Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade48
Mobilspel
Pågående20 855

Forumkategorier

Användare Inlägg  
_phoebe - Ej medlem längre2007-02-14 19:47
Antal inlägg: 1281

dej för att höra om du kan följa mej och hela odipar, jag vet varför du kom alfrida men jag kan inte hela odipar för han har redan hamnat i de likgiltigas klor och honom väntar ett öde värre än döden, dom...
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-14 19:51
Antal inlägg: 9562

kommer att orsaka honom sådan smärta och plåga att han aldrig kan återgå till normalt liv." "Normalt" fnös Alfrida "han har väl aldrig varit normal, klart det går att fixa till gubbskrället - lite 'glömma-bort-puder' och lite lim så..." Merlin skakade
 
grandmamoses2007-02-14 20:54
Antal inlägg: 867

äntligen sanden ur vänsterskon. Den hade legat och skavt där en vecka så han hade fått en rejäl blåsa på stortån. När han efter stor möda äntligen lyckats knyta skon igen så kunde han inte räta på ryggen för skägget hade fastnat
 
Gunilla N - Ej medlem längre2007-02-14 21:15
Antal inlägg: 9562

inanför plösen. "AAAAAJ F----N" skrek han uppgivet. Alfrida tittade lynnigt på honom. "Ha, det kan du ha din gamla trolljoxare. Jag kan hjälpa dig loss om du vill men då får du hjälpa mig!" Merlin hade alla möjliga kunskaper i trolleri men
 
grandmamoses2007-02-14 21:50
Antal inlägg: 867

noll koll på skägg. "Alfrida, min ljuvaste blomma min tulpanaros min skatt" kvad Arthur. I fjärran hördes ett mullrande. De likgiltigas härskaror var på väg. Nu var det bråttom att få loss Merlin och lappa ihop Oidipar. Och var var resten av
 
_willow - Ej medlem längre2007-02-14 23:56
Antal inlägg: 3429

gänget, dom hade faktiskt gått till den mest onda person dom visste för att få hjälp. Dom var på väg in i självaste helvete för att blidka den onde, men när dom kom dit sa den onde: om jag ska hjälpa er vill....
 
tanthäxa - Ej medlem längre2007-02-16 23:48
Antal inlägg: 2016

ha cynthia, jag har alltid haft ett gott öga till henne och vad hon kan göra, men sa befrida vad ska du göra med cynthia? Jo jag tänkte sa den onde att hon skulle bli min brud. Cynthia som kråmade sig för en ...
 
grandmamoses2007-02-21 21:01
Antal inlägg: 867

likgiltig, blängde ilsket på den Onde och fräste:" Vad inbillar du dig ägäntligen! Om du så skaffade tuppe, gjorde anskitslyftning eller la sillikon i bicäps, skulle jag inte gifta mig med dig. " CYNTHIA, SKÄRP DIG", skrek Belfrida i ett tappert försök att
 
Angeloflove2007-03-14 20:04
Antal inlägg: 3858

stjäla uppmärksamheten. Befrida var ju väldigt vacker, i alla fall enligt henne själv. Den likgiltige hade totalt ignorerat Cynthias kråmande och istället börjat tugga på den ondes vänstra stortå. Den onde var inte märkbart besvärad av tuggandet utan försökte flörta med Cynthia.
 
illiterate - Ej medlem längre2007-06-12 04:39
Antal inlägg: 6521

"Jag tycker om ditt söta blod", viskade han och slickade henne förföriskt i örat med sin sträva, svaveldoftande tunga.

Cynthia tyckte att detta var en ovanligt spännande flört, och svimmade nästan av den plötsliga upphetsningen, då ett par huggtänder genomborrade hennes halspulsåder.
 
åsa-nisse 4U2007-06-14 18:50
Antal inlägg: 767

Det var den onde som hade lurat henne! Cynthia visste det ända från början, fast egentligen inte. Hon hörde hur Belfrida sa "vad var det jag sa" till Cynthia, innan hon föll avsvimmad till golvet. Några timmar senare vaknade Cynthia till i
 
tanthäxa - Ej medlem längre2007-08-03 23:55
Antal inlägg: 2016

en stor säng med massor av små demoner som vaktade henne, hjälp tänkte hon vad har jag nu ställt till med, men då hörde hon en röst viska: ta det lugnt jag har telepatiskt kallat på hjälp, jag har
 
ajson - Ej medlem längre2007-08-04 13:15
Antal inlägg: 5150

kallat på änglarna som vakar över dej!
Cynthia blev lugn då hon hörde den ljuva stämman. Det var en röst som hon väl kände till, det var hennes bästa vän från barndomen, Katja.
Katja kände på sig, med hjälp av telepatin och
 
illiterate - Ej medlem längre2008-07-09 02:49
Antal inlägg: 6521

långfingrarna. Särskilt mycket med långfingrarna. Deras styrka och spänst var helt enkelt mer lämpade för beröring än telepatin, som ju huvudsakligen brukade användas för att kommunicera utan att tala. Detta var särskilt användbart när man hade ett stort fat kanelbullar att äta
 
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?