Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2011-02-24 09:10 | |
![]() | Riktigt irriterande att inte ha tv11 och förlita sig till tv11 på nätet. Var vaken ganska så länge i natt och ville se avsnitt 4. Gav upp till sist eftersom det inte las upp. Vaknade nu och tänkte titta på det avsnittet. Fixar frukost och bänkar mig framför datorn. Härligt, del 4 ligger uppe! ICKE!! de har lagt upp del 3 i dubbla poster. Faaaan så irriterande. Jag vill ju se skiten. Funderar starkt på att köpa 24-7 men då blir nog min kanin sur på mig eftersom jag röstat ner hans förslag om box och mer fotboll på tv:n :-)) | |
| 4DRAGONS | 2011-02-24 09:45 | |
![]() | jo det tycker jag nog man kan se tex hennes kropp överlag är otroligt maskulin förutom pattarna då(syftar på vanessa) | |
| Gautama | 2011-02-24 09:48 | |
![]() | Otroligt maskulin?? Var någonstans på hennes kropp finns det en gnutta man? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 10:04 | |
![]() | I rakheten över midjan (den är bred och går ihop med höfterna) och över benens form. Hon har inte en kvinnas kurvor. | |
| Gautama | 2011-02-24 10:09 | |
![]() | Jag delar nog inte den uppfattningen sylvia. Många kvinnor har en sådan kropp också. Det är ju mycket mer kvinna i henne än man i alla fall enligt mig i alla fall. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 10:13 | |
![]() | Jovisst, självklart är hon förvillande lik en kvinna och visst finns det kvinnor som har den där rakheten (även om det är mindre vanligt). Det är för att man vet hennes historia som man blir extra uppmärksam på detaljer. Hade för övrigt också förväntat mig att se fyran nu på morgonen. Är på besök hos min föräldrar och ville roa mig med nåt. :) | |
| Gautama | 2011-02-24 10:24 | |
![]() | Jag roar mig med glashuset:-) Där är de lite osams. Han gurkan säger att han är kändis?? Jag har aldrig sett honom. Någon som vet var han har varit med förut? | |
| numsan | 2011-02-24 10:30 | |
![]() | Efter en snabb googling kan man se att han varit med i Robinson och Sveriges värsta bilförare. | |
| Snoosy | 2011-02-24 11:13 | |
![]() | Tycker det är taskigt att säga att en kvinna är mindre kvinna för att den är rak i kroppen och inte har rumpa. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 11:26 | |
![]() | Håller med Snoosy! Jag blev misstänkt direkt på Vanessa,säkert för jag har sett så många program om de som vill byta kön osv & man har kanske lärt sig se på vissa saker. Jag reagerade på rösten,de är något djupt & "mörkt"i den ändå,trots allt.Och att hon är "stor" i kroppen.Jag la ihop allt det osv Däremot måste hon vara sjukt nöjd med resultatet, inte alla de blir sådär bra för! Aa, precis...gult hår lixom =/ Är det snyggt nånstans det?? Ja smaken är som baken,men det är bra för det blir lite roligare då! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 11:28 | |
![]() | Kanske är taskigt men fortfarande statistiskt sant, eller hur? Kvinnor har generellt former. På frågan om vad som är manligt på transans kropp, skall man av finkänslighetsskäl undvika att svara? Nej, knappast. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 11:30 | |
![]() | Stora händer är mindre vanligt på kvinnor. GUD så taskigt att påpeka det med tanke på de exemplar som har det. Eller? | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 11:34 | |
![]() | Näe,jag tror man kan tolka de olika Klart att om en tjej har mer kurvor så blir hon mer kvinnlig till utseendet,men är ju inte mindre kvinna för det,men jag trodde nog inte de var menat så heller... Hur kan man påstå så=/ är man tjej så är man sedan kanske det inte är så kul att höra,hon kan ju må dåligt över det precis som en kraftig som har kurvor,kan tycka hon är tjock känns som jag sönder analyserar nu jag kan vända på det,små händer på en man...eh jag vill ha arbetarhänder på en karl!grova^^ MEN har han inte det så har han inte,men glad grabben min har såna*toddiloooo* | |
| AMF | 2011-02-24 13:18 | |
![]() | Stackars ni människor som lägger ner så mycket engagemang på sånt skit. Är ert eget liv så torftigt så det måste fyllas med detta? Vuxna människor (?) - att ni inte skäms! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 13:24 | |
![]() | Tycker du ska skämmas som gör såna där uttalanden beroende på vad vi väljer att kolla på!du har ingen aning om vad jag för övrigt ser på tv! jag kollar alltid nyheter & vill hålla mig uppdaterad,kollar på kunskapskanalen mycket Jag kollar alltid på alla djur & naturprogram & är medlem i många djurrättsorganisationer & är aktiv Jag/vi har även fadderbarn i tre olika länder Så,jag är mycket engagerad i olika viktiga saker! Men om jag kollar på BB en timma om kvällen,ska JAG alltså skämmas...jag tycker det är intressant att se hur människor bli i nstängd i grupp,dessutom bland människor de inte känner.Glöm inte bort att detta från början är ett experiment som flera psykologer mfl satt ihop.Så varför skulle de inte kunna vara intressant för oss? Blir förbannad att folk bara kan slänga ur sig saker sodär som att våra liv skulle vara tortfigt & att vi ska skämmas! Undrar jag vem av oss som ska skämmas AMF,till uttalande säger mer om dig än om oss som kollar på BB...då kan ju jag lika gärna undra över ditt liv som engaerar dig i oss som kollar,SKÄMS | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 13:25 | |
![]() | ditt uttalande* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-24 13:40 | |
![]() | Instämmer med Valkyria. Man borde skämmas att vara så inskränkt och fördömande. Man kan ha både intellektuell kapacitet och ett rikt liv även om man gillar substanslös underhållning. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 13:43 | |
![]() | Kanske just därför man vill ha en släng av det oxå!för man har fullt upp med viktigare emotionella & tidskrävande saker så man behöver komma bort från den världen för en stund! High 5 Sylvia! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-24 13:43 | |
![]() | Och inte att förglömma,den väldigt seriösa världen | |
| Gautama | 2011-02-24 13:49 | |
![]() | "Man borde skämmas att vara så inskränkt och fördömande. Man kan ha både intellektuell kapacitet och ett rikt liv även om man gillar substanslös underhållning." Håller definitivt med Sylvia!! Jag har både en allvarlig sida och en ytlig sida. Min ytliga sida gillar detta program, det underhåller mig. | |