Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 569 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tuttifrutti | 2010-09-24 11:39 | |
![]() | vill gärna kommentera det att man inte tackar de flesta har ju lämnat spelplanen innan man har skrivit något. | |
| bitteb | 2010-09-24 12:07 | |
![]() | appropå att sitta i mörker o spela...det gör jag med, men nog f-n hittar jag mnst 2 st T!! | |
| schmuppisch | 2010-09-24 12:13 | |
![]() | Håller med Jorick i hans första inlägg i denna tråden. Vinner någon överlägset så tackar man ju självklart inte för "en god match". För enligt egen erfarenhet så är det sjukt tråkigt att inte spela mot motstånd. Sen att min motståndare är den som ska lägga först, men ändå tar sig tid att skriva "hh" eller "hejsan". Vafasen, tiden tickar. Sedan är vissa så sjukt nojjiga med att man måste svara tillbaka att de inte lägger eller rentav blir sura om man inte svarar. Visst, det är trevligt att man får ett hej. Men om det bästa man kan få ur sig är en förkortning "hh" så kan det lika gärna vara för min del. Lär er skriva hela ord och meningar, men gör det medan det är den andres tur att lägga. PUNKT | |
| schmuppisch | 2010-09-24 12:14 | |
![]() | Jag förlorar hellre i en match där jag måste kämpa som fasen för att vinna, än att jag vinner mot någon som inte alls är en rutinerad spelare. | |
| annelie49 | 2010-09-24 13:11 | |
![]() | Jag tackar alltid för god match/kamp trots att jag förlorar 8 av 10. För mej är det ändå en god match trots förlust för att jag gillar själva spelet. Jag förkortar aldrig och det retar säkert många. Det är ju så härligt att vara negativ!! För övrigt har jag haft flera samtal efter spelets slut med trevliga medspelare runt om i landet. Det är kul med nya kontakter. | |
| bitteb | 2010-09-24 13:20 | |
![]() | Annelie...jag misstänker att du även är en mycket uppskattad person ute i det riktga livet. Mer sånt. Ha en skön dag!! | |
| fairy_Dragon | 2010-09-24 13:24 | |
![]() | Jag brukar alltid tacka, spelar ingen roll om jag vinner eller förlorar. Men har dock varit med om många som bara drar efter man har vunnit. Visar bara att de är dåliga förlorare ju. | |
| sommarregn | 2010-09-24 13:33 | |
![]() | Måste bara infoga att det ju faktiskt kan vara så att det är uppkopplingen det är fel på. Jag har vid flera tillfällen kopplats bort när jag försöker skriva något. Mitt i matchen går det bara att hitta tillbaka igen - men inte när matchen just avslutats. Vill påpeka att detta KAN vara en anledning till att folk bara drar - generellt tycker jag dock självklart att man skall vara artig och tacka såklart - om man inte kopplas ned - för då har man inte en chans....! | |
| strella70 | 2010-09-24 13:46 | |
![]() | Phantony hur fick du ha den bild du har som profilbild? nåt bra tips??? försökte ha en solros som profilbild men det nekades... :( får nog skriva till värdarna och ifrågasätta denna skeva behandling... :) för att nu hålla mig till tråden.. jag skriver som jag känner... ibland tt, ibland gg ibland tfm, beroende på vilket humör jag är på, ibland brukar jag inte skriva nåt alls, speciellt när den jag spelar mot inte hälsar... då tycker jag det kvittar att tacka om man inte ens har sagt hej till varann... ibland händer det att jag skriver t.ex. tt men har för bråttom att lämna spelrummet och har då inte hunnit få iväg mitt tack... ska bättra mig! :) jag brukar inte bry mig så mkt om detta tack och hej, det enda som förbryllar mig är dessa konstiga förkortningar man får ibland som smk... va fan e det? sug min kuk? eller? nån som vet? då är det bättre att inte skriva alls... ska jag smk:a någon för att jag hade flyt? ha ha! | |
| Molly Malone | 2010-09-24 13:49 | |
![]() | Skriver alltid tt men en del sticker iväg innan an hinner !! | |
| Sänket | 2010-09-24 14:17 | |
![]() | Nån har säkert påpekat det redan, men jag tycker det är lite lamt att bara skriva "h" när spelet börjar. Som om det vore så jobbigt att faktiskt skriva "hej"... Och nej, det är inte the end of the world, bara störande. | |
| Urek | 2010-09-24 14:20 | |
![]() | h sänket.. | |
| Sänket | 2010-09-24 14:27 | |
![]() | hh o tfgm ovhs! | |
| schmuppisch | 2010-09-24 14:33 | |
![]() | hatar förkortningarna : < | |
| Emollas | 2010-09-24 14:38 | |
![]() | när någon skriver typ en bokstav eller fler som tydligen är en förkortning av något så brukar jag bara göra tillbaks. t.e. så här låt säga att någon skriver hh då skriver jag typ gg oo pp ll ss uu ee rr också vidare sedan kan den personen få lista ut va det betyder | |
| Molly Malone | 2010-09-24 15:31 | |
![]() | Förkortningar i all ära... | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:35 | |
![]() | sluta gnäll... | |
| Padu | 2010-09-24 15:42 | |
![]() | Brukar gratulera när den andre vinner. Dock hinner vinnaren dra ibland innan man hunnit skriva det... | |
| schmuppisch | 2010-09-24 15:50 | |
![]() | Jag gnäller t ex inte. Jag bara påpekar och upplyser om saker som irriterar mig :) | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2010-09-24 15:50 | |
![]() | spela o vad tyst .... lite skämt där .... | |