Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-04-11 20:34 | |
![]() | Ursäkta men vad har lilla förvisso ganska gulliga prinsessan på ärten Annica gjort för att förtjäna att vinna? Sagt en sak men menat en annan? Typisk småbrud. Snaaark. | |
| kiwiskal | 2012-04-11 22:40 | |
![]() | Annica har ju psyke som ett småbarn.. Börjar grina för att hon måste åka till Danmark, visst kanske inte så kul om man hatar att se världen..men sitta i ett fult rum en dag och sen gå och grina för att den andra sidan spelat rollen de fått, herregud. Amandus är en jävla kappvändare. Idag sa han att Hulda var en "tjockis" framför Vobban som sa åt Amandus, då plötsligt skojade han såklart. -.- Jag gillar mest Jennifer nu, hon kan tackla uppdraget och skratta lite. Camilla verkar ha redig mens med hormonsvängningar. Också kappvändare. | |
| kiwiskal | 2012-04-11 22:43 | |
![]() | Sen njööööt Amandus så hårt av att vara på rika sidan och spela, men sen när han får veta att Camilla är sur går han in på andra sidan och slickar stjärt som aldrig förr och säger att det var jättehemskt att vara rik. | |
| Gautama | 2012-04-27 11:25 | |
![]() | Garvar ihjäl mig, snacka om att vara uppskrämd:-) www.tv4play.se/noje/...id =2186458 | |
| le-lou | 2012-04-27 11:36 | |
![]() | om bara Amandus kan sluta prata svengelska så man klarar av att se skiten.... | |
| rockangel93 | 2012-04-28 11:27 | |
![]() | Undra vem som kommer åka ut på söndag,Tenny,Hanna j eller Amandus. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-04-28 11:35 | |
![]() | le-lou, jag har också tänkt på det. Men stör mig ännu mer på att han gärna framför åsikter MEN om det hettar till så "skojar han bara". Och så ska han alltid förklara allt så noga. Om han har synpunkter på hur någon kokar pasta så får de ju en flera minuter lång historia om varför spaghettin är raka, när den första rätten serverades på en restaurang, hur hans papps ryska fru äter spaghetti på rätt sätt och gärna kryddat med rysk kaviar. (påhtttat exempel men ni föstår). Likaså detta med rökningen och så vidare. Av de tre nominerade nu skulle jag inte sakna någon av dem, oavsett vem som åker ut. Tycker Tenny tillför minst (inga större bråk, inget sex, inte värst på festerna inte rolig) så hoppas jag ändå att det är han som får lämna. | |
| Bim1964 | 2012-04-28 13:45 | |
![]() | Hoppas och tror att Tenny får lämna huset. Är hjärtligt trött på att se hans trynei rutan. Hör sällan vad han säger heller. Skulle vara så kul och se minerna på dom som ville ha ut Amandus och Hanna J. Oj vad det ska röra till sig i huvet på dom ,om Tenny ryker på söndag. | |
| Gautama | 2012-04-28 13:48 | |
![]() | Hoppas och tror att Tenny ryker, kan ju inte finnas någon som tycker det är kul att kolla på en hypokondriker som bara gnäller och fiser. | |
| rockangel93 | 2012-04-28 14:28 | |
![]() | Det finns ingen annan som gnäller och fiser så mkt som han. | |
| aula | 2012-04-28 18:59 | |
![]() | Det verkar som jag inte är ensam om att tycka att det är Tenny som ska ut :) Vill att amandus ska va kvar! | |
| dinodog | 2012-04-28 19:06 | |
![]() | Ska bli kul och se om nu Tenny åker ut på söndag. Då får han stå där i bara kallingarna och nypermanentat hår :) Fast han har säkert någon undanflykt får att slippa stå i bara kallingarna. Typ åhhhh jag sådant sendrag i nacken och ryggen. | |
| aula | 2012-04-28 19:07 | |
![]() | aa, å undrar om han verkligen ska permanenta sig..... | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-04-28 19:10 | |
![]() | Är Amandus hans "artistnamn" ? För han heter ju egentligen det bara som andra namn och Victor som tilltalsnamn. Jag skulle inte stå ut länge med honom i huset. Tycker han är sådan besserwisser och vill vara i centrum men ändå verka "djupare" och -- när något går honom emot -- verka som lite av ensamvarg. | |
| dinodog | 2012-04-28 19:13 | |
![]() | Jodå han är permanetad hahaha krulltott säger jag bara. | |
| aula | 2012-04-28 19:36 | |
![]() | asså han har redan permanentat sig... hahah.. kul! Amandus är den enda som kan snacka för sig. Alla andra som tjafsar säger typ bara "jag orkar inte, vi tar den en annan dag (som tenny säger till exempel). Amandus säger vad han tycker är är rätt vettig ändå tycker jag. Folk har svårt för honom just därför. | |
| dinodog | 2012-04-30 10:27 | |
![]() | Ja då var Tenny ute ur leken. Ska bli kul och se hur dom gör nu grabbarna. Rodney sa ju igår att han blev förvånad av att Tenny åkte ut. Nu får dom nog tänka om lite. | |
| Shinda | 2012-05-03 23:21 | |
![]() | Guldpris: Jag har känt Amandus i flera år och det är som du säger att Victor är hans tilltalsnamn. Men folk har kallat honom Amandus ända sedan han var ett litet barn, och det har väl liksom hängt med. För oss som känner honom är han helt enkelt Amandus. | |
| stormig | 2012-05-03 23:50 | |
![]() | Jag gillar Amandus förstår inte varför han blir nominerad varenda vecka? | |
| CrazyQ | 2012-05-04 01:35 | |
![]() | Hoppas vid gudarna att Annica inser vilken SKIT Marcello är!! Han borde verkligen skämmas! Nu har han hånglat med Jennifer! :( Uppenbart var att Jennifer bara hånglade med honom för att vara djävlig med Annica!! Och jennifer vet nog att det blir hon som får lämna på söndag, därför gör hon så här! Blir så djäkla förbannad så jag kokar! Hoppas att det finns klokare killar där ute som inte tar efter Marcellos syn på kvinnor! "Jag älskar dig, bara så att du vet det" säger han till henne. Det är inte värt nåt för honom! För er som inte sett det, så finns det här: www.tv4play.se/noje/...id =2187988 Och Jennifers glada "miner" efteråt: www.tv4play.se/noje/...id =2187998 | |