Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maybach | 2008-10-05 15:27 | |
![]() | damfotboll syyger. | |
Maybach | 2008-10-05 16:55 | |
![]() | Wow! Såg andra halvlek av tff-kff och trelleborgs sista 20 minuter var lätt bland den bästa fotboll jag sett i allsvenskan i år. Säkert 10 målchanser och sen sista fem så fortsatte de med 3 mot 2-anfall istället för att backa hem. Han sundin var grym. | |
Maizena | 2008-10-05 17:01 | |
![]() | DIF...BÄST I STAN!!!!!!!!!!!! Nu spöar vi skiten ur bajen så är det klart! | |
Miss_jk | 2008-10-05 17:50 | |
![]() | Sköööönt! Bäst i stan. Visserligen med en match mer än brajen, men ändå! Man får njuta så länge det håller i sig! | |
skogstorparn | 2008-10-05 20:59 | |
![]() | maybach,jag antar att du inte såg hif-ife i går. 2-2 och två lag som verkligen bjöd upp.tempot och klassen betydligt högre än tff-kff.och henke larsson, sicken gubbe..grattis hif om han fortsätter ett tag till.. | |
dwight | 2008-10-05 21:11 | |
![]() | Det viktigaste blir att behålla Doktor Jones till nästa sesong! Då vinner vi :D | |
bobo flux | 2008-10-05 21:16 | |
![]() | ett Elfsborg med Lars-Gunnar Carlstrand och Moses (pre-bilolyckan post-porrfilmskarriären) Nsubuga på topp hade ökat effektiviteten framåt med 627 % enligt mina beräkningar! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:15 | |
![]() | Damfotboll suger inte. Det kan va skitkul. Att hålla på flera klubbar suger. | |
skogstorparn | 2008-10-05 22:25 | |
![]() | precis, damfotboll suger inte! följer själv ett damlag i div 1,och tänk om alla överbetalda medelmåttor i herrallsvenskan haft deras engagemang .. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:49 | |
![]() | japp absolut. Har ni sett målen jag länkade till? | |
skogstorparn | 2008-10-05 23:01 | |
![]() | jo tack! lejonmix jävlar vilken strut AIK tjejerna satte!! årets mål kandidat? | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-06 05:30 | |
![]() | Jag menar verkligen det Skogstorparn. Helt otroligt andra-mål. Men AIK vinner av tradition inget på galor. Så är det att va svarta fåret. =) | |
sofiaaah | 2008-10-06 07:53 | |
![]() | AIK är vackert! | |
bobo flux | 2008-10-06 08:14 | |
![]() | lejonmix, brukar du gå på damernas matcher också? :D | |
bobo flux | 2008-10-06 08:25 | |
![]() | AIK vackert? Nu ska vi inte ta i så vi spricker ;) Jag har en intern hypotetisk batalj i mitt huvud över vilken av stockholmsklubbarna AIK, DIF och Bajen jag skulle välja att hålla på om jag var tvungen att välja. För 5 år sen hade jag nog sagt Hammarby, men nu har de rasat till sista plats. Djurgården ligger nog etta nu, just för att de varit en total parentes i årets allsvenska. AIK har pendlat mellan att ligga sist och att ligga på andra plats, de kommer aldrig att bli första alternativ så länge de har Norling/Nebo vid rodret. Inte konstigt att AIK inte vinner, Norling är ju så otydlig att han knappt själv vet vad han ska hitta på. Lite kuriosa: När jag var på semester förra året med en polare så hängde vi upp en Gnaget-flagga på vår balkong. Jag håller på Ellos och han håller på IFK Glenn. Vår tredje polare som är AIKare kunde tyvärr inte följa med, så vi lovade honom att sätta upp hans AIK-flagga på balkongen istället! haha | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-06 08:48 | |
![]() | ja AIK är vackert | |
Maybach | 2008-10-06 15:30 | |
![]() | ångestladdad match ikväll, om vi förlorar så är vi inte tabelletta i stan längre för första gången på ett bra tag. krossa skattesmitarna! | |
Maizena | 2008-10-06 18:54 | |
![]() | Ni får det väldigt väldigt tufft ikväll....Men lycka till! Dessvärre tror jag ändå ni spöar oss i derbyt...Men men i derbyn kan allt hända.. | |
Maybach | 2008-10-06 19:04 | |
![]() | Ja, det blir minst sagt tufft dock kan kan inte tro nåt om derbyn på förhand anser jag. Oavsett lagens tabellplaceringar... Men jag är ändå lite nyfiken på varför du tror vi vinner? :) | |
Maizena | 2008-10-06 19:51 | |
![]() | Nu såg jag tyvärr inte matchen som vi hade mot Sundsvall då vi vann. Men det jag sett tidigare av DIF så har man ju inte blivit överlycklig. Framför allt inte det senaste derbyt mot ajk då vi kom undan med blotta förskräckelsen. I mina ögon låser det sig alltsomoftast om vi t.ex har ledningen med 1-0. Rädslan att förlora blir då tyvärr större än viljan att vinna vilket är ett av våra största problem just nu. Att vi sen har 2 inkompetenta tränare gör ju inte saken bättre. Men som sagt man vet aldrig. Om Jonssom kan hålla sig hel, om Oremo är lika het som mot gnaget och om Rajja återigen kan börja gör mål så kan allt hända.... | |