Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Matthias M | 2013-08-19 19:48 | |
![]() | Pink ribbon: hihi tack!! :) jo det var tidigt å jag skulle inte vilja bli pappa så här tidigt. Jo det är nog inte så vanligt nuförtiden. Jo det har du helt rätt i att jag har gjort så det är ju en del saker :) tack så mycket det var väldigt snällt sagt!!! :D tack, jag önskar även dig allt positivt för det förtjänar underbara människor som du!! :) tack tack | |
| Matthias M | 2013-08-19 19:52 | |
![]() | Kiwiskal: ok men då kanske du har svårt för att ta emot komplimanger å sånt? :( vad du ska göra är att försöka glädjas åt allt snällt som du får höra om dig själv å faktiskt försöka inse att dom som säger alla fina saker menar verkligen det för annars så skulle dom aldrig säga så eller vara med dig :) så du har ju fått bevis på att du duger som du är å att det inte finns nån anledning för dig att hata dig själv :) | |
| fulsnack | 2013-08-19 20:03 | |
![]() | Retar mig på att Matthias inte lever som han lär! | |
| Matthias M | 2013-08-19 20:12 | |
![]() | Fulsnack: haha jag kan bara hålla med dig för jag är bra på att hjälpa andra men jag kan inte hjälpa mig själv. Men som tur är så vet jag vilka som alltid finns där för mig när jag behöver :) | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-19 20:12 | |
![]() | Oj oj, Mia Törnblom har en guldgruva right here. Retar mig på att jag steg upp vid 06 men fortfarande inte har vaknat. | |
| kajix | 2013-08-19 20:15 | |
![]() | mia törnblom dyker upp kanske jag avreggar. två flugor i en smäll. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-19 20:34 | |
![]() | Tror hon hade platsat perfekt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 20:43 | |
![]() | näää, du får inte avregga. | |
| kiwiskal | 2013-08-19 20:45 | |
![]() | Ja jag måste hålla mes fulsnack, Matthias du är hård mot dig själv med :/ men tack för dina ord Retar mig på att jag hade behövt en liten Mia Törnblom på min axel rätt ofta. | |
| icy | 2013-08-19 20:46 | |
![]() | Utmattning... | |
| kiwiskal | 2013-08-19 20:46 | |
![]() | Med inte mes. ..mobilfan | |
| Måns_E | 2013-08-19 20:48 | |
![]() | Uh, jag hade kreverat med en Mia Törnblom på axeln. Hon vill säkert väl, men... | |
| Fjällan_ | 2013-08-19 20:50 | |
![]() | Here we go again! | |
| Matthias M | 2013-08-19 20:51 | |
![]() | Kiwiskal: jo jag är medveten om att jag är hård mot mig själv å tyvärr är jag väldigt bra på det :/ men jag är långt ifrån så hård mot mig själv som jag än gång har varit så jag går åt rätt håll iaf :) så lite så :) | |
| hfranke | 2013-08-19 21:03 | |
![]() | Matthias, bara för att jag fått barn betyder inte det att jag upplevt kärlek. (Kärlek till mitt barn, ja det går jag med på) Det är väldigt olika saker. Men fortfarande gäller att man måste älska sig själv för att älska nån annan, och genom att trycka ner sig själv som du gör (inte menat som något elakt nu, det hoppas jag du förstår), så skapar du en självuppfyllande profetia. Ta det lugnt, du hinner! Du är ju bara i början på livet. Tro mig, det blir bättre! | |
| kiwiskal | 2013-08-19 21:06 | |
![]() | Det är bra att du inte är så hård mot dig som förut Matthias. Jag jobbar på det med. Ska köra med klyschan 'behandla dig själv som du behandlar din bästa vän' på direktiv av en bra vän :) man stryker förhoppningsvis inte.sina vänner medhårs jämt men är mer..förlåtande. Retar mig på att idol är slut för idag. | |
| fulsnack | 2013-08-19 21:10 | |
![]() | Jag stör mig på att gamla betapet-gubbar stöter på mig. Eller ja, gubbe och inte gubbar, det vore la att ta i. Varför kan ingen runt 30 göra det istället?! Usch! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:16 | |
![]() | Jag har också varit väldigt älskad i förhållanden. Men jag har också förstört förhållanden genom att inte älska mig själv. Det är rätt tungt att vara tillsammans med en person som kräver kärlek hela tiden. Det är som att ha ett hål inombords, som hela tiden måste matas med bekräftelse, men som aldrig blir mätt förrän den dagen man läker sig själv. Retar mig på att även jag har haft ett sådant stort hål, men glädjs åt att det läkt ihop ganska fint sedan jag började ta ansvar för mig egen lycka | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:17 | |
![]() | Fulsnack, how you doing? ;-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-19 21:17 | |
![]() | Förbaskat gnälliga människor. Ring någon annan. | |