Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-03 10:08 | |
![]() | Räddslor när jag var barn blev jag skrämd för källargubbar sotare och inte minst sopgubben skulle komma och ta oss och stoppa ner barnen i sopsäcken,så fort sopbilen kom,sprang vi allt vad vi orkade och gömde oss vi var så rädda att vi trodde hjärtat skulle hoppa ut,blev ni skrämda för någonting nä ni var barn ? | |
| -classic- | 2011-03-03 10:10 | |
![]() | Bäckagubben...så fick mor oss att undvika bäcken som låg 30 meter från huset. | |
| LiTeNsEsSa | 2011-03-03 10:14 | |
![]() | jag fick en smällare i luvan på min jacka en nyårsafton när jag var liten, är fortfarande skraj för raketer och dylikt! | |
| Bim1964 | 2011-03-03 10:29 | |
![]() | Jag var livrädd för både mörker och åskan som liten. Minns en gång när jag var 5 år gammal ch det åskade. Vi bodde i ett gammalt hus och jag och en granne lekte i trapphuset. Ute hade det börjat åska och den drog allt närmare. Plötsligt kom världens knall. I trapphuset försvann ljuset och det blev bäcksvart. Samtidigt som värsta mullret drog över huset, minns än i dag hur det kändes i min kropp. Då var jag rädd hjärtat bultade som en stångjärnshammare och inte var det bättre i mörket för jag var lite mörkrädd med. Minns att jag började gråta. Nu i dag gillar jag åskväder men har respekt för den. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-03 10:30 | |
![]() | "Ågubben" & de mörkbruna stjärnorna på mammas & pappas täcke!då de släckte såg de ut som spindlar, jag skrek hysteriskt!minns de än, fast jag var så liten. Tror det satte sig i mig det där haha | |
| myntan | 2011-03-03 10:35 | |
![]() | När jag var så där en 6 år så var vi ute på en äng och fångade gräshoppor. Efter ett tag så började det klia mellan benen, jag kliade och kliade det gick inte över. Då hade man ju resor i byxorna så jag drog ut midjan på dem och fick till min fasa se en enorm gräshoppa. Vårtbitare kallades dom tydligen för. Jag skrek som en galning. På vägen hem hade den bitit sig ut genom byxorna. Gillar inte alls småkryp och insekter. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-03 10:57 | |
![]() | här i denna by som jag bor så skrämmer dom barnen än i dag för Ågubben | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2011-03-03 12:34 | |
![]() | “The Only Thing We Have to Fear Is Fear Itself” Franklin D. Roosevelt | |
| Irkko_Pirkko | 2011-03-03 13:11 | |
![]() | Våldtäktsmän och kidnappare.... | |
| AMF | 2011-03-03 13:37 | |
![]() | Min pappas ilska och hans örfilar..... | |
| I gott bevar | 2011-03-03 13:40 | |
![]() | spindlar, sjukhus och flygplan.....sitter fortfarande i.... | |
| AMF | 2011-03-03 13:41 | |
![]() | Jo, nu minns jag; gumman i backen. En stackars gammal tant med puckelrygg. Vi cyklade till hennes stuga och kom hon ut så trampade vi hemåt som galningar med bultande hjärta. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-03 13:59 | |
![]() | om någon skulle ha missat att jag har dyslexi så vet alla det nu,AMF det var tråkigt att höra om din pappa,hoppas att du kommit över det,det var tyvärr så förr och vi får hoppas att det är bättre för barnen som växer upp i dag | |
| carinau | 2011-03-03 14:53 | |
![]() | Jag oroade mig för att en mördare skulle bryta sig in i vårt hus när jag låg och sov och nypa mig i tårna. Därför såg jag alltid till att täcket skyddade dessa utsatta delar. Tanken att bli mördad av mördaren föll mig aldrig in tror jag... | |
| malman | 2011-03-03 15:10 | |
![]() | pappa sa att om jag inte var snäll skulle tanten och farbrorn ( socialen ) komma och ta mig | |
| Gautama | 2011-03-03 15:48 | |
![]() | Jag var alltid rädd som barn för allt möjligt. Tror jag hade ont i magen för jämnan. Som vuxen är det lite bättre men jag är fortfarande rädd för mycket. | |
| wertigo | 2011-03-03 16:13 | |
![]() | Jag är livrädd för alla slags räddslor | |
| eeistan | 2011-03-03 16:39 | |
![]() | snälla gubbar som bjuder på godis med knark i | |
| bodycheck | 2011-03-03 17:12 | |
![]() | rädd för att något illa ska hända min familj eller vänner, finns alldeles för mkt sjukt folk ute i världen ! | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-03 17:16 | |
![]() | var rädd för folk som pratade högt och mullrigt. jag var även livrädd för hundar eftersom jag blev hundbiten. | |