Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 798 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| henrik_l | 2011-01-24 21:49 | |
![]() | Yogamamma: nej, jag är inte speciellt bra på att tacka nej men jag avskyr bjudningar i största allmänhet så jag skulle försöka hitta på ett svepskäl bara för den delen. Behringer: Hur ska man kunna veta vilka som är homosexuella par, kan ju lika gärna vara ett par polare som går ut på krogen | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:49 | |
![]() | henrik har smält lite... nu får man sitta i ett hörn istället för att låsa in sig på toaletten. denna storsinthet...´ Henrik kommer att fundera på denna dialogen när ha hör hans barn skrika efter mat om han blir föräldrer. Det ljudet kombinedrat med att han ber sin respektive att gå in på toaletten så att ingen ska behöva se hennes hud. | |
| Behringer | 2011-01-24 21:50 | |
![]() | Jag har också sett vrål exponerade bröst nån gång på en viss sorts restaurang men aldrig att en ammande mor försökt exponera mer än situationen kräver | |
| Midna79 | 2011-01-24 21:52 | |
![]() | Behringer - jag har sett mammor som inte brytt si ett dyft om att de visat upp hela tjofadderittan, mitt på en helt vanlig lunchresturang. Rätt osmakligt - men det kanske var lokalt förankrat (hoppas jag). De flesta väljer diskret ammande såklart, och då kan det knappast störa någon. | |
| Peddape | 2011-01-24 21:52 | |
![]() | Gör som ni vill mammor! | |
| Lill-IT | 2011-01-24 21:52 | |
![]() | Tvålis:))) | |
| Behringer | 2011-01-24 21:53 | |
![]() | Männsikor i parförhållanden visar inte sällan sin kärlek på oilka sätt, även offentligt. Ganska lätt att skilja polare från par. Frågar igen henrik: Ska homosexuella par inte visa sig som par för att det finns människor som tycker att just såna par är motbjudande? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:54 | |
![]() | henrik valde att inte svara på om urringningar också är obehagliga. Eller toplessbrudar på stranden. | |
| henrik_l | 2011-01-24 21:54 | |
![]() | Tvålis: Får och får, man får väl göra vad man vill egentligen? Men det är bättre, för då slipper man se så mkt om man inte råkar sitta brevid. Det andra kommer icke bli aktuellt. Inte en chans. | |
| henrik_l | 2011-01-24 21:55 | |
![]() | Delicious: Jag har för mig att jag gjorde det. Ja, det är inte aptitligt med extrema urringningar när man käkar så nästan hela brösten syns och det är inte speciellt sexigt/eggande/fint att fläka ut sig på stranden heller. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:55 | |
![]() | Haha Tvålis, var glad att du kan lämna huset alls nu när du ammar, antingen blir det hörnet för dig eller i bilen, var bara noga med att parkera i ett hörn där ingen ser dig. | |
| MissVe | 2011-01-24 21:56 | |
![]() | För mig kan man amma var man vill, bara det är OK för barnet! | |
| henrik_l | 2011-01-24 21:57 | |
![]() | Behringer: Du vill alltså ha ett ärligt svar på om jag tycker det är motbjudande med bögar som hånglar på restaurang när jag sitter där? | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:57 | |
![]() | Börjar få lite substans i det hela; en del hatar spindlar, andra hatar bebisar och fantiserar om att doppa sitt könsorgan i maten - right. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:58 | |
![]() | För att inte tala om dessa tidningar med nakna tjejer som kan finnas på Pressbyrån där folk faktiskt KÖPER MAT. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:58 | |
![]() | förresten henric, 1800-talet ringde, dom vill ha sin moral tillbaka.. ; ) glöm inte den heltäckande baddräkten i sommar nu mina damer, vi vill ju inte egga/äckla nån stackars man i onödan. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:59 | |
![]() | zlipzten 2011-01-24 21:57 Antal inlägg: 1295 Börjar få lite substans i det hela; en del hatar spindlar, andra hatar bebisar och fantiserar om att doppa sitt könsorgan i maten - right. :) | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-01-24 21:59 | |
![]() | "Ahnad - du kan kanske börja med att läsa TS inlägg, där det tas upp...." Har läst både första inlägget och flera andra nu av TS. Hittar inget om "naturligt"? | |
| Behringer | 2011-01-24 22:00 | |
![]() | Nej, henrik. Jag vill ha ett svar på om du tycker att homosexuella par inte ska få visa sig ute efter som det finns månniskor som tycker att de är mobjudande. Enligt din princip om ammande mammor som ska hålla sig borta från offentligeheten för att du finner ammandet motbjudande Och snälla, prova att svara nu istället för att omformulera min fråga | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-01-24 22:00 | |
![]() | Oj, såg ordet naturligt nu. Vad är det stora problemet? Måste hela debatten föras utifrån det? | |