Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående20 547

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Delicious - Ej medlem längre2011-12-20 23:40
Antal inlägg: 11661

Nej, för du har fått dina svar på varför folk beter sig som 12åringar. Klart. Hej. Tack.

Stevare2011-12-20 23:47
Antal inlägg: 66

Delicious,

Det har jag!
Tack själv.

morsans syrr2011-12-20 23:57
Antal inlägg: 2311

Stevare, e du singel?
Ja du ser ut som en klar 4:a i alla fall ;)
Ska vi ta en match nån dag?
Kram// Morsan ;))

Träsmak2011-12-20 23:58
Antal inlägg: 882

"Och Träsmak äcklar mig. Att indirekt kalla mig rasist bara för att jag... Ja, vadå? Vad gav dig rätten att göra det? Vad är det som tyder på att jag är rasist?"

Jag bryr mig inte om du är rasist eller inte. Du är bara ett ynkligt troll och jag fattar inte varför moderaterna låter dig hållas.

Yamma2011-12-21 08:04
Antal inlägg: 2285

Stevare har enligt mig helt rätt i sin iakttagelse. Men varför det skulle vara dåligt att vara barnslig ser jag inte. Det är ju bara att låta bli att skriva i såna trådar, så löser jag det.

Det är väl därför det både finns forum som FB och forum som det på Betapet (eller min favorithatsida, familjeliv.se). Nåt för alla.

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-21 08:12
Antal inlägg: 37631

vilken tur att betaforun finns,eftersom det är så snällt,vi bits bara i bland,och då kommer"suddagumman"och plockar bort inlägg,hela iden med beta forumet är att vi ska vara snälla och tycka om varandra

AMF2011-12-21 08:23
Antal inlägg: 335

Mouche; att du tar Robban i upptuktelse förstår jag inte, eller har jag missat något? Jag trodde Forum var en mötesplats för allas åsikter.
Det verkar vara så att en liten "klick" här kan vara hur näbbiga och kaxiga som helst medan andra ska ha munkavle på. Inte särskilt demokratiskt.

ullis1164 - Ej medlem längre2011-12-21 08:26
Antal inlägg: 1019

AMF "samma personer återkommer och att de är rörande överens i trådarna - snacka om pakter.
Tar du upp ett ämne som inte överensstämmer med deras åsikter eller reagerarar negativt på deras inlägg så kastar dom sig över dej i samlad tropp."
DET var då verkligen att slå huvudet på spiken. Har efter kort tid fattat det + att man älskar att ha någon att mobba här. Är det inte den ene så är det plötsligt den andre.

AMF2011-12-21 08:27

ttiittii; där har du en poäng för visst är du sarkastisk?

AMF2011-12-21 08:52

Ja ullis, det är väl just det som hör fjortisar till. Man hakar på varann för det är ju lite läskigt att stå ensam med sin åsikt.
Mobbing är ej ovanligt här men det får ofta fortgå utan spelvärdens inblandning. Kanske har vi olika kriteringar vad gäller mobbing?

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-21 08:53

nja det är upp till läsaren,det var inte menat så

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-21 08:56

AMF,jag tycker Du har fel,värdarna kanske inte är toksnabba på att banna,eller radera,men vist gör dom det,och allt dom gör ser inte vi,men att någon blir mobbad har inte jag sett iaf

Yamma2011-12-21 09:08

Alltså, att forumvärdarna inte är opartiska har man ju sett. Men det är ju deras forum och deras sida, så det är bara som det ska. Trivs man inte måste man som sagt inte vara här och diskutera.

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-21 09:12

Det kan vara svårt tror jag att vara forum värd,att stänga av folk som dom blivit vänner med,men forum värdar är inte special tvålade på någe vis,dom är bara människor dom med

kverulanten - Ej medlem längre2011-12-21 09:31
Antal inlägg: 1130

Stora Syster vinner.
McMurphy försvinner. Och kommer tillbaka.

AMF2011-12-21 10:13

En forumvärd ska vara opartist - inte polare med vissa. Det kan inte vara meningen att forumvärden ska STYRA diskussionen.
Yamma; det är så enkelt att säja "passar det inte så stick" men vi har ju alla rätten att reagera både positivt och negativt.

Yamma2011-12-21 15:09

AMF, självklart, det säger jag absolut inte emot. Jag gillar inte heller hur forumvärdarna (i synnerhet en av dem) beter sig. Och klaga kan man ju alltid göra, men personligen känns det mest onödigt. Lite som att bli hembjuden och sen klaga på maten (även om det är stekt bajs som serveras).
Min poäng var mest att det är därför det är bra att det finns många alternativ till forum, FB, detta, familjeliv och så vidare.

Bitte - Administratör2011-12-21 16:34
Antal inlägg: 24146

Forumet blir vad vi alla gör det till det finns trådar för det mesta och ibland så måste man få tramsa och släppa lös , eller stundtal hålla till i seriöst. Visst fasen jag är 50+ men mitt tramsande det bjuder jag på.

Sedan så att vissa skulle få göra som de vill det köper jag INTE

Bitte med en önskan om julefrid till er alla =)

Amöban2011-12-21 17:04
Antal inlägg: 116

En tanke som slog mig är att det kanske är tvärtom.
Barnsligheten som kommer fram på forum är det naturliga tillståndet - vuxenheten är bara ett trist och falskt skal som man måste bära i det dagliga livet.

__Nanna___ - Ej medlem längre2011-12-22 08:48
Antal inlägg: 844

Visserligen har jag inget att jämföra med, men i det stora hela tycker jag väl att det här forumet är ganska bra, men däremot finns det en del mindre trevliga inslag här.
Det jag närmast tänker på är trollandet.
Skulle väl tro att det alltid trollats mer eller mindre på såna här ställen, men jag undrar bara om inte det fenomenet börjar uppnå alldeles nya höjder här just nu.
I vilket fall så verkar trolleri-kreativiteten vara stor.
Och jag tycker att det är ett något trist inslag och skapar också oreda helt i onödan.

Och ^^
* Nej, chatta här är inte på "blodigt allvar" och det går naturligtvis att hålla sig härifrån "om det inte passar", men det är å andra sidan ingen lösning på "problemet" - visserligen av digniteten a la yttepyttesmå, men dock...

* Kommer det nu någon värd och påpekar att det här är ett förbjudet samtalsämne, inte får diskuteras, så skulle jag i och för sig inte bli speciellt förvånad, men det förhållningssättet är inte särskilt konstruktivt - tycker i varjefall jag personligen. ^^

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?