Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 840 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2010-11-15 13:24 | |
![]() | Att jag insett vilka som är äkta vänner och vilka som bara är parasiter och stjäl energi. Nu ska jag lära mig att sortera ut dem också. Har alltid haft svårt att släppa trots att jag vet att de inte är bra för mig. | |
Variato - Ej medlem längre | 2010-11-15 13:48 | |
![]() | Ah, jag hakar på "Buddha" här. Hur bra som helst, gör mig glad att läsa =) Har själv gjort mig av med en & annan. =) Sk "vänner" är nåt man borde kolla över lite då och då, om dom är värda det eller ej. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-15 14:08 | |
![]() | Att jag inte behöver gå ut idag. =D | |
zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-15 17:13 | |
![]() | Att vulcan visar sin trygga uppenbarelse på den seriösa avdelningen *saknat*. | |
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-11-15 17:18 | |
![]() | Att jag börjat laga mat på riktigt igen. Inspiration ftw! Idag blir det lite improviserat kryddade färsbiffar, råstekt potatis och den fetaste gräddsåsen på den här sidan julafton. :P | |
nystan1 | 2010-11-15 19:24 | |
![]() | Klubber - gud så gott! F ö älskar jag Helge Skoog! | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-16 10:53 | |
![]() | När varningsljudet för att man inte har spänt fast säkerhetsbältet går i exakt takt med musiken utan att släpa minsta lilla :-) | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-16 10:54 | |
![]() | Klubber, så där brukar jag vara när jag går igenom kriser. Osugen på att laga mat då... | |
Satyra | 2010-11-16 12:26 | |
![]() | Tvålis - helt OT men ... hur långt över tiden har du gått nu? Känns som det var länge sedan du sa att du hade värkar och trodde du skulle få åka in. :-o Som sagt, minns slutet av mina graviditeter och fast jag bara gick över 3 respektive 5 dagar så kändes just de dagarna som en eeeevighet. :-o ;-) | |
Gautama | 2010-11-16 13:11 | |
![]() | Glädjer mig mycket åt en kvinna som finns i mitt liv sen något år tillbaka. Hon är i samma ålder som min mamma hade varit om hon levt idag. Hon är grymt lik min mamma. Nu visade det sig att hon fyller på samma dag som min mammas födelsedag. Tror någon sett till att våra vägar skulle korsas. En helt underbar vän och extramamma har hon blivit. Och jag hjälper henne och finns där som en dotter. Det är glädje på hög nivå<3<3<3 | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-16 14:42 | |
![]() | Sista tiden är superlång på nåt sätt. Jag höll ju på att få 7 veckor innan...Nu är det 1 vecka efter. Vilket ger att det är max en vecka kvar... Det där med att man ska föda om 5 timmar eller några veckor är superstörigt.. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-16 14:50 | |
![]() | Att hitta en kall potatis i kylskåpet, skiva den på knäckemacka och äta med kaviar. Än en gång undslapp jag lågt blodsocker-döden. | |
bj-olle | 2010-11-16 15:00 | |
![]() | "pliiiiing-pluuuung-plooo ong.. klockan är tre, här är ekot." | |
Satyra | 2010-11-16 15:02 | |
![]() | Tack för att du stillade min nyfikenhet, Tvålis. :-) Skönt ändå då att du vet att det bara är max en vecka kvar. (Alla förlossningsenheter sätter dock inte igång en efter 2 veckor, vet folk som gått över betydligt längre än så. :-o) Lycka till! Avundas dig faktiskt! Ingen upplevelse slår barnafödande! | |
Gautama | 2010-11-16 15:07 | |
![]() | Ska vi slå vad om när Tvålis får barn?? :-)) Jag tror hon nedkommer med en dotter i morgon på min födelsedag:-)) | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-16 15:13 | |
![]() | En son på lördag natt. | |
Satyra | 2010-11-16 15:20 | |
![]() | Att det är en son vet vi väl redan?!? Eller är jag helt snurrig då? :-o Nej, jag tror faktiskt det blir igångsättning när det är 2 veckor över tiden. Sorry Tvålis, hehe. ;-) Ps. Grattis i förskott Gautama, ifall jag skulle glömma bort att säga det imorgon! :-) | |
Gautama | 2010-11-16 15:23 | |
![]() | Vet vi att det är en son? Det har jag missat...då är det ju fusk:-)) Men i morgon blir det i alla fall:-) Tack Satyra:-) | |
Satyra | 2010-11-16 15:24 | |
![]() | Ja om jag inte helt missminner mig tycker jag mig ha sett att Tvålis vet att det blir en liten kille?!? Men som sagt, jag kan ju vara snurrig också och fått det helt om bakfoten, hehe. | |
ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-16 16:43 | |
![]() | nutella, turkisk yogurt och massor av honung till middag idag. mums. eg min stående frukost. som botox för hyn. | |