Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 617 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stjärtmesen | 2007-03-07 10:26 | |
![]() | Måste naturligtvis bidra med ett fågelskämt. Vilken är den vanligaste fågeln i Bergsjön? Muckarduva. Sug på den ni. | |
| snorklan | 2007-03-07 10:28 | |
![]() | Pojken skjutsar flickan på sin cykel.. P: Ursäkta att det skramlar så illa, men stänkskärmen är lös F: Va? P: Jo.. jag sa förlåt för att det skramlar så illa F: VA? P: Alltså.. förlåt för allt skramel F: VA!?! Jag hör inte vad du säger för det skramlar så om stänkskärmen | |
| Hick ticks | 2007-03-07 11:19 | |
![]() | Haha. Har aldrig hört dåligare skämt i hela mitt liv. Speciellt saittams är oförglömliga :P Denna då: Vad är det för likhet mellan en häst? Det ena benet är längre än de andra... | |
| Matso | 2007-03-07 11:26 | |
![]() | - Var kommer du ifrån? - Mora - Det hörs inte. - MORA! | |
| hugokolbaz | 2007-03-07 11:27 | |
![]() | Vad är det för skillnad på en björn? Den äter varken kebab. | |
| Tommy 1979 | 2007-03-07 16:12 | |
![]() | Alla barnen lägger pussel utom Eva, hur skulle det se ut? | |
| pilutta-dej | 2007-03-07 17:30 | |
![]() | Jag gåt här och fnittrar hejlöst åt nicke_bagares görmany, se det var ett skämt i en språknörds smak. Du har räddat min dag, tack! | |
| wordfreak | 2007-03-07 17:42 | |
![]() | Har världens sämsta men smatidigt kanske det roligaste skämtet! Den är en följetång och lyder så här: Vet ni vad Tarzan sa när han såg elefanterna gå över kullen? jo han sa "-titta där går elefanterna över kullen!" Men vet ni vad han sa när han såg elefanterna gå över kullen med solglasögon på sig då? jo han sa nämligen igenting, eftersom han inte kände igen dem! Sug på DEN ni! ; D | |
| nicke_bagare | 2007-03-07 19:23 | |
![]() | visst e den bra pilutta-dej:) | |
| nicke_bagare | 2007-03-07 19:38 | |
![]() | skall du gå på jönssons begravning? nä varför det,han kommer ju inte på min | |
| nicke_bagare | 2007-03-07 19:40 | |
![]() | någon som vill höra en halv sexig historia?.........3 | |
| Tommy 1979 | 2007-03-07 19:44 | |
![]() | Vad händer med Siv när hon blir ledsen? Hon blir depressiv. Vad händer med Siv när hon blir arg? Hon blir aggressiv. Vad händer med Siv när någon slår henne i huvudet med en hammare? Hon får en bula som alla andra. | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-03-07 20:13 | |
![]() | Den sämsta jag någonsin hört är: - Det var en gång en älg som gick över en bäck och blev ren. Min mamma tror fortfarande att den är rolig och underhållande fastän hon hörde den på 60-talet! | |
| ajson - Ej medlem längre | 2007-03-07 20:21 | |
![]() | jag gillar ju den med ostbågen utanför kylskåpet.... | |
| ingson | 2007-03-07 20:23 | |
![]() | En välkänd om fåglar Vilken är den slarvigaste fågeln? Havsörnen! | |
| -JK- | 2007-03-07 20:30 | |
![]() | Varför ska man inte vara i djungeln klockan 14..? För att det är då elefanterna hoppar fallskärm. Varför är krokodilerna platta? För att de var i djungeln klockan 14. ---------------- Vilket land kan ingenting..? Canada ----------------- När säger kineserna Godmorgon? När de lärt sig svenska. | |
| brava | 2007-03-07 21:18 | |
![]() | hur får man en hund att låta som en katt? Jo, först stoppar man den i frysen, sen skivar man den med en bandsåg *ljudillustration* hur får man en katt att låta som en hund? Man häller bensin på den och sen sätter man till en tändsticka -voff | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-03-07 21:34 | |
![]() | Två isbjörnar var ute och gick i öknen. Då sa den ena till den andra: "Fan, vad varmt det måste ha varit här!" "Vaddådå?" "Jamen ser du inte vad dom har sandat!" Hur ser man att det varit en elafant i kylskåpet? Det är fotspår i smöret! | |
| VoirDire | 2007-03-08 04:25 | |
![]() | Hörde detta skämt av en polare: - "Hej" - "Va? Jag hör inte vad du säger, jag har tappat min höraparat." - "Men du har ju ett stolpiller i örat!" *drumroll* Ja så gick skämtet... Jag frågade sen min polare: - "Jaha, vad är det roliga?" - "Vet du inte vad ett stolpiller är? Det är ett piller man kör upp i röven!" - "Ja, och!??" - "Ja, eftersom han har ett stolpiller i örat så måste han ju kört in höraparaten i röven. HAHAHA." Han verkade tycka att historien var askul av någon anledning... Men det är nog den sämsta historien jag hört :) | |
| nicke_bagare | 2007-03-08 09:27 | |
![]() | det var roliga timmen i pelles klass.alla skulle ha med sig en teknisk sak hemifrån.lilla linda hade en free style merd sig,lilla kalle hade radio med sig.å så kom fröken till lilla pelle.vad har du med dig lilla pelle?jag har en pacemaker med mig.oj sa fröken var har du fått den i från?från farfar svarade pelle.va sa han då frågade fröken?ahhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhh. | |