Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 509

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Bitte - Administratör2016-10-20 15:53
Antal inlägg: 23917

Från forumreglerna* Bumpa.

Bumpa en tråd gör man genom att svara på den själv för att trycka upp den till förstasidan igen. Bumpade trådar kommer att låsas.


Bitte
 
kryddeluntan2016-10-20 20:01
Antal inlägg: 12360

Måste berätta nåt som hände min svåger för jättelänge sedan. Han promenerade till ett närbeläget köpcentrum( 15 minuter) och tog hunden med sig.
Väl hemma upptäcker han att han har glömt kvar hunden. Han sprang tillbaka på kanske 7 minuter, ( han höll på med löpning) det hade börjat regna och svågern målade upp det värsta som kunde hända, att jycken inte var kvar, skilsmässa för det var syrrans hund.
Hunden satt bunden med sorgsna ögon, darrade av kyla och svågern tog hunden i famnen och sprang hela vägen hem. Jycken var en labbevalp.
Han hade dåligt samvete i flera år.
 
llvv - Ej medlem längre2016-10-24 22:29
Antal inlägg: 104

En ggn. för flera år sedan nu så hade jag lite extra bråttom med att hinna göra ett ärende och även hinna inhandla lite på en matvaruaffär inne i city i grannkommunen. Och när jag då är påväg till kassan för att betala det jag skulle köpa,så ser jag att min svägerska står där vid kassan före mig. Och så vänder hon sig om och vi hälsarpå varandra som man gör,och börjar då även att växla liteord mellan varandra.

Och plötsligt så tittar hon ner mot mina fötter ser jag,men tänker inte så mkt. påvarför hon egentligen står där och tittar lite längre än vad någon skulle ha gjort om det enbart handlade om en blick som kanske kan svepa neråt eller på nåt man ser. Och så säger hon plötsligt, alltså? varför har du 2 olika skor på dig? Va? tänker och säger jag då och kikar ned mot mina skor! Alltså!? jag hade alltså tagit på mig 2 olika skor i hasten påväg hemifrån ;D ;D ja..de har ju aldrig hänt innan och såklart aldrig efteråt heller;P Men laltså? då är man nog extra disträ om man desutom lyckas få på sig 2 olika skor med dessutom snörning ;D Men grejen med det hela var att de 2 olika skorna liknande varandra rätt mkt. En sko var mer en gympadoja,och den andra skon var mer en fritidssko. men med olika färg ändå;D Ja..de kändes ju såklart hur jävla knäppt somhelst att ha lyckats med ;D Och jag skulle dessutom in på en guldsmedsaffär och köpa ett par örhängen efter detta ;D Men jag sket i detta faktiskt, och tänkte att okej;P Folk får väl titta då,och säger nån nåt så säger jag bara att: Hänger du inte med eller? ;P De är ju den senaste flugan ju ;P ;D ;D
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?