Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 690 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gun20 | 2010-04-17 03:30 | |
![]() | Fast i New York Här sitter vi fast i New York. Flyget hem i morgon är förstås inställt, och på den här sidan Atlanten är det svårt att ta tåg eller hyrbil hem ;-) Det värsta är att inte ha en aning - kommer det att ta dagar eller veckor innan man kan komma hem? Det lustiga är att innan vi fick veta att det kan bli problem att komma hem var vi helt överens om att vi gärna skulle vilja vara några fler dagar här för att hinna med allt vi skulle vilja se och göra, men nu vill man bara en sak - ÅKA HEM! | |
| onobond | 2010-04-17 03:52 | |
![]() | Queen Elizabeth II går ju regelbundet ToR över "The Pond". Kostnad & tid överstiger oftast flyget. Skämt åsido: Försök att låta flygbolaget boka om er till exv Sydfrankrike : NICE är öppen, liksom Marseille (färre flighter än Nice)! , Spanien (ingen flygplats stängd) eller Italien (hittils bara Malpensa, Milano stängd.) Även om det tar tid, finns tåg som tar er hem. Skulle jag välja blir det Nice med TGV till Paris och sedan till Hamburg och via Danmark hem Länk: www.TGV-europe.com | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-04-17 03:52 | |
![]() | Fast i NY känns som ett i-landsproblem. | |
| Miss_jk | 2010-04-17 09:18 | |
![]() | Min kompis har exakt samma problem och jag tycker inte ett dugg synd om er! Jag hade lätt tagit er plats om det hade gått! =) Fast i N.Y. = Drömmen! | |
| bobo flux | 2010-04-17 09:22 | |
![]() | Varför börjar jag tänka på Kurt Russel och ögonlappar? sv.wikipedia.org/wik...n_ New_York | |
| strella70 | 2010-04-17 10:03 | |
![]() | passa på å njut! :) | |
| gun20 | 2010-04-18 00:12 | |
![]() | okej, okej, vi njuter faktiskt jättemycket av att vara i New York, och nu är biljetten ombokad till på lördag. Förhoppningsvis betalar SAS eller försäkringsbolaget för hotellkostnaden, men frågan är vem som skall stå för alla extra shopping-kostnader som uppstår i veckan - Kanske gubben som är kvar där hemma och jobbar samt sköter all marktjänst? | |
| ankanka - Ej medlem längre | 2010-04-18 00:48 | |
![]() | förhoppningsvis, kolla om det inte faller under force majeure eller nåt sånt där så ni inte åker på oförutsedda utgifter. borde finnas info om det på erat försäkringsbolags hemsida (och flygbolagets). sv.wikipedia.org/wik...ce _majeure | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-04-18 13:18 | |
![]() | Wow, vilket straff............ | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-04-18 13:21 | |
![]() | Dra och lira lite scrabble i Washington Square Park. Eller schack, om ni föredrar det. | |
| Liftactiv | 2010-04-18 15:39 | |
![]() | Egentligen - varför skulle flyg- eller försäkringsbolagen stå för detta? Klart det måste hamna under force majeure! Men det är som med allt annat. Det är alltid "någon annans" ansvar. Se bara på samhället i övrigt. "Det var hans fel....." | |