Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 605 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Skugga | 2010-11-14 18:45 | |
![]() | Skulle de skicka medicinier till varandra? :O Då är jag med på varför du reagerade, Mouche. Det finns egentligen inga ofarliga mediciner, alla mediciner är potentiellt farliga, det beror ju helt och hållet på mängd, styrka, överkänslighet/allergi, kombination med andra mediciner osv. osv... | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-14 18:46 | |
![]() | Fast då måste jag ju säga att en nära vän fick en allergichock av sin första kopp kamomillte. Inte bra om man har pollenallergi. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 18:48 | |
![]() | Nu har jag ytterligare en anledning till att inte dricka kamomillte. Förutom att det är så förbålt äckligt, alltså. Bra att kunna ta till när farmor tjatar. =D | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-14 18:51 | |
![]() | Jodu, gott är det inte. Men säkert välgörande. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 18:55 | |
![]() | Rob - för det är så du heter, eller hur? - Nej, det är fasiken inte gott. Och något som får mig att vilja kräkas kommer inte att tas frivilligt, hur välgörande det än är. =P | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:03 | |
![]() | <-- Rob Nja, SÅ illa smakar det väl inte? :-) Jag drack det ibland förut. Med honung slinker det ner. :-) | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:05 | |
![]() | Tillbaka igen! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:06 | |
![]() | Jo, men ska man använda honung är det ju bra om man gillar DET eländet också. ;) Två saker jag inte gillar blir troligen inte en blandning jag gillar. Matematikens lagar är inte tillämpningsbara gällande mat. *haha* | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:08 | |
![]() | Don´t you like honey, honey? Vad är min människa för en människa egentligen? :-D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:08 | |
![]() | I like it sweet, sweetie, but not sugered with honey. =) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:09 | |
![]() | Hahaha, Hollywoodfruar - varför har jag undvikit det hela mitt liv? Det är ju Humor! "Jag vill designa nåt som inte ser billigt ut" säger Nicole och håller fram en glittrig, minimal bikiniunderdel i neonfärg. Som sagt, humor! Hahaha | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:11 | |
![]() | Hmmmm, kan vara värt att slå på tv´n ibland alltså? *hahaha* | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:13 | |
![]() | Helt klart - här snackar vi kvalitet :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:14 | |
![]() | Men.... den har ju redan varit på i några timmar denna vecka. Den kommer få en chock. Vill ju inte riskera att den går sönder. *haha* | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:21 | |
![]() | Jag sliter på mammas ;) Får se om jag kommer skaffa mig en egen | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:22 | |
![]() | Jag har visserligen tre, av vilka ingen används mer än några timmar i veckan, men det är ju onödigt att ha sönder dem ändå. *haha* | |
| caughtbock | 2010-11-14 19:23 | |
![]() | När jag var liten kunde jag inte sova om nätterna eftersom jag hade sån ångest och fick då rådet att hälla i mig en massa kamomillté. Det fungerade inte... Så nu kan jag inte dricka kamomillté eftersom det påminner mig om denna hemska period i mitt liv då jag låg och grät mig till sömns om nätterna. Får ångest av doften. :P Men det är olika vad som fungerar för en. Jag vet många som mår väldigt gott efter en kopp kamomillté också. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:29 | |
![]() | Jag känner också många som mår bra av det, men det har aldrig haft någon märkbart välgörande effekt på mig. Däremot har jag mått direkt illa av att försöka svälja det. Ett definitivt no-no för mig, alltså. =) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:31 | |
![]() | Rooibos is da shit, det säger jag bara. Eller vanlig hederlig Earl Grey. Gött. :-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 19:33 | |
![]() | Har en blandning av Rooibos och tranbär som är riktigt god. :) | |