Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade49
Mobilspel
Pågående20 199

Forumkategorier

Användare Inlägg  
le-lou2009-02-10 15:50
Antal inlägg: 17498

Sjukt skoj och plus plus plus för alla grejer att handla till hemmet. Jag älskar det där.

smörbit2009-02-10 15:54
Antal inlägg: 517

det är så sjukt skoj att komma dit..det är ett eldoradio att ragga på.hahahahhah

ewaleena - Ej medlem längre2009-02-10 16:46
Antal inlägg: 1977

Fik finns det utanför ja, men jag har ingen lust att skena ut och in! :/

Som med allt annat så finns det folk som älskar och folk som hatar Ullared, det konstiga verkar vara att över hälften av dom som hatar Ullared aldrig varit där!! :D
Jag tycker det är OK att åka dit en/två gånger om året. Förra året var vi två som åkte och i år är vi fyra. Den ena ska med bara som observatör vilket jag inte tror ett skit på. Förra året skulle jag ju bara med som sällskap och ändå handlade jag för 2000... :D

StinaD2009-02-10 16:52
Antal inlägg: 349

Har inte läst alla inlägg... men.. själv tycker jag Ullared är helt okej och kan periodvis få för mig att åka dit några gånger per halvår... :-) Det är mycket fördelaktigt att handla barnkläder där.... otroligt billigt och till ungar som växer fortare än mamma hinner leta kläder gör det inte så mycket om kvaliteten inte är hundra. Dock kan jag inte påstå att jag någonsin köpt dåliga kläder på Ullared....

Men visst, lönehelg är inte så lyckat, inte heller dagen efter barnbidrag.. Men dagen innan julafton är en toppendag, för då är ingen där... :-) Observera att detta INTE var ironi... det brukar vara väldigt lite folk då...

NightRanger - Ej medlem längre2009-02-10 16:53
Antal inlägg: 1630

jag var där somna på en bänk i väntan på morsan varm längesen men vi fick punka å vägen dit me

MissTuss2009-02-10 17:16
Antal inlägg: 149

Jag tillhör skaran som är helt såld på GEKÅS. Har inte varit där sen i somras och börjar få abstinens =) har varit där många gånger och aldrig köat för att komma in. och knappt för att komma ut heller. senaste gången sov vi på vandrarhem en natt, och det var kanonbra, för man slapp åka i ottan och kunde gå in när vi kom dit på eftermiddagen och rekognosera =) då var det nästan inget folk. sen kom vi tidigt morgonen efter och shoppade loss (ingen kö alls) sen åkte vi hem vid ungefär den tiden vi kom dagen före. hur bra som helst. och fyndade gjorde vi med =)
måste tipsa om en restaurang utanför också. tror den heter typ Nikas mat eller nåt sånt och dom har en helt fantastiskt god pastarätt som heter Rigatoni. är helt nördig och äter det varje gång vi är där.
för övrigt inget besvär alls att gå in och ut. ställ vagnen i ett hörn nånstans, gå ut och ät, och smit in igen.

hur många kan inte det här utantill =)

Dingdong "GEKÅS kundradio - Fru Svensson ombedes gå till kundtjänst, där sällskap väntar. "

haha. det gäller att vara utsustad med vattenflaska, mobiltelefon (så man slipper högtalaren) och en banan (ifall man får blodsockerfall =)

mia_852009-06-28 12:23
Antal inlägg: 60

Jag älskar Ullared! Skall dit på Tisdag och shoppa loss.
Dem senaste åren har jag varit där varje år. Aldrig kö oin och aldrig kö ut.

En sak till som är bra är att Göteboergs KEx säljer andra sorterings kex och annat i deras bräckebod!!!

UlfTjur2009-06-28 17:08
Antal inlägg: 807

Undrar vad forumreglerna säger om reklam, denna tråd blir nog snart stängd

anktejp - Ej medlem längre2009-06-28 17:16
Antal inlägg: 695

bara för att man nämner ett varumärke eller en plats behöver det inte vara reklam, jag tycker det verkar som de flesta som skriver i den här tråden har varit där och mer lämnar en recension i tråden än att skriva endast i syfte om att få dit mer folk.
Tråden kunde lika gärna gått åt helt andra hållet och fyllts med inlägg om hur mycket det stället suger.

annelille2009-06-28 17:20
Antal inlägg: 500

...jag läste ngt om att fik finns utanför.... nu finns det ju fik inne på ge-kås... har funnits ett tag faktiskt.... jättebra och naturligtvis billigt!... 5:- för kaffe tex....=).... finns micro, vatten och t.o.m sedelväxlare till alla myntautomater....full service mao....

alexandra872009-06-28 17:30
Antal inlägg: 37

Bara jag som jobbar på stället? :P

gigan2009-06-28 17:40
Antal inlägg: 125

Ullared är toppen och jag försöker åka dit minst ett par ggr om året. Bränner lätt några tusen och kläderna håller minst lika bra som tex HM`s. Använder fortfarande kläder som jag köpte där för ca 10 år sen..=)

Just L - Ej medlem längre2009-06-28 17:48
Antal inlägg: 193

va sugen ja blev på o åka dit då.. hmm kan man få med göken kanske hihi

Bästa sättet o övertala en 23 årig man o följa med till ullared är?

alexandra872009-06-28 18:16

Just L: lämna honom hemma!!! :P alla män brukar bli griniga efter max en timme :P eller så får du släppa ner honom i källarn med en gång, hobby och fritid + elektronik finns där nere. sen får du helt enkelt låta honom gå på motormuseet utanför. =)
Men kan säg att jag aldrig åker dit med manligt sällskap dom gångerna jag åker dit för att shoppa istället för å jobba:P

Just L - Ej medlem längre2009-06-28 18:45
Antal inlägg: 193

alexandra87 - vem ** skall betala då ;)

alexandra872009-06-28 19:09

hahaha tänkte inte på de ;)

SmallHarmony2009-07-01 10:24
Antal inlägg: 24

Var där igår med min sambo och en kompis. han var enda killen i sällskapet. han älskar ullared så det var inga problem. han klarade det galant,

jag och min kompis fick till och emd egen tid.

Maja G2009-07-01 10:34
Antal inlägg: 10730

Är det mycket folk där just nu?
Ska till Varberg på lördag och hade tänkt titta in på Ge-kås...

SmallHarmony2009-07-01 10:38
Antal inlägg: 24

Igår var det inte jätte mycket folk. Inga köer in, inga köer ut.

bobo flux2009-07-01 11:14
Antal inlägg: 11371

Inga köer in, inga köer ut = No blood in, no blood out?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?