Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-11-25 15:24 | |
![]() | tycker dolly är skitsnygg! och skäms inte ett skit för det. hon opererar ju sig ständigt, hon var snyggare förrut dock men det är upp till henne vad hon gör. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:25 | |
![]() | le-lou: Det finns män som skrattar åt silikonbröst. Fast nu svarar du nog att de männen spelar för att göra icke-opade kvinnor till lags. Vi är väl mest förundrade över intimkirurgi, det som känns mest onödigt och verklighetsfrånvänt och faktiskt inte syns en dag i snabbköpet. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:25 | |
![]() | rodalund.files.wordp...pa rton.jpg vilken kvinna. hon är min idol. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:27 | |
![]() | äh de skrattar för att du sitter där Larvbrud. Ingen skulle banga när det väl kom till kritan...... intimkirurgi. Vad är det för fel på det nu då? en del folk får bättre sexliv, är det kasst? | |
| Minta | 2010-11-25 15:27 | |
![]() | Häromdagen satt jag bredvid en ung tjej på spårvagnen. Hon hade en ganska stor böjd näsa. Jag kom på mig med att undra för mig själv varför hon inte opererat den. Det gjorde man aldrig förr, men det har antagligen blivit så vanligt att man reagerar på en näsa som tillhörde vanligheten förr. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:28 | |
![]() | hade aldrig funderat på det minta. Du ska se mina knän, de är skrynkliga. varför tänker du så? | |
| Minta | 2010-11-25 15:29 | |
![]() | Jo, hon är snygg. | |
| Minta | 2010-11-25 15:29 | |
![]() | Jag tänkte så därför att det är så ovanligt numera. Det var det inte förr. Antagligen har alla opererat näsan. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:33 | |
![]() | hm. känner inte vad jag vet om nån som opererat sin näsa. men säkert är det vanligare ja. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:38 | |
![]() | Man kan väl inte säga att vissa män utesluter alla opade tjejer? Jag gillar inte tatueringar särskilt mycket men om jag blir ordentligt kär i en person får han faktiskt se ut nästan hur som helst. För att göra mig glad kan en man säga att han hatar all silicon och vill ha en naturlig tjej men jag är ju ganska säker på att han skulle älska en kvinna som gjort (mindre) plastik om han verkligen blir kär. | |
| bobo flux | 2010-11-25 15:40 | |
![]() | Om vi nu ska diskutera vackra kvinnor så är Rachel McAdams riktig mumma om ni frågar mig. api.ning.com/files/A...s_ 0019.jpg | |
| Minta | 2010-11-25 15:42 | |
![]() | Jag menar inte att ALLA opererat näsan, men alla som har en sådan näsa. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:42 | |
![]() | Nu handlade det inte om att bli ordentligt kär utan att titta på andra på stan och dyl. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:42 | |
![]() | En passus är att vi i mitten på 80-talet hade en kvinna som hade ramlat ut från 3:e våningen och helt fick plastikoperera ansiktet. Ensligt släkt och vänner blev hon snyggare än förut. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:43 | |
![]() | Okej som näsapa kan jag tycka det vore sorgligt, nästan rasistiskt, om min sort blev något slags undermänniska. Fast det är inte för att jag är rädd att få svårt att behålla en karl. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:44 | |
![]() | Okej, jag bryr mig inte om vad min man skaffar aptit på, bara han äter hemma. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:46 | |
![]() | Jag utesluter alla som förlängt sin penis, om de inte föddes med obefintlig då. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:47 | |
![]() | Den här tråden är så lustig på många sätt. Bland annat sitter det en mängd tjejer här och tycks veta (eller iaf spekulera hejvilt) hur killarna förhåller sig till de här frågorna, till kroppsidealen, till våra tuttar med eller utan silikon mm mm. Varför kommer inte killarna själva fram och uttalar sig? (några har gjort det iofs) _Fråga_ _dom_ istället vetja. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:52 | |
![]() | vem vänder sig utvik av tjejer till? Tror ni inte att de som sysslar med sånt har koll på vad som säljer? Det som säljer är ju troligen det som folk vill ha. Alltså behöver en kille inte gå igång stenhårt på just stora stora bröst, men all skönhetskirurgi handlar ju inte om att förstora eller göra något extremt. Många lyfter sina bröst hellre än fyller de tex. Roligare och snyggare att ha fasta bröst som man hade innan tex graviditet eller ålder om det nu påverkar så mkt... vad kan möjligen vara så fel med det.. ? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:54 | |
![]() | Kan man operera kobenthet i vuxen ålder? | |