Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 797 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-22 22:23 | |
![]() | Jag har en förkärlek för kjol och stövlar, speciellt på hösten. Brukar ofta ha på mig en mockajacka som jag inte kan släppa taget om och en scarf/halsduk. Har ganska ofta ryggsäck, för att det är bekvämt och praktiskt. Det representerar inget mer i min personlighet än att jag vill se bra ut och försöker klä mig därefter. ryggsäcken är inte så het, men jag får alltid visa leg på systemet så den kanske bidrar till en ung look...:) (man kan ju hoppas) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-03-22 22:25 | |
![]() | Det beror ju på vem man ska träffa..men det jag får på mig om jag inte ska träffa nån är en grön munkjacka. inte mintgrön..mer skogsgrön. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-03-22 22:25 | |
![]() | eller armygreen. | |
| Countrybabe | 2010-03-22 22:29 | |
![]() | På mig syns det ibland att jag älskar coutnry, då jag väldigt gärna går klädd typiska "country-kläder". Jeans och (figursydda) skjortor/blusar. Hatten däremot har jag sällan :-D Älskar jeans...men sommartid blir det mycket klänning och det visar ju ingenting :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-22 23:35 | |
![]() | Chic trashank med vackra smycken. Osminkad till vardags, spacklad ute på krogen. Svindyra märken, second hand och HM i en salig röra. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-03-22 23:39 | |
![]() | så ser det nog ut. | |
| -Nephelia- | 2010-03-23 08:59 | |
![]() | Jag klär mig i det som jag gillar, och det skulle jag nog beskriva ungefär som Sylvia, och lägga till att allt oftast är svart, ingår möjligen en del andra jordnära färger. Aldrig blått, annat än i jeans. Det är konstigt, jag älskade blått när jag var liten. Modet just nu är ju bara så totalt fel för mig. Hopplöst att ens försöka gå och handla 'vanliga' klädaffärer. Kräks på alla tajts. Fast rätt kul när alla går omkring i 'långkalsonger' och tycker det är fint : ) | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-23 09:35 | |
![]() | men det är ju skönt med tajts, bra under kjol | |
| JefautjOuer | 2010-03-23 10:01 | |
![]() | Det ska vara bekvämt annars är jag hellre utan. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-23 10:14 | |
![]() | Jag har ett par pokerkallingar under morgonrocken! :) | |
| Pseudonymf | 2010-03-23 14:37 | |
![]() | Eftersom jag blivit samboende klär jag mig mest i katt- och hundhår så att alla jävlar ska veta att jag har ett zoo från helvetet hemma. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4