Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade43
Mobilspel
Pågående19 879

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vemvonhelst2009-01-04 09:11
Antal inlägg: 299

Tvångsbeteenden....vilka har du?
Många eller för att inte säga alla, har diverse tvångsbeteenden/ritualer både till vardags och till fest...Men vem vill avslöja dessa här i Forumet...

Ett av mina måsten (för att beskriva vad jag frågar efter) är att jag måste tvätta håret varje gång jag duschar..

EssQ - Ej medlem längre2009-01-04 09:18
Antal inlägg: 1433

Innan jag flyttade till den här lägenheten så va ja tvungen att känna att ytterdörren va låst..kanske två gånger... mindes jag inte att jag hade känt på den när ja skulle sova så kunde ja gå upp o göra det ..den här lägenheten har en dörr framför ytterdörren så nu glömmer jag bort att känna *s*

micro1132009-01-04 10:07
Antal inlägg: 17542

Tvättar händerna ständigt. Om jag inte tänker mig för så tvättar jag händerna efter att jag hälsat på folk -- vilket nog kan upplevas som kränkande. Det har blivit bättre nu än när jag var yngre.

vemvonhelst2009-01-04 10:14

Min sambo hävdar att jag har ett tvångsbeteende, då jag ca 1-2 ggr per månad drar upp mjukisbyxorna till armhålorna....dock bara för en kort stund...

ingson2009-01-04 10:16
Antal inlägg: 4285

Känner ett tvång att skriva något korkat i nästan varje tråd

PowerYoga2009-01-04 10:21
Antal inlägg: 713

Vette fåglarna om det är tvångsbeteende, men jag snyter mig alltid innan jag går till sängs.. vill ju inte ha ngt som irriterar i snoken när jag ska sova :)

Marby2009-01-04 10:44
Antal inlägg: 91

Jag känner på ytterdörren en extra gång när jag ska gå och går ofta in i dubbelkollar att jag stängt av plattorna på spisen.... men det är nog mest för att jag vet att jag är så vimsig ibland.

Miss_jk2009-01-04 11:00
Antal inlägg: 8941

www.betapet.se/forum...am p;page=0

www.betapet.se/forum...am p;page=0

Kopierade mitt tidigare inlägg:
Ojojoj, alldeles för många! Börjar redan innan jag gått upp och måste pussa pojkvännen fem gånger. Sedan fortsätter det när jag borstar tänderna. Borsta på ett visst sätt och ett visst antal gånger och sedan lägga tandborsten och tandkrämen på ett visst sätt. Toaletten: Toapappret måste hänga/stå på ett visst sätt. Går hemifrån: Låsvredet måste stå på ett visst sätt innan jag stänger och låser med nyckeln. Väntar på t-banan: Måste dra kortet i den mittersta spärren. Får inte sitta på någon skarv eller liknande på bänken. På t-banan: Handväskan måste stå med öppningen åt höger. På jobbet: Pennor, glas, papper, you name it, allt måste ligga/stå åt rätt håll. På kvällen har jag en ramsa jag måste tänka innan jag somnar, plus att jag måste ta i trä och dunka mig själv tre gånger i ryggen...

Dessa plus ungefär miljarder fler kör jag med varje dag. Och när jag säger att saker och ting ska stå rätt eller ligga rätt så menar jag verkligen _rätt_. Det kan ta väääldigt lång tid att få en grej att ligga perfekt. Sick, and I know I am...

vemvonhelst2009-01-04 11:02

My God....du är verkligen utflippad, häftigt Miss_jk

mommesfrites - Ej medlem längre2009-01-04 11:07
Antal inlägg: 7605

Jag måste läsa betaforum...

Micro, du kan använda handsprit, det tar bättre men torkar inte ut huden, man blir ren och len.

Miss_jk, jag måste beundra din energi.

vemvonhelst2009-01-04 11:28

Jag är besatt av mitt jobb också insåg jag just....Har jobbat alla dagar över jul och nyår utom julafton och juldagen, såväl helg som vardag...

HELP!!!

ewaleena - Ej medlem längre2009-01-04 11:35
Antal inlägg: 1977

Man kan ju undra om folk med så mycket "måste göra rätt" på jobbet har tid att verkligen utföra något arbete, eller om man är anställd bara för sitt utseendes skull? :D

_borderline2009-01-04 11:46
Antal inlägg: 9

hmm..måste alltid dricka vatten innan jag somnar och ha en kopp brevid mig.

undviker a-brunnar
måste alltid spotta över axlen(båda axlarna) när en svart katt springer över gatan

finns nog mer men kmr inte på fler
hade extremt mycket innan

men de ändras hela tiden.

Gilena2009-01-04 11:48
Antal inlägg: 7250

Jag är helt säker på att det är nästintill skadligt att sova med täcket på fel håll, dvs öppningen av påslakanet mot ansiktet. Sen ska ju helst alla kuddar puffas upp ordentligt innan man kan sova

Miss_jk2009-01-04 11:50
Antal inlägg: 8941

Jag går på a-brunnar. Alltså måste gå på dem. Måste spotta över båda axlarna så fort jag ser en katt (Den kan ju ha något svart på sig och det kanske är en myr-väg eller något där den går...)

myskan2009-01-04 11:52
Antal inlägg: 62

Jag kan inte gå på S o T-brunslock...gör jag det tror jag att jag kommer att få otur...ooch så måste jag få en stund vid tv:n innan jag lägger mej, kan inte bara duscha o dyka ner i sängen, då somnar jag inte.

belugavis - Ej medlem längre2009-01-04 14:30
Antal inlägg: 1600

Har inga kvar längre..inte en enda, men jag beundrar också människor som känner att allt måste ligga rätt och som har kontroll. Det känner jag nu när jag kollar runt omkring i lägenheten. Jag är för mycket so what..Fast när det är fint är det kul. Hur blir man ett städfreak? :)

MyNy - Ej medlem längre2009-01-04 14:30
Antal inlägg: 583

Jag går inte på några brunnlock alls, om jag råkar göra det eller nån jag känner gör det så måste jag dunka den personen eller mig själv tre gånger på ryggen, jag måste klicka med datamusen X antal gånger tills det "känns bra", samma sak med lampan där, jag föredrar också att allt ska vara jämna siffror eller bara se jämt ut, så varje gång jag steker köttbullar till exempel ser jag gärna till att det är ett jämnt antal osv.

Tedacious2009-01-04 15:45
Antal inlägg: 1445

psycho...

varje gång jag använt ett handfat måste jag, efter att jag är färdig med det. dra snabbt igång vattnet i den för full kraft och sen en millisekund efter stänga av det.

Evisaur2009-01-04 16:03
Antal inlägg: 69

Jag måste få alla meningar att gå jämt ut på tre.
Alltså: JAG/MÅS/TEF/ÅAL/LAM/ENI/N GA/RAT/TGÅ/JÄM/TUT/PÅT/RE .
Den gick alltså inte ut.
Men om jag istället skriver: /TUT/PÅ3 så går den ju ut.
Helt sjukt och jag hoppas att jag växer ifrån det snart. =)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?