Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 18 844 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-29 17:57 | |
![]() | Vad har du i fönsterkarmen? För det första så är ju fönsterkarm ett sjukt konstigt ord. För det andra så är det så jättesvårt att få dom att vara snygga. Jag har misslyckats bortom rimliga gränser i att får dom att se trevliga ut. Vad har ni i era fönsterkarmar? Hur får man snygga fönsterkarmar? Eller fönsterbrädan? | |
| slånbär | 2011-05-29 18:02 | |
![]() | Jag har ett fönster i min fönsterkarm:-) | |
| Tyllestar | 2011-05-29 18:06 | |
![]() | När jag var i tonåren hade jag fönsterkarmen till att förvara småsaker som betydde mycket för mig. - men så kom jag hem efter att ha bott hemifrån och vips - precis allt var bortstädat. Med kommentaren: Det var så fult. Nu har jag endast ett foto i fönstret. Krukväxter känns dyrt som student. Drömmen är ändå att kunna ha vackra exempelvis orkideer eller liknande. Marmorskiva är fint! Den är dessutom möjlig att hålla snygg. Ett tips till tvålis: stapla inte prylar eller saker på fönsterbrädan. | |
| rjn | 2011-05-29 18:10 | |
![]() | Jag har orkidéer | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-29 18:17 | |
![]() | En bronsavjutning av min pojkväns könsorgan, samt en handbok i att leva med Tourettes syndrom. Obs! Jag är övertrött idag. | |
| dinodog | 2011-05-29 18:20 | |
![]() | Krukväxter och en katt emellanåt samt en lampa. | |
| Lill-IT | 2011-05-29 18:27 | |
![]() | På mina fönsterbrädor står det blommor, skott, planteringar, lampor eller ljus, fina stenar och hjärtan. I arbetsrummet står det dessutom två vattenbehållare gömda bakom gardinen. I badrummet står två orkidéer, en grön glasljuslykta och mina smycken. | |
| nyponsopp | 2011-05-29 18:30 | |
![]() | orkidéer | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-29 18:33 | |
![]() | Ok, jag skall vara lite seriös för ett ögonblick... Om jag tittar i mitt fönsterbleck nu så ser jag: En rosa pelargon med rikt ljusgrönt bladverk (några blad har gulnat), en liten staty köp i Grekland, en korg full av snäckor som min farmor samlat på olika stränder, en vas med enkelt blommönster på (present från en kompis), en staty som min farfar gjort föreställande en naken dam, en grön burk med försvarets hudsalva. Marmorn är täckt av ett fint lager pollen som jag borde torka bort. | |
| 850710 | 2011-05-29 18:35 | |
![]() | två stora yuccaspalmer, en staty, lampa och en 70mms ph2bits | |
| Roadtrip | 2011-05-29 18:41 | |
![]() | Två korgar till mina katter och två lampor.. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-05-29 18:43 | |
![]() | damm | |
| Vaikuntha - Ej medlem längre | 2011-05-29 18:59 | |
![]() | Inte ett jota. Det är bara jobbigt med prylar eftersom de dels ramlar i golvet när man har fönstret öppet, dels är ivägen när man ska damma av (vilket jag i och för sig inte gör ändå). | |
| teamgrens | 2011-05-29 19:05 | |
![]() | Har inga fönsterbrädor alls... Mycket mer praktiskt | |
| Sigrids mor | 2011-05-29 19:28 | |
![]() | Jag har helt tagit bort fönsterbrädorna i vissa rum - mycket praktiskt! I vardagsrummet har jag orkidéer och några lampor, i köket har jag några krukväxter och lite blomskott. | |
| meja2 | 2011-05-29 19:40 | |
![]() | Jag älskar blommor, mina fingrar är illgröna, alltså har jag blommor av alla slag i mina breda fönsterkarmar, det är helt underbart. Växterna rensar luften från ämnen som är skadliga för människor, alltså gör dom nytta förutom att vara vackra !!!!! | |
| SuperUlf | 2011-05-29 19:47 | |
![]() | En fönsterlampa och en orkidé! Räcker gott och väl :) | |
| bommarna | 2011-05-29 19:49 | |
![]() | Blommor, lampor, prydnadssaker. Har många fönster. | |
| Maja G | 2011-05-29 19:53 | |
![]() | Tre stora Clivior i svarta krukor.,de blommar tyvärr inte ännu.Två lila orkidéer, också i svarta långsmala krukor. En lampa med svart skärm och sedan två fyrkantiga ljusstakar,en svart och en vit. Detta är i vardagsrummet.. Har aldrig haft svart förut,men när vi bytte soffa så blev allt annat svart,vitt blandat med fuchiafärgat i gardiner o annat | |
| slånbär | 2011-05-29 20:37 | |
![]() | Tvålis-Fönsterkarm är ordet för själva ramen som fönstret sitter i. sv.wikipedia.org/wik...6n sterkarm Fönsterbleck är metallplåten som sitter under fönstret på utsidan. Det du pratar om är väl helt enkelt fönsterbrädan eller? | |