Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 589 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lolololololo | 2016-07-11 20:26 | |
![]() | Hur spelar ni? Om jag har chans att få flera gula och röda rutor och massor av poäng, så lägger jag där. Hur gör ni andra? Lämnar ni åt motspelaren för att vara snälla? | |
helen52 | 2016-07-11 20:29 | |
![]() | Går för att vinna även om det inte alltid blir så:)) | |
_Fjällan__ | 2016-07-11 20:32 | |
![]() | Spelar för att vinna:) men ibland måste man va lite wild and crazy och chansa, ingen minns en fegis lixom :) | |
lolololololo | 2016-07-11 22:34 | |
![]() | Jag frågar därför att jag på kort tid av två olika spelare blivit anklagad för att "sno åt mig alla chanser" och vara egocentrisk. Jag blev förvånad och lite sårad också, dumt kanske... | |
volpe1964 - Ej medlem längre | 2016-07-11 22:55 | |
![]() | Nog bara ett skämtsamt sätt från deras sida att säga att du är väldigt duktig :) | |
Mormodern49 | 2016-07-11 22:56 | |
![]() | Aldrig lämnar jag åt motståndare , för att vara snäll , så dum vill jag inte vara . Jag vill naturligtvis försöka vinna matchen . Har aldrig varit med om , att någon har blivit sur för det . Isåfall om det skulle ske , så struntar jag i det . | |
flamsjo | 2016-07-11 23:00 | |
![]() | Här räknar man ju rating. Då vill man inte bjuda på något. Men i t.ex. wordfeud kan jag ge bort fina chanser för att få jämnare matcher mot folk jag vet att jag ändå vinner mot. | |
Härejagigen - Ej medlem längre | 2016-07-11 23:38 | |
![]() | Jag låter ofta andra få vinna .. Haha :-D Men håller mig på en nivå så att jag ändå vunnit mer än förlorat ;-)) | |
llloyden | 2016-07-12 00:02 | |
![]() | lolololololo: jobbigt nick-name du har att skriva, tur att man kan kopiera... Jag försöker alltid få in mina bokstäver på de röda/gula rutorna men också sådana som inte motståndaren kan använda. Det är sällan det lyckas ..... men man får ju jobba på ... annars är jag väldigt dålig på detta - ingen bra rating om man säjer så. | |
llloyden | 2016-07-12 00:05 | |
![]() | lololololololl eller vad det är: Bäst vinner - inget snack. Är du bäst så är du bäst. Vilka och vem, vad ska kunna tycka något annat???? Jag vet inte om man kan fuska i Betapet....svara nån moderator eller vad det heter? Kan man fuska? | |
willba | 2016-08-10 06:42 | |
![]() | Visst kan det vara kul att vinna ibland absolut men spelar mest för att jag tycker det är kul och inte på blodigt allvar ..men om en del liksom nästan är otrevliga mot en och gnäller en massa under spelet då vill man helst vinna själv :) men nog har det hänt nån enstaka gång att jag låtit nån ta "bra rutor" | |
toonfisken | 2016-08-17 18:57 | |
![]() | klart jag försöker ta bra rutor ! Men visst chansar jag och bjuder på bra läge men hoppas motspelaren inte har lämpliga bokstäver =) | |
Zumba 12 | 2016-08-17 19:08 | |
![]() | Klart man spelar för vinst!!! | |
Sote | 2016-08-17 19:11 | |
![]() | Spelar för att rulla så mycket det går. Har sällan koll på vem som vinner. | |
susfors | 2016-08-17 19:42 | |
![]() | Min vinnarskalle gör så att jag går för vinst och lämnar ogärna något åt motståndaren om jag kan undgå....riktig elaking :)) | |
Henrux2 - Ej medlem längre | 2016-08-17 19:47 | |
![]() | Självklart tar man dessa själv. Kan jag inte lägga där trots upplagt läge så försöker jag sabba för motståndaren, eller bereda ännu ett bra läge som jag förhoppningsvis kan ta om motståndaren tar det första. | |
kryddeluntan | 2016-08-17 20:56 | |
![]() | Jag spelar för att vinna, får jag en monsterchans och inte kan lägga ut allt, så sabbar jag så klart och lägger nåt skräp | |
Blasse | 2016-08-17 21:09 | |
![]() | Spelar givetvis för att vinna men jag vill rulla och losar mycket för det. Dom som anklagar någon för fegspel eller något annat har väl massflykt och är inget att bry sig om Sedan vill jag hålla med susfors hon är en elaking har gett mig mycket smisk | |
Santiel | 2016-08-19 01:11 | |
![]() | därför är det både roligt och tråkigt med ett slumpbräde eftersom en spelare kan ha sån tur att de hamnar på 3-4 röda/gula rutor samtidigt och få sjukt mycket poäng så det är svårt att komma ifatt. med ett standard bräde är det mer skicklighet som spelar in :) | |
SmålandsMira | 2016-08-19 07:05 | |
![]() | Jag gillar standardbrädet bäst, precis som ovanstående skriver är det skicklighet man vinner på där mer än flyt. Spelar så klart för att vinna men tar alldeles för mycket chansningar, lämnar bra lägen och hoppas motståndaren inte ska ha rätt bokstäver...Det har de nästan alltid...hehe | |