Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| temperance | 2007-12-26 16:10 | |
![]() | Haha..ruhr då | |
| Miss_jk | 2007-12-26 17:19 | |
![]() | Körkort, Serveringsfat, Glöggset, Kudde, 500:-, en kasse med parfym, deo, schampo o dyl, halsband, Super Mario Galaxy. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-12-26 17:58 | |
![]() | Man får hoppas att det var ett äkta körkort Miss_jk =) utställt i rätt namn och giltigt.. I det paketet jag glömt öppna (se tidigare inlägg) var det en stoooor Toblerone från min dotter. Sen fick jag pengar av mamma också, som vanligt, både i julklapp och namnsdagspresent :) | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-26 18:17 | |
![]() | Körkort? Jag visste inte att Järnkaminskan kunde sjunga. | |
| Miss_jk | 2007-12-26 18:24 | |
![]() | Njae, fick ju inte själva kortet, men jag fick allting betalt. Bara att sätta igång att övningsköra! Eddie: Sjunga kan jag definitivt inte, så ett körkort i den bemärkelsen hade ju helt klart behövts... =) | |
| ögor | 2007-12-26 18:54 | |
![]() | Vad jag fick till juleklapp? Det skulle ni allt villa veta, eller hur? Klocka och klicka in på www.bloggen.fi/magell, och läs där. Men, mycket blev det nog. | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-12-26 19:02 | |
![]() | ögor: länken funkar inte. Jag ficke en bok av Andy McNabb ( Frihetens dag ) Salladsskål med tillhörande bestick allt i mörkt trä. V-ringad t-shirt med MORFAR tryckt på bröstet. ( är inte morfar ännu men om ca:4v så blir jag en ung och stilig morfar :-) | |
| S T Nurtch | 2007-12-26 21:44 | |
![]() | länken funkar om man tar bort det sista kommatecknet i adressrutan i popupfönstret...jag fick mitt första livs levande scrabblespel i juleklapp | |
| remvanrijn | 2007-12-27 09:05 | |
![]() | en ny mercedes till min tandläkare (chokladask) ritblock (filofax) Tintin o svarta Guldet (bensinräkningen för december) en ursäkt för min frus överfulla garderob ( en skjorta som jag inte behöver ) dvd med familjs dagliga liv (morden i midsommar dvd)(kunde också varit Al Bundy s, våra värsta år) en påminnelse om min ålder (hårfärgningsmedel) haklapp o näsduk i ett (slips) Hade den redan varit knuten hade jag uppfattad det som nåt annat... hopp om bättre tider (trisslotter) | |
| ögor | 2007-12-27 20:57 | |
![]() | Förlåt: www.bloggen.fi/magell - det är bloggadressen. | |
| ögor | 2007-12-27 20:58 | |
![]() | www.bloggen.fi/magell | |
| Ceckes | 2007-12-28 00:26 | |
![]() | Rött nattlinne, sport-bh (stay-in-place), en mugg där det står: Älskar dig i evighet...3 par vanliga sockar o en nallenyckering, 1 par ljusblå gosesockor, en middag för 2 presentkort på resturang här i stan, pengar.. ska få en av brorsan snart också som kommit hem i dagarna från Bristol o då vet jag ju inte vad det är... Själv gav jag bort damparfym från Oriflame, en Mexxparfym, joggingbyxor för bebis, smink-kit, en väska, o en bionicel... | |
| le-lou | 2007-12-28 08:59 | |
![]() | Ögor, jag läste att du var ett medium? Att du kan säga första bokstaven i ens förnamn bara genom att läsa en text av den som skriver? Stämmer det? | |
| butterkaka | 2007-12-28 19:00 | |
![]() | 3 cd skivor, 3 dvd filmer , akvarellfärger, nattlinne, benvärmare, halsband, toblerone mm. | |
| Letta | 2013-12-26 14:27 | |
![]() | en bok "Askungar" av Christina Ohlsson. Jag gav den till mig själv, men slog in den för flera månader sen, så jag hade glömt vilken det var, så det blev en spännande julklappsöppning :) | |
| Hammer_70 | 2013-12-26 14:28 | |
![]() | inte ett jævla skit fick jag,endå har jag varit snæll mot alla!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-26 14:56 | |
![]() | vad är meningen med att få en massa saker man inte vill ha,ett år fick jag böcker som jag aldrig kommer läsa och fula ljustakar och biobiljetter som jag aldrig nyttjade,biobiljetter är jättepopulärt att ge bort förra året fick alla barn biobiljetter när skolan slutade,har nog ett 10 tal biobiljetter hälften har gått ut,och för mig är det ett straff att gå på bio,vill jag ha något så vill jag ha just det, och inget annat då köper jag det hälrre själv,att någon annan skulle välja min kökskniv stekpanna eller parfym är otänkbart,det jag tycker om att få är blommor då.men jag gillar att köpa det som jag själv vill ha | |
| elaa | 2013-12-26 15:22 | |
![]() | De julklappar jag skulle vilja ha (icket nån sak) dem får jag aldrig men man vet aldrig någongång kanske så ... | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 15:33 | |
![]() | Jag fick 2 böcker , tänker läsa båda. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-12-26 16:19 | |
![]() | Videokamera. Youtube - here I come ... nån gång när jag orkar. | |