Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunilla _ | 2013-12-01 11:25 | |
![]() | Kevin har fått rättmätig kritik under programmets gång - Erik däremot har det ju jollrats alldeles omåttligt med. Jag tycker att hypen kring honom är fånig och ser ingen blivande stjärna i honom öht. Nån låt på radion, kanske ett melodifestivalframträdand e. Typ ;) Och ja, vad gäller American Idol så spelar ju de i en helt annan division även om det gick åtminstone en till topp 10 som inte alls föll mig i smaken. | |
| corlini | 2013-12-01 11:33 | |
![]() | den lilla tjejen är den enda som har en rimlig chans att faktiskt finnas kvar som artist efter programmet. i övrigt är väl årets upplaga ett desperat skämt, de kunde ju inte gärna lägga ner årets idol bara för att ingen med någorlunda talang sökte. det lilla jag sett eller hört när barnen tittat har iaf gång efter gång bevisat att den enda som var en naturbegåvning var snickaren jens som åkte ut nyligen. | |
| Satyra | 2013-12-02 01:56 | |
![]() | Hör man inte hur otroligt musikalisk Erik är, har man helt enkelt inte musiköra nog att bedöma musikalitet. Om man sen personligen gillar honom och/eller hans röst eller inte, är en helt annan sak. Men musikalisk så det förslår ÄR han. Det är ren och skär skandal att han inte är kvar till finalen (och vinner hela skiten). Punkt och godnatt! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-12-02 10:59 | |
![]() | Jag uppfattar det också som att Erik förtjänar all uppmuntran han kan få, medan de två som står i final är mediokra clowner. Jfr med Jasmine Kara och Måns Zelmerlöw. Elin och Kevin är inte ens i närheten. | |
| danie | 2013-12-02 12:32 | |
![]() | Eller så röstar vi fram Kevin till vinnare så slipper vi honom. Alla idol vinnare går ju upp i rök ändå, förutom Agnes. Annars är det ju bevisat att tvåorna kommer längre i karriären. | |
| vase | 2013-12-03 21:16 | |
![]() | Sara Sangfelts hesa o "rökiga" röst o Jens raspiga röst gillade jag o var spec. Erik skönsjungande mes? Elin hoppande gräshoppa? Kevin falskskungande leende snygging? Ja, så tycker jag. | |
| kiwiskal | 2013-12-03 23:12 | |
![]() | glad att jag slutade rösta för några veckor sedan när jag såg Kevin gå vidare vecka efter vecka | |
| Betapoeten | 2013-12-05 14:04 | |
![]() | Kevin <3 | |
| Mercedes | 2013-12-05 14:06 | |
![]() | Elin! Absolut! | |
| Vaeldoft - Ej medlem längre | 2013-12-05 14:15 | |
![]() | Erik är en talang med bredd, att inte han vinner hela skiten är märkligt med sinifikativt samtidigt, är ju inte vad smörjan handlar om, dessutom välgörande för honom att inte bli tvingad in i det facket utan står fri att göra den musik han vill själv. | |
| Gunilla _ | 2013-12-05 17:11 | |
![]() | Satyra: "Hör man inte hur otroligt musikalisk Erik är, har man helt enkelt inte musiköra nog att bedöma musikalitet. Om man sen personligen gillar honom och/eller hans röst eller inte, är en helt annan sak. Men musikalisk så det förslår ÄR han. Det är ren och skär skandal att han inte är kvar till finalen (och vinner hela skiten). Punkt och godnatt!" - var det inte ungefär vad du sa om Molly också? Och att jag är mer eller mindre tondöv som inte förstod hennes storhet? Verkar som att fler än jag inte förstod det - var är hon idag? ;) | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-06 17:43 | |
![]() | Jahapp, i kväll blir det inget på spåret , 4:an som gäller. Heja Kevin då , han behöver tröst nu när världens bästa fotbollslag inte klarade kvalet till allsvenskan. | |
| magnusito | 2013-12-06 18:22 | |
![]() | Erik är av en helt annan kaliber än de andra! | |
| Satyra | 2013-12-06 21:47 | |
![]() | Gunilla - Det kan jag mycket väl ha sagt om Molly också, (minns inte det men det låter inte otroligt), men för mig handlar det inte om vem som kan tänkas "slå" bäst - utan vem som faktiskt ÄR det. ;-) | |
| diffdiff | 2013-12-06 21:59 | |
![]() | Kevin Walker idag annars Erik Rapp | |
| Gunilla _ | 2013-12-06 22:06 | |
![]() | Så Satyra, om du anser någon vara bra/bäst men denne uppenbarligen inte har någon framtid inom musikbranschen så är h*n bra/bäst iaf? Hur kan du avgöra det liksom? :) | |
| Chewbacca3 | 2013-12-06 22:09 | |
![]() | vinsten går nog till kevin för att han har så många walkers...... men bäst på att sjunga är erik rapp | |
| Chewbacca3 | 2013-12-06 22:10 | |
![]() | Vilka har skrivet vinnarlåten?. | |
| Angel Lady | 2013-12-06 22:30 | |
![]() | Hjälp!! Inte någon stark final :( ja ja snart ny omgång :) | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-06 22:35 | |
![]() | Det ligger en låt med Kevin som heter "Dreaming" på Spotify. Är det vinnarlåten? | |