Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade48
Mobilspel
Pågående22 307

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Eugene Dawn2017-09-05 16:01
Antal inlägg: 310

SämstpåBeta står nära människor när han talar till dem. Han talar intensivt som att tiden håller på att rinna ut.
 
SämstpåBeta2017-09-05 16:25
Antal inlägg: 1758

Om du bara visste hur nära det där var Eugene, skillnaden är bara att de som är i tidsnöd är nog mer mitt klientel.
 
Lill-IT2017-09-05 16:37
Antal inlägg: 31410

Jag tror du ruvar på ett imponerande intellekt.
Lite dragning åt perfektionisthållet.. i allt du företar dig.
Socialt lite kantig.. först. Men säkert en spännande människa att lära känna.
Långsint, men egentligen rätt snäll.
 
kryddeluntan2017-09-05 18:38
Antal inlägg: 12360

Lill, en kvinna i sina bästa år, vacker, empatisk. Tänker alltid på andra och glömmer sig själv. Älskar sina barn över allt annat och katter också. Ger allt av sig själv i ett krävande arbete.
Gillar att promenera och meditera i naturen.
 
bujum2017-09-05 18:51
Antal inlägg: 1750

Kryddeluntan; det du skriver om Lill-IT stämmer ganska bra på dig själv. Tror att du har 3 barn och att du bor på en mindre ort (typ Herrljunga). Antar att du jobbar inom förvaltningen på kommunen. Du reser på charter en gång om året - gärna till Grekland. Gillar att laga mat och att ha gäster. Du bor i villa och har en ganska välskött trädgård. Du hatar att trä masken på kroken så du fiskar inte och att jaga skulle du aldrig kunna tänka dig. Men annars gillar du att vara ute i skogen och plocka bär och svamp. Tror du är lite i mitten när det gäller politik; sosse eller folkpartist kanske.
 
kryddeluntan2017-09-05 21:13
Antal inlägg: 12360

bujum, mycket stämmer, har tre barn, avskyr maskar, har maskfobi och fiskar och jagar inte. Gillar att gå i skogen och plocka bär och svamp. Jobbar kommunalt i skolorganisationen. Älskar att laga mat och ha gäster.
Bor dock i lägenhet i en medelstor stad och avskyr värme.
 
Lill-IT2017-09-05 23:16
Antal inlägg: 31410

Det stämmer bra Kryddan. Fast inte så vacker då.

Jag tror att du är en känslomänniska. Nära till både skratt och gråt. Varm och omtänksam. Ett rikt inre liv. Värnar om de dina. Avskyr orättvisor.
En riktig trevlig och sympatisk kvinna på alla vis. <3
 
Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?