Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 589 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
VildaVittra | 2016-09-02 15:21 | |
![]() | Bondens egen marknad Höstmarknaderna är igång nu där lokala producenter säljer sina produkter direkt till konsumenterna. Det brukar finnas allt mellan himmel och jord, grönsaker som rökt skinka. Brukar du gå på din lokala marknad? www.bondensegen.com/ | |
Sote | 2016-09-02 15:40 | |
![]() | Hade det funnits en närmare där jag bor så hade jag handlat där så ofta som möjligt men det är liksom för långt att åka för mig. Älskar marknader speciellt där man kan handla närproducerat. | |
lolololololo | 2016-09-02 15:47 | |
![]() | Här i Västerås har vi toppenbra Bondens egen marknad, passande nog på ett ställe som heter Bondtorget. :) Underbart lyxigt att kunna handla så fina närproducerade varor varje lördag! Gillar speciellt rödbetorna, blomkålen, dillen och astrarna. | |
Engelein | 2016-09-02 16:14 | |
![]() | I min stad finns det något som heter Malta Johanna marknad som hålls varje lördag juli augusti och september! Lokalproducerade grönsaker till korv till ost och hantverk :D Underbart! | |
VildaVittra | 2016-09-02 19:20 | |
![]() | lolololo: Jag tänkte faktiskt "Klockrent!" när jag såg första gången vart den hölls. De har verkligen tänkt till där (fast gissar på att torget egentligen är döpt efter adelsfamiljen). ;-) Sote: Vad synd att de inte har en där du bor. Har du kollat på gårdsnära och liknande sajter om de har "stalldörrsförsäljning" i ditt område? Engelein: Underbart! Jag hoppas på att fler och fler poppar upp. | |
kryddeluntan | 2016-09-02 21:30 | |
![]() | Jag brukar besöka Bondens marknad, bor i V:ås. Jag handlar rödbetor, ägg och allt möjligt. Det är bra stämning och folk är glada. För någon vecka sedan spelade någon musikkår, riktigt trevligt att lyssna på. | |
Mormodern49 | 2016-09-05 12:41 | |
![]() | Ja, bönder är inte att förakta ! | |
med | 2016-09-05 14:52 | |
![]() | Finns också på Östermalm i Stockholm. Fina, fina grönsaker. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-05 21:56 | |
![]() | Varit på söder i Stockholm,på bondens marknad.finns ingen här | |