Spelrum
Giraffen18
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade44
Mobilspel
Pågående20 861

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Rull2006-02-16 15:19
Antal inlägg: 55

Igen banafish så tror jag att du har fel. OK det är en takne att man vska kunna sätta upp ratingkrav på ens spelrum, men nu är det så att det lite onödigt finns NIO rum med samma ratingkrav(inga) vilka iaf tre fyra st brukar så halvtomma. Och igen, vilka tror du är inne på denna sida oftast, kan det vara så att det är sådana som spelar mycket och ofta har lite högre rating än många? Om det nu är så så kommer rummet att fyllas... Så ett försök med tex HUNDEN vore väl inte ett dumt förslag?
 
Gentiana2006-02-17 16:23
Antal inlägg: 295

Inte för att det kanske hör hit, men man skulle kunna ha olika rum för Standardspelare o Slump-spelare, det är ofta gnäll på slump-are. Det verkar vara "finare" att spela standard? Men slumpare gnäller aldrig på standardspelare vad jag har sett. Jag som är noob tycker slumpat är helkul! Ny bana varje gång!
Och man väljer ju själv, sluta gnäll.
 
Birgerkung - Spelvärd2006-02-18 08:43
Antal inlägg: 2392

Jag tycker i och för sig inte att något bräde är "finare" än något annat, men jag skulle också väldigt gärna vilja se ett rum med inriktning på standardbrädet. Vi är visserligen en minoritet som spelar på det, men många av oss går in helhjärtat för spelet och ser det som träning inför IRL-spel. Det vore bra om det blev lättare för oss Scrabble-nördar att hitta varandra, genom att det fanns ett rum där det är rekommenderat att man spelar på standardbrädet.
 
Rull2006-02-18 18:14
Antal inlägg: 55

Det du pratar om briger det är exakt de här små inriktningarna som behövs, rum med bara sttandard/slumpat..rum med 2000+ ...m.m.
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?