Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-01-20 17:38 | |
![]() | Betapet - Opium för folket ? Man kan missbruka mycket eller åtminstone fly in i något, för att man borde göra något annat viktigare istället. Gör du det med exempelvis betapet eller något annan "flykt" eller belöning i vardagen? | |
| jellyflower | 2014-01-20 17:44 | |
![]() | Jag tror att man bör ta en stund varje dag och göra något som man koncentrerar sig på, då man inte tillåter andra funderingar härja i huvudet. Jag spelar då beta eller ett mahjongspel på en annan sajt. När jag inte har brutit foten brukar jag träna t ex step eller spinning, det kräver också koncentration. Jag tror det är väldigt nyttigt för en. Men inte om man gör det hela dagarna i sträck, då blir annat lidande. | |
| kryddeluntan | 2014-01-20 22:27 | |
![]() | För mig är det ren avkoppling, ett sätt att koncentrera sig på annat. Jag tycker också att det är roligt med hjärngympa, chatta och läsa vad folk tycker och komma med egna tankar. | |
| Fia-Liza - Ej medlem längre | 2014-01-20 23:02 | |
![]() | Kryddeluntan? Håller med dig..samma här.. och för övrigt så jobbar jag .. 2 olika yrken.. så för mig är bl.a betapet riktigt avkopplande.. Jag hinner ändå städa,tvätta diska.. promenera, träffa vänner,nära och kära..mina barn m.m. | |
| Vilja123 | 2014-01-21 04:45 | |
![]() | Tycker det kul att spela en stund då o då när jag behöver koppla av med det jag har för mig. Spelar nästan varje natt med andra nattugglor. Avkopplande o jättetrevligt! | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-01-21 16:00 | |
![]() | jellyflower brukar du bryta foten hehe!? :) | |
| vigren | 2014-01-21 16:32 | |
![]() | Beta är ungefär vad jag orkar när jag kommer hem ifrån jobbet... Det och ajfånen ... Vet inte om det är ngn flykt direkt men ett visst beroende har utvecklats ... ;) | |