Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 549 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 21:35 | |
![]() | det kan jag med numsan. verkligen. sen, inte riktat mot dig numsan, reagerar jag mest på människans ovilja att förstå. det är ju så enkelt. oavsett vad man tycker om det, om man så hatar och fördömer en företeelse, varför spela så totalt oblivious. det gör inte fördömelsen vattnigare, tvärtom. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 21:40 | |
![]() | att förstå alltså. | |
| Gautama | 2010-11-30 21:44 | |
![]() | Otrohet är en lögn, ett svek mot en annan människa som man lovat något helt annat. Ni som tycker det är ok med otrohet, tycker ni det är lika ok med andra svek från eran partner? Eller svek över huvud taget? Alltså att eran partner ljuger om en massa olika saker och ni inte kan lita på honom, är det ok? | |
| Tess 08 | 2010-11-30 22:02 | |
![]() | Fasen också!!! Jag som inte är gift... då kan jag ju inte kolla på den där hemsidan. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:07 | |
![]() | jo då, kolla kan man. för att integrera krävs dock en månadsbetalning, inte vigselring:) | |
| bobo flux | 2010-11-30 22:08 | |
![]() | "Ni som tycker det är ok med otrohet, tycker ni det är lika ok med andra svek från eran partner? Eller svek över huvud taget? Alltså att eran partner ljuger om en massa olika saker och ni inte kan lita på honom, är det ok?" Gautama, vem i tråden är det som påstår detta? Jag har läst inläggen men jag ser ingen som gör detta påstående. Däremot är det många som diskuterar mekanismerna som ligger bakom otrohet. | |
| Gautama | 2010-11-30 22:13 | |
![]() | Tänkte på det senare att jag formulera mig lite fel. Ingen har sagt att det är ok men att de har förståelse för det. Ställer om frågan. Har ni förståelse för att eran partner ljuger eller sviker er i andra frågor än otrohet? Eller är det så att det gäller andra kvinnor bara? Kanske lättare att förstå en stackars man att han är otrogen om han inte får det han vill hemma... stackarn... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:27 | |
![]() | en person som ljuger och sviker försöker medla mellan olika behov. mellan sina och annans. och eller mellan sina/annans och sina egna. enkelt att förstå. värderingen av rätt/fel är avskilt från förståelse av varför. | |
| bobo flux | 2010-11-30 22:29 | |
![]() | Jag kan förstå varför män och kvinnor är otrogna. Brist på engagemang i förhållandet, dålig kommunikation, sexuella behov och attraktion till andra människor är väl några av standardsvaren. Om det är rätt eller fel är en annan fråga. Att folk går bakom ryggen på varandra och det inte gäller otrohet är väl också något som inte kan målas helt i svartvitt. Jag kan ha förståelse för det i vissa fall. | |
| magga | 2010-11-30 22:32 | |
![]() | Om man inte kan följa de grundregler i ett vanligt förhållande såsom trohet och ärlighet, varför är man då i ett förhållande??????? GÖR SLUT OM DU INTE GÅR ATT LITA PÅ. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:33 | |
![]() | Vore bättre med en sajt för vänstervridna som vill gifta sig. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:34 | |
![]() | HAHA!:) | |
| SethGecko | 2010-11-30 22:34 | |
![]() | zlipzten: eller bara som vill hitta en partner. det skulle jag verkligen behöva! | |
| pluskans | 2010-11-30 22:36 | |
![]() | Otrohet? Vad är det? Var och en äger väl sin sexualitet och gör väl vad den vill med den? Vem fan är ni att döma? Sköt ert och skit i andra, moraltanter!!! | |
| magga | 2010-11-30 22:38 | |
![]() | Pluskans, Omg vågar du inte stå för din åsikt utan måste starta ett nytt nick? | |
| magga | 2010-11-30 22:39 | |
![]() | Det handlar inte om sexualitet, det handlar om att man går bakom ryggen på en annan människa. Vill man ha flera sexpartners så får man väl diskutera det med sin partner och om båda är med på det så är det bara att köra!!!! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:39 | |
![]() | Jag dömer inte dig, pluskan, fast jag är en tämligen pk moraltant. Skulle för egen del inte kunna ha en partner som dejtar andra och håller sig med k-kompisar. | |
| magga | 2010-11-30 22:40 | |
![]() | Om partnern däremot inte tycker att det motsvarar dennes värderingar, ja då är det tyvärr bara att hitta någon annan som accepterar det. Inte gå bakom ryggen. Det är bara fega jävlar som sysslar med sånt. | |
| bobo flux | 2010-11-30 22:42 | |
![]() | Vid hot och våld ser jag inget hinder att man går bakom ryggen på partnern. | |
| magga | 2010-11-30 22:42 | |
![]() | Hur kommer hot och våld in i bilden? | |