Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jelenas - Ej medlem längre | 2010-04-30 22:26 | |
![]() | Ett spelrum för barn Är det någon av spelrummen som är mer inriktat till barn? Sonen som är 11 tycker om att spela här men tycker att det är lite svårt när han möter vuxna. Det skulle vara kul om det fanns ett rum som barn och ungdomar kan möta varandra. | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-30 22:28 | |
![]() | Håller med dig Jelenas!! Mina två söner på 11 resp 8 brukar vilja prova att spela här men tycker det är för svårt!! Vore något att ha ett eget rum bara för dom ;) | |
| bulll | 2010-04-30 22:29 | |
![]() | Min dotter (10) spelar också och blir jätteglad när hon lyckas spöa någon äldre eller med mer ranking. Håller med dig om att det vore schysst med ett yngre-rum, tveksam bara till hur man skulle administrera det. | |
| Emollas | 2010-04-30 22:32 | |
![]() | Detta vore väl något... Barn betapet i ny tappning. Men då blir det ungefär som jag en gång nämnde att rummen borde vara indelade i rating för då kan experterna och amatörerna få sina rum. Man kan i och för sig vara expert som barn också och det är ju därför det vore smart om alla rum vore indelade i rating system så att man kan gå från amatör till expert. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-04-30 22:34 | |
![]() | Jag håller verkligen med! Vilken bra idé! | |
| bobo flux | 2010-04-30 22:37 | |
![]() | Har för mig att denna diskussionen varit uppe tidigare. Jag hade på förslag att vid ett eventuellt skapande av ett "barn och ungdoms"-rum i så fall låsa chatt och meddelande-funktionen så att det inte kommer in vargar i fårakläder där. | |
| bulll | 2010-04-30 22:39 | |
![]() | Det var en god idé bobo, så kan ungarna få slippa flåsisar på någon internetsida iaf! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-30 22:45 | |
![]() | m jag frågade ngt sommaren 2009 å då va ämnet redan gammalt tydligen. odin hänvisade till äldre trådar där dom iofs förklarade en del tekniska (säkerhets)problem. men jag håller med! efterlyser möjlighet till reg av användare (barn) med avsaknad av chat e tc. | |
| Rut med Krut | 2010-04-30 22:49 | |
![]() | Jag röstar "För" | |
| Bitte - Administratör | 2010-04-30 22:58 | |
![]() | Men vem ska kolla att barnet/barnen verkligen är barn då, ?? Bitte | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-04-30 22:58 | |
![]() | point taken Bitte! | |
| bulll | 2010-04-30 23:03 | |
![]() | Mm Bitte, det var så jag tänkte också. Och då var det inte fulgubbar jag hade i åtanke utan skrupelfria människor som gärna skulle spöa skiten ur ungar för att bättra på sin egen rakning:-) | |
| Emollas | 2010-04-30 23:05 | |
![]() | ja men det är ju där rating systemet kommer in då kan ju inte en med bra rate komma in i de som har mindre rate | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-30 23:06 | |
![]() | men bitte. ett peddo som reggar sig som född 2000 skulle ju varken kunna prata i chaten, i forumet, ta emot eller skicka pm, bygga profil m mailadress eller göra ngt annat med de föreslagna åtgärdandena. så varför skulle man behöva kolla? | |
| Lukpet | 2010-04-30 23:07 | |
![]() | Jag är 15 år men jag tycker inte det är speciellt svårt att spela mot dom här.. Men tänk att om vi skulle göra ett spelrum för barn så skulle det säkert komma in vuxna som vill gå upp i rank och spela där ändå. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-30 23:13 | |
![]() | du säkert regga en "vuxenprofil" iaf. en sån som du har nu. eller så skulle du ha två. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-30 23:14 | |
![]() | och det är väl ok. det är ju redan barn här. | |
| bobo flux | 2010-04-30 23:27 | |
![]() | Varför inte ta bort rankingen i barnrummet då också? Barnrum = Ingen ranking eller statistik, ingen chatt, inga meddelanden. Bara separata, orankade spel. Ranking, meddelande och chatt skulle följaktligen räknas till sånt som är explicit förbehållet "vuxenrummen", där folk de facto inte ens nu kan sköta sig. | |
| Lukpet | 2010-04-30 23:36 | |
![]() | Ja, om vi gör så som Bobo Flux förslog så är jag för. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-01 00:01 | |
![]() | fast barn älskar ju att se sina framgångar. låt dom ha det! men i annan form. å i en form som inte atraherar störda vuxna ( å om det gör de , inte på ett farligt sätt) typ: feta bokstäver som säger bra, toppen, perfekt! (eller liknande)och ett poängsystem helt skillt från övriga. ä'r man reggadsom barn (och exvis rullar 10000 ggr så får man "mjuka" poäng det ska knappt synas i "barnskalan". | |