Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:39 | |
![]() | Retar mig på att jag inte badad badkar på år och dar. Det är något som skulle få mig att överväga civilisationen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:39 | |
![]() | "Sedan du och jag träffades här." Gulligt. :) Ok, så du bor i undervåningen i ett hus då. Och ovanför dig bor Nosferatu? :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:42 | |
![]() | Badkar är bra grejer. Retar mig på att jag just nu bor under samma tak som två odugliga män, vilket innebar att JAG idag fick sitta på knä med plastpåse trädd över handen och rensa golvbrunnen i badrummet. Men den ena oduglingen är vacker och ryss, så han är förlåten. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:45 | |
![]() | Retar mig på att travfolk alltid ska försöka dumpa sina hästar på en när de tröttnat. Även om de säger att man kan få rida för nöje helt utan krav så är det uppenbart att de menar att de ska skjuta hästen om man inte tar sig an den inom en vecka. | |
| nettan23 | 2010-10-11 20:49 | |
![]() | På tal om folk som dumpar saker se djur Har fått behålla en kanin och systern en katt då de blivit avdumpade utanför en kyrka respektive en skola Hur tänker man Kaninens klor var helt sjukt långa och han var väldigt undernärd | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:55 | |
![]() | Jag retar mig på mitt sögsug. | |
| nettan23 | 2010-10-11 20:56 | |
![]() | haha | |
| Midna79 | 2010-10-11 20:56 | |
![]() | nettan, ja det kan man undra - förmodligen inga kännande människor i alla fall | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-11 21:03 | |
![]() | Tja, om det var någon extremt fattig och utslagen person med diverse mentala handikapp, var det i alla fall smart att dumpa djuren utanför en skola och en kyrka. Istället för typ en soptipp. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-11 21:10 | |
![]() | ett hyfsat nytt betakonto | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-10-12 01:21 | |
![]() | Att folk fortfarande tror att schizofreni är att ha dubbla personligheter á la Jekyll & Hyde. Hey, det är en helt annan diagnos! Sjukt irriterande men ack så vedertagen missuppfattning. | |
| Kirgizistan | 2010-10-12 11:17 | |
![]() | Att jag är sjuk. | |
| nystan1 | 2010-10-12 12:50 | |
![]() | Retar mig som fan på att vi inte får nån kommunal barnomsorg. Sen retar jag mig en aning på bekräftelsebehov också. Fast egentligen är det mer skrattretande när jag tänker efter.. =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-12 13:37 | |
![]() | Jag retar mig på att alla trådar runt ämnen som kan vara upprörande stängs. Varför inte moderera dem istället? Känns jävligt irriterande att ha engagerat sig i en diskussion och finna den avslutad innan ämnet är uttömt. Om något är upprörande så har man ett behov av att diskutera saken, det är väl det forumet är till för? | |
| nettan23 | 2010-10-12 13:51 | |
![]() | Sp: Tänkte precis skriva detsamma, grymt irriterad nu. Men blir inte förvånad, på Betapet ska det tydligen bara pratas om ointressanta och ytliga saker. Se verkligheten för sjutton. Radera istället de kommentarer som var påhopp och helt orelevanta istället? | |
| nystan1 | 2010-10-12 13:53 | |
![]() | Sylvia och nettan - jag retar mig OCKSÅ på att födelsedagstråden stängdes! ;P | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-12 13:56 | |
![]() | He he, nystan. Jag retar mig på att vi inte bor i samma stad för då hade jag velat ta en kaffe med dig. Du är så gullig. Dessutom har jag vuxit upp i närheten av där du bor. :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-12 14:25 | |
![]() | Svar till den som tyckte att jag var "real sick" utifrån vad jag skrev i den tråden: Jag blev så förbannad att man kan tycka att det är värre att störa en polis än att hetsa på någon till att ta livet av sig (vilket mycket väl kan bli straffbart). Retar mig på att jag blev så förbannad att jag skrev fula saker. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-12 14:32 | |
![]() | Delicious: Jag har skrivit liknande grejer i upprördhet innan jag själv blev värd på en annan sajt och mer kritisk i mitt tänkande. Tycker inte att du är real sick, bara de fula orden. Vill också be Mouche om ursäkt om han tog kritiken som personlig. Måste ju finnas fler värdar här som kan agera? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-12 14:39 | |
![]() | Delicious: Du råkade ut för en slags skribent som bara är ute efter att provocera. Du gick rakt i fällan, kan man säga. Made his day. Är det inte värdars jobb att inte ta kritik "personligt"? Det är deras insatser man kan kritisera, inte något annat. | |