Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade48
Mobilspel
Pågående20 855

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Angeloflove2007-02-03 00:04
Antal inlägg: 3858

inte behöva bli inblandad i något som inte intresserade honom. Befrida bad nu Merlin att skicka bud efter Rapido, hennes lillebror. Han var den mest snabbtänkte lilla djävul som någonsin funnits. Han kunde med all säkerhet planera en strategisk manöver mot zombierna.
 
_willow - Ej medlem längre2007-02-03 09:51
Antal inlägg: 3429

Men rapido satt med dom likgiltiga och drack tequila, så när han fick budet kunde han inte röra sig, men då kom befrida på en ide hon bad merlin skicka efter hennes syster alfrida som var en ängel, hon kunde förvrida huvudet på
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-04 12:27
Antal inlägg: 4394

vem som helst. Alfrida höll på att tvätta sitt långa, kopparröda hår och ville inte bli störd. Merlin använde dock sin magiska makt för att dra henne dit. Ursinnig, och med drypande vått hår landade hon framför dem. Hon väste till Befrida:
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-04 13:11
Antal inlägg: 9562

"Jaha, vad klarar du inte av själv den här gången då? Jag har inte tid med ditt trams". Befrida fyrade av ett bedårande leende och hennes nyligen, efter konstens alla regler, reglerade och blekta tänder, bländade så Alfrida nödgades hålla för ögonen.
 
_willow - Ej medlem längre2007-02-04 19:43
Antal inlägg: 3429

Men herregud människa skrek alfrida stäng munnen annars sticker jag direkt. Nå vad vill du, befrida förklarde och pekade på zombierna och vampyrerna som nu kom springades med expressfart. Jaha dom sa alfrida vet inte om jag vill hjälpa dej vad får
 
Angeloflove2007-02-04 20:21
Antal inlägg: 3858

jag för det?"
"Tja, du slipper ju bli uppäten av dom", svarade Befrida och skrattade.
Alfrida fick genast ont i ögonen. "Stäng munnen sa jag!" Alfrida blev arg på sin syster och gav henne en sur blick. Alfrida var ganska lättretad och
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-04 20:46
Antal inlägg: 4394

hennes annars så vackra hår, som alltid varit hennes stolthet, hängde nu i toviga testar. Detta gjorde henne ännu mer upprörd. Ändå beslöt hon sig för att göra dem alla osynliga. Hon älskade trots allt att använda sig av sina många gåvor.
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-04 20:51
Antal inlägg: 9562

Osynlighet gör dock att inte doften osynliggörs. Detta medförde att zombierna och vampyrerna gick ett mycket stort problem till mötes. De kände lukten men kunde inte se något att äta. Högst frustrerande för dem och de snurrade genast in sig i en
 
Angeloflove2007-02-04 21:01
Antal inlägg: 3858

redig röra med varandra. Zombierna började istället äta på vampyrerna som inte kunde försvara sig mot zombiernas angrepp. De kunde ju inte suga blod ur något som redan var dött. Vampyrerna fick nu panik och försökte hastigt fly undan zombiernas likgiltiga tuggande.
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-05 13:10
Antal inlägg: 4394

Zombierna hade svårt att slita sig från den förföriskt goda lukten av något ätbart. Det gav vampyrerna det försprång de behövde. Zombierna kom på efterkälken, men de hasade ändå i väg så fort de förmådde. Alfrida synliggjorde dem alla och Cynthia utbrast:
 
dawnie - Ej medlem längre2007-02-05 14:06
Antal inlägg: 1913

åh alfrida du är min hjälte, men berfrida som blev svartsjuk, höjde armen och kastade kraftbollar och blixtar mot alfrida. Då kastade sig cynthia mellan dom och fick en blixt rätt på sig så hon föll ner till marken. Befrida kastade sig
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-06 09:13
Antal inlägg: 4394

över systern och ruskade henne häftigt. -Titta nu vad du har ställt till med! vrålade hon. - Du skulle aldrig släpat hit mig från första början, fräste Alfrida till svar innan hon försvann i ett blått rökmoln. Befrida såg på Cynthia, som låg
 
Angeloflove2007-02-06 15:16
Antal inlägg: 3858

och vred sig av skratt på marken. Hennes elakhet hade slagit till och hon kunde inte låta bli att skratta åt systrarnas larviga bråk. Befrida blev lite stött men eftersom hon var så snäll och god hade honi nte hjärta att säga
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-06 18:40
Antal inlägg: 4394

att det minsann vore mycket mer passande med en innerlig omfamning än ett rungande hånskratt när man precis blivit räddad från en säker död. Cynthia reste sig upp, sträckte lättjefullt på sig och frågade sedan Befrida: Jaha, och nu då? Vad händer?
 
_willow - Ej medlem längre2007-02-07 09:45
Antal inlägg: 3429

Befrida ruskade huvudet och insåg, cynthia var ond fanns inget gott där inte, men hon frågade cynthia i allafall ska du följa med mej nu upp till himlen och hjälpa mina syskon änglarna? Cynthia började gapskratta, nej du jag tror jag letar
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-07 10:10
Antal inlägg: 9562

upp de där zombierna istället - de är ju betydligt mer spännande att umgås med än några träliga änglar!". Befrida gav upp. Ingen idé att ödsla mer tid på Cynthia, trots att det faktiskt var hon som i första skedet var den som
 
_phoebe - Ej medlem längre2007-02-07 23:57
Antal inlägg: 1281

behövde hjälp. Så gav sig cynthia iväg till zombieland för att pröva sin lycka, medans hade rapido nyktrat till och förstått att han blivit kallad av berfida,men dom likgiltiga ville inte släppa honom och beslöt att låsa in honom i ett..
 
Okej - Ej medlem längre2007-02-08 09:17
Antal inlägg: 4394

kistliknade skrin, som han nätt och jämnt rymdes i. När hans ögon hade vant sig lite vid mörkret där inne, kunde han urskilja något som låg bredvid honom. Detta något rörde sig sakta och till sin förvåning insåg Rapido att det var
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-08 12:07
Antal inlägg: 9562

hans morbror Odipar, en förhållandevis odräglig släkting som Rapido haft mycket otalt med genom åren. Odipar andades tungt och besvärat - inte undra på då syret var i det närmaste obefintligt. När Rapidos ögon vänjt sig vid mörkret i skrinet så
 
_willow - Ej medlem längre2007-02-08 12:26
Antal inlägg: 3429

såg han att odipar var bunden med ett kraftigt rep, odipar tittade på rapido och sa, kan inte du försöka lossa på repet så jag blir fri, men rapido hånskrattade, nej du har lurat mej så ofta så nu är det min tur..
 
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?