Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-08 22:04 | |
![]() | Fint väder. Det är vansinnigt fint väder i hela Sverige just nu. Den normala reaktionen borde vara att ta till vara på varende vaken sekund utomhus. Men jag drabas av någon slags kontra sommar. För min del innebär det näst intill ångest. Jag tillbringar mer tid inomhus, klarar bara´inte av det här "utomhustvånget". Jag känner en stress av all hurtighet jag inte har. Hur känner ni? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-08 22:06 | |
![]() | Det var ett bra program om det där på valborg. Att våren innebär krav på att leva ut och sprudla av glädje. Tyvärr är det ju inte så för alla. En del eller rätt många känner prestationsångest. | |
| LovisaLovisa | 2011-05-08 22:09 | |
![]() | Ha ha! Det finns mycket jävelskap här i värden att känna prestationsångest över men inte f**n fint väder. | |
| Mammaoxå | 2011-05-08 22:10 | |
![]() | Tycker det är en bra ursäkt att sätta sig ute och läsa en bra bok. Jag njuter. | |
| Sigrids mor | 2011-05-08 22:12 | |
![]() | Haha! Jag ligger i soffan och tittar på TV ungefär 3 meter från den öppna altandörren. Där ute är det kanonvarmt och fint och alla andra är ute och klipper gräs och fixar med altanen...... Och?? Jag ville inte det så jag ligger här inne och pillar naveln. Släpp prestationsångesten och gör det du vill göra. Själv ska vara jag vara ute i det fina vädret en annan dag när jag har lust med det. | |
| mrperfect | 2011-05-08 22:13 | |
![]() | Har varit för mycket måsten såväl utom som inomhus, hoppas det håller i sig så att jag kan utnyttja vädret. | |
| Cuisse - Ej medlem längre | 2011-05-08 22:22 | |
![]() | Känner igen det där Tvålis. Men vem faen bryr sig om vad andra tycker? Gör som du vill. Njut när du vill. Och av. | |
| le-lou | 2011-05-08 23:31 | |
![]() | hehe känner igen det. har tvingat mig ut i trädgården och låg tills jag såg ut som en kräfta i nyllet, då gick jag in och kände att jag har gjort mitt. Konstigt, att man känner en skyldighet att ta "tillvara" på det fina vädret fast man egentligen inte känner för det egentligen. Jag skyller på min uppfostran, när jag var liten var det fult att vara inomhus vid fint väder. Förresten så var det snarare ett brott faktiskt (min mor betedde sig som det iaf som det - om hon kom hem och såg oss ligga framför tv:n när det var sol ute. Hon körde hela psyko kitet rakt igenom - uppspärrade ögon, håret på ända och sjasade ut oss på ett ganska otrevligt vis faktiskt). | |
| Gizza Vem - Ej medlem längre | 2011-05-08 23:44 | |
![]() | Skitväder | |
| Labyrint | 2011-05-09 15:48 | |
![]() | Jupp, våren är sämsta årstiden. Solen skiner i mars betyder att man ska sitta ute och äta - även fast det är tre grader varmt... Men såhär i maj börjar det bli rätt ok ändå =) | |
| tinaol | 2011-05-09 15:51 | |
![]() | Längtar till hösten!!! | |
| Mnd | 2011-05-10 09:47 | |
![]() | Det fina vädret gör mig lite stressad. Är hemma och är mammaledig med en pojke på snart två år och en pojke på fyra veckor. Tiden räcker inte till och jag får dåligt samvete över att stora pojken inte kommer ut i solen och värmen förrän framåt eftermiddagen då pappan kommer hem. En egen trädgård hade varit kanon nu, att bo i lägenhet gör att det plötsligt blir ett stort projekt att ta sig ut, hitta en bra lekpark där det finns skugga i närheten för mamma och bebis. Puh. | |
| nettan23 | 2011-05-10 10:10 | |
![]() | Tänker direkt på denna www.youtube.com/watc...an f6PlRJVA Förstår stressen lite, typ ALLA grannar e ute och påtar JÄMT! Jag sträcker mig till att ligga och bättra på brännan ett par timmar och va ute med hunden då, ute en del i jobbet med, så det räcker :) | |
| nettan23 | 2011-05-10 10:11 | |
![]() | Fin bild förresten tvålis, värsta sängkammarblicken ;) Grr tigger! | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-10 10:17 | |
![]() | Åh, jag fullkomligt äääälskar det här - våren, värmen, blommorna, fåglarna, ungarna som springer runt på gården med grönt snor på kinden, karlarna som spelar tennis i bar överkropp nedanför mitt fönster, picknickarna, parkerna, utflykterna, promenaderna - så mycket att jag skulle kunna gifta mig med det! Hehe, känns inte som ett särskilt välkommet inlägg i den här tråden, men wtf ;) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-10 10:18 | |
![]() | Ja, tvålis är het - OCH klok. Bra kombo, alltid! | |