimparn | 2009-11-27 21:45 | |
![]() | lol | |
| dwight | 2009-11-28 02:54 | |
![]() | Syntax-fe: Jag skriver att jag tar upp fötterna ofta och att jag sover längst bak i bussen, men detta har kanske hänt 5-10 gånger:D Jag gillar bara när människor blir ilskna för småsaker. Det är vi bra på i Sverige! hahaha väldigt många som aggrar faktiskt xD | |
| Billan_1985 | 2009-11-28 04:06 | |
![]() | Varför lägger du bara inte en tidning under din egen rumpa? Det finns allt möjligt på sittplatserna i både bussar o tåg. Har sett en onykter gubbe pissa på sig, vid flera tillfällen att det spillts diverse drycker och även sett spyor på säten. Har hellre lite grus i baken som faktiskt går att borsta av än rester av någons kräk. Ta för vana att sätta en tidning på sätet innan du själv sätter dig ner istället. | |
| Mammaoxå | 2009-11-28 07:19 | |
![]() | Är förvånad över att någon över huvudtaget tycker att det är ok att smutsa ner ett säte. Vart har allt vanligt sunt förnuft tagit vägen. | |
| Public_Enemy - Ej medlem längre | 2009-11-28 07:33 | |
![]() | Undrar hur många som sitter med skorna på sig hemma i sin egen soffa... | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-11-28 07:39 | |
![]() | Nä usch, be dem inte att ta av sig skorna för jösse namn! Då kommer det att lukta tåjuice istället och det är faan värre än allt annat! :-( *håller för näsan* Be dem lägga en tidning på sätet. Då kan de lägga upp fötterna hur mycket de vill :-) Det är även egoistiskt att röka inne i busskuren. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2009-11-28 11:43 | |
![]() | Fötterna ska vara på golvet och arselet på sätet. Jag kan förstå att det inte är lätt att säga till alla gånger... p.g.a. flera mot en, eller risken att råka anmärka på en komplett vettvilling... Men till alla er som ej tillhör nämnda kategorier: Fötterna på golvet! Hur svårt kan det vara! (Dessautom hatar jag väskor som ska ta upp en sittplats, inte bara för att det är drygt, också ett skäl, utan även för att den mycket väl kan ha varit på ett skitigt golv förut) | |
| ENAPEON | 2009-11-28 15:43 | |
![]() | @perpersa Jag brukar alltid ha väskan på sätet just för att slippa ha den på ett skitigt golv. Har aldrig känt av att nån skulle ha blivit irriterad på det (jag håller i den om det är ont om platser). Men det kanske är dags att sluta med det om det är många som tycker som dig(?). | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-28 15:46 | |
![]() | Håller med ENAPEON... | |
| -50- | 2009-11-29 20:39 | |
![]() | 95% av dom som har skorna på sätet är under 25, 99% av dessa vet att man inte har fötterna på sätet men lik förbaskat så har dom sina skitiga skor där. Man undrar ju vad som står fel i huvet på dom, kanske dom tappades i golvet på BB. Att säga till är en självklarhet då det ingår i mitt yrke men jag förstår att alla inte vågar pga riskerna. | |
| Rhotheta | 2009-11-29 20:45 | |
![]() | Hehe, jag skulle vilja se hur kaxiga de små snorungarna skulle vara om det plötsligt klev på ett gäng jägarbefäl på bussen. Plötsligt skulle de nog sitta som små ljus. Det går an att mopsa sig på internetforum och mot gamla tanter. | |