Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten4
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade53
Mobilspel
Pågående19 278

Forumkategorier

Användare Inlägg  
grönöga - Ej medlem längre2010-06-10 14:09
Antal inlägg: 5570

Guatama: "Speciellt när man inte vågar stå för sina åsikter eller när man vill kasta skit på någon anonymt."

Känner definitivt inte igen mig själv i det. Vill jag säga något så använder jag mig av "Grönöga".
Mitt andra konto använder jag mig mest av till spel, och någon gång till nåt harmlöst inlägg(vilket dock är mycket sällan.)

Gautama2010-06-10 14:12
Antal inlägg: 6854

Nää jag sa inte att du hade gjort så:-)
Jag sa att en del använder sig av anonyma konton av den anledningen. Jag har också haft anonyma konton, jag har säkert sagt saker som inte varit lämpliga med de.
Men oftast när jag varit anonym så har anledningen varit någon helt annan än att jävlas med andra i allafall.

Satyra2010-06-10 14:27
Antal inlägg: 4561

Ok, omformulerar mig då - Begriper inte varför folk inte har kurrage nog att säga det de vill säga utan att vara anonyma. ;-)

ramsay - Ej medlem längre2010-06-10 14:31
Antal inlägg: 9204

kurage och kurage. har du hört talas om privatliv kontra yrkesliv? finns nog en hel del poliser, åklagare, jurister, läkare, rektorer som sparkar av sig skorna tar en drink och spelar beta, chattar i den privata sfären.

Satyra2010-06-10 14:45

... och absolut känner behov av att prata om just sådant de inte kan/får prata om iom yrkeslivet? Jaja, så är fallet säkert väldigt ofta just för de anonyma skribenter som huserar i Beta. ;-)

bobo flux2010-06-10 14:51
Antal inlägg: 11371

SylviaPlath, på vilket sätt är det en konstform att byta nick till höger och vänster? Vad är poängen? Och vad utgör ett undantag från patologiskt nickbytande? Om man byter ett fåtal gånger över en väldigt lång period så visst, man kanske känner att man vill vara anonym eller så. Men att byta nick för nickbytandets skull är väl om något patologiskt i så fall?

Jag tänker stå och falla med mitt nick bobo flux.

ramsay - Ej medlem längre2010-06-10 14:52

behov, nja, alltså håller du en privat ton öht i vilket offentligt samtal som helst bland nämnda yrkesgrupper får du varsamt vakta din tunga. och det är väl knappast tanken med att strö spela och snacka här.

Satyra2010-06-10 14:54

bobo - Det är för att du är man som du inte kan förstå varför det är ok när just Rob byter nick stup i ett. Kvinnor finner väl honom älskvärd helt enkelt och som sådan kan man göra nästan vad som helst utan att tappa glansen. ;-)

Gautama2010-06-10 14:56

Jag förstår vad bobo menar och håller med honom trots att jag är kvinna:-)

ramsay - Ej medlem längre2010-06-10 14:58

satyra o G tycker olika! jag trodde ni var samma person. eller tvillingar iaf.

bobo flux2010-06-10 15:00
Antal inlägg: 11371

Satyra, oavsett könstillhörighet så förstår jag bara inte poängen med att byta nick hela tiden? Förklaring önskas. Varför?

ramsay - Ej medlem längre2010-06-10 15:02

fö vet jag vilket wildmans alter ego är... men jag står och faller med det tvålis;)

ankanka - Ej medlem längre2010-06-10 15:08
Antal inlägg: 211

jag har bytt massor med gånger. Nån förklaring får ni inte, jag har ingen anledning att behöva svara på frågor. Behöver inte eran förståelse.

Jag skiter i varför ni vill veta det med.

wildman2010-06-10 15:08
Antal inlägg: 3860

Scccchhhh ramsay.

Satyra2010-06-10 15:15

Nu var ju mitt uttalande om Rob skrivet med glimten i ögat, om det inte framkom tydligt. (fast jag tycker att han ÄR en trevlig figur på riktigt!) ;-) Varför han byter nick ständigt har jag inte en aning om men beslutsångest ligger väl nära till hands att tolka det som. Kring hans vara/icke-vara i Beta, menar jag.

Nej ramsay, varken tvillingar eller samma person. Och ärligt talat är jag inte ens helt säker på att Gautama är den person jag tror hon är, eftersom bilden inte helt liknar den person jag inbillar mig finns bakom. Men vid ett närmare studerande så är det nog BS, skulle jag tro. Eller inte?!? Jo, det måste det vara, va, väl? ...

Gautama2010-06-10 15:16

Det är klart det är jag Satyra, känner du inte igen mej?
Den här bilden har jag haft förut:-)

Tvålis - Ej medlem längre2010-06-10 15:23
Antal inlägg: 4429

Nu är det på riktigt riktigt orättvist! Nåja, jag har ögonen öppna nu till vad jag kan föreställa mig är wildmans wilda nöje :-)

Jag kan förstå behovet av att vilja vara anonym. Har funderat på det själv ibland, men inser att min person innebär för lite intresse för att någon faktiskt på fullt allvar ska skaffa sig en bild av mig baserat av mina åsikter som är så bestående att den på något sätt skulle stå i min väg irl.

ramsay - Ej medlem längre2010-06-10 15:36

jaja wildman, jag ska sköta mig...:)

wildman2010-06-10 15:51
Antal inlägg: 3860

En annan orsak att sprida sina ägg i betakorgen är ju att ens beroende blir liiiite mer otydligt när man inte ser all statistik på ett nick :-)

grönöga - Ej medlem längre2010-06-10 15:58
Antal inlägg: 5570

Guatama: "Speciellt när man inte vågar stå för sina åsikter eller när man vill kasta skit på någon anonymt."

Grönöga/Jag: "Känner definitivt inte igen mig själv i det. Vill jag säga något så använder jag mig av "Grönöga".
Mitt andra konto använder jag mig mest av till spel, och någon gång till nåt harmlöst inlägg(vilket dock är mycket sällan.)"
----------------

Vill bara klargöra här att jag inte kände mig "påhoppad" av Guatama!(Hon är ju min gullefis!)

Jag ville snarare klargöra att det finns många här som har dubbla(och fler ändå...)nick och Inte har dessa i syfte att "lägga bajs" överallt i forum.
Men att dom finns("bajsläggare") instämmer jag i...

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?