Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| måndis | 2012-11-20 00:08 | |
![]() | Hur tänker du fira jul ?? Jag är kluven för första ggr vet inte om jag ska vara hemma eller åka till värmen ,har inga barn hemma längre och så tycker jag jag har fått för lite sol iår | |
| mistmaster | 2012-11-20 00:13 | |
![]() | oklart, jobbar 06-14 på julafton. blir nog nån skinkmacka och film bara. jobbar hela julveckan och har familjen på annan ort, så det blir till att vara hemma bara. | |
| Maradona1986 | 2012-11-20 00:14 | |
![]() | Tänker fira som alla år, med familjen hemma i Sverige. Min mor, mina syskon och deras familjer. Men en stor skillnad i år mot tidigare är att min sambo kommer att vara med. Ska bli jättekul och intressant med tanke på att hon är ryska och har aldrig firat jul tidigare. Den rysk-ortodoxa julen är den sjunde januari och huvudsakligen en religiös helg. Deras familjehögtid är snarare nyår, då man delar ut presenter och umgås med sina närmaste. Så i år blir det svensk jul med min familj och ryskt nyår i Moskva med Irinas. Ser fram emot det!!! | |
| Lillstölla | 2012-11-20 00:17 | |
![]() | Med mina föräldrar på julafton, sedvanligt med julmat, Kalle Anka och julklappar, och sen lite mer på juldagen då min bror och hans familj kommit hem från hans svärföräldrar. Blir lite mat ihop och så resterande klapparna. Ska bli så skoj att se min brorson i år. Kommer vara 20 månader då och har en känsla av att han kommer älska alla paket:D | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-11-20 01:26 | |
![]() | Jul och nyår betyder arbete för mig, blir ganska låg när jag tänker på de. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 08:15 | |
![]() | Jobb, som vanligt. | |
| schmuppisch | 2012-11-20 08:27 | |
![]() | Jobb i tre timmar och sedan direkt till min sambos släkt. Som varje år :) | |
| bobo flux | 2012-11-20 08:29 | |
![]() | Självvalt arbete julafton och alla röda dagar utom en. Det är fördelen med att få bestämma sina egna arbetstider på en fast tjänst. Ser fram emot finfint julmys. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-20 08:52 | |
![]() | jag ska fira jul med hemlösa och med dom som inte har någon,mina ungar är med,Julbön klockan 11;00 i kyrkan ,sen ska några av barnen sjunga i svenska kyrkan på Julafton,sen ska jag tomta hos barn som inte har det så bra,på kvällen blir det midnattsmässa sen ska jag spela Julbetapet Matchen och sova | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2012-11-20 09:05 | |
![]() | jag går av klockan sju på julaftonsmorgonen också jobbar jag klockan 16-21 och juldagen jobbar jag 7-21 med lediga timmar mitt på dagen. Det var julen som försvann!!!! =) | |
| Vendela34 | 2012-11-20 09:25 | |
![]() | Med barnen, mågen och barnbarnen hos äldsta dottern. En julafton med knytis och julefrid. I år utan farmodern som nu är död - sååå skönt att slippa det irritationsmomentet! Saknas av ingen. Sedan hem till ett helt julefritt hem utan tomtar och annat tingeltangel. | |
| Cozgubbe | 2012-11-20 09:30 | |
![]() | Hemma med familjen. Har slutat åka runt bland släkten. Skönast så. Och dom släktingar som vill fira med oss får komma till oss. | |
| tsarinna | 2012-11-20 13:48 | |
![]() | Jobbar | |
| LMC79 | 2012-11-20 14:00 | |
![]() | Barn med sambo kommer hem för att fira jul. Julafton åker vi till mina föräldrar som vanligt. Få ta tillvara kontakten med dem så länge man har dem i livet. Annars blir det en lugn julhelg. Hustrun fyller år också under julen, så där blir det lite extra firande. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-20 14:04 | |
![]() | välta några gravstenar, spika upp en levande kattunge på en kyrkoport, anlägga mordbränder lite slumpvis i kommunen och pissa på grannungarnas snögubbe. Nää! det var ju lögn! jag ska ju vara väldens bästa morbror i nån dag eller två. Allt jultrams som vanligt, men jag deltar med glädje nu när det finns småbarn som uppskattar det. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-20 14:43 | |
![]() | Vad fint Jesus, julen är ju också delvis tillägnad dig. Jag önskar att jag kunde göra mer praktiskt för mina medmänniskor som Titti, men det blir nog samma procedur som varje år med familjen, julkappar och sällskapsspel. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-20 14:46 | |
![]() | Ska vara med mamma, min bror å mormor. Resten är inte exakt lika viktigt. Vi brukar vara på det värmländska landet, men vi har än inte bestämt hur vi gör iår. Var vi är spelar inte så stor roll tycker jag. Bara vi har mysigt och rår om varann i lugn å ro:) | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-11-20 14:51 | |
![]() | Med lussebullar. | |
| Pluttisen | 2012-11-20 14:52 | |
![]() | Blir att fira hemma med familjen, min bror med familj kommer hit så det ska bli skoj :) Första julen i huset :) | |
| Plättlaggen | 2012-11-20 14:56 | |
![]() | Ska fira med mina barn första julen på länge som vi firar till samman efter som en jobbar utomlands & De 3 andra brukar dela upp sig mellan svärföräldrar i dalarna ,men i år är vi tillsammans det ser jg fram i mot | |