Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 20 082 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| schmuppisch | 2010-11-01 15:53 | |
![]() | The Haunting in Connecticut är riktigt bra. | |
| Saxon_x | 2010-11-01 15:55 | |
![]() | schmuppisch det är den jag skrev om på svenska "okänd makt" otroligt bra film | |
| videopimp | 2010-11-01 16:19 | |
![]() | Om du vill se en seriöst otäck (och genuint bra) film så kan jag varmt rekomendera Lars von triers senaste film "Anticrist". Jag såg den igår och kan inte riktigt erinra mig en otäckare film. | |
| Mikael | 2010-11-01 16:27 | |
![]() | Blair Witch Project är den den rysare som fortfarande håller bäst. Annars funkar även The Ring. Wolf Creek är en annan favorit. The Omen är också hemskt läskig, iaf när man är mindre. Riktigt bra musik dessutom. | |
| eeistan | 2010-11-01 16:31 | |
![]() | Motorsågsmassakern och blair witch | |
| Saxon_x | 2010-11-01 16:35 | |
![]() | Nu kom jag på det tamejfan otäckaste jag sett på länge, Hollywood fruar råkade jag få fram när jag en dag bläddrade bland kanalerna på TV och råkade se en bredkäftad dödskalle som såg ut precis som en gammal tjackhora i ansiktet....ANNA ANKA hette hon fick jag reda på sen, USCH tvivale vad rädd jag blev bara jag såg hennes ansikte, såg ut som prästen i Poltergeist hjäääääääälp | |
| peter | 2010-11-01 16:39 | |
![]() | The Blair Witch Project...just ja....den är fin.....med samma berättarteknik gjordes Cloverfield... jag fiskar efter en brittisk produktion som med närmast genial skärpa får håret att resa sig i varje ögonblick....det händer egentligen ingenting...men kameran sveper på Antonioni-vis till en suggestiv och tung..bra musik...över en tom stad...tomma rum.... Attan har glömt namnet....den gjordes för bara några år sen och har en kort titel.... | |
| peter | 2010-11-01 16:42 | |
![]() | och ja visst gullefjun Orphan är jättebra... det är inte dåligt att variera ett slitet tema med ett djävulskt barn...men det görs skickligt i Orphan... | |
| peter | 2010-11-01 16:43 | |
![]() | Mmmm....Antichrist är härlig... Willem Dafoe är otrolig i den.... | |
| vigren | 2010-11-01 17:08 | |
![]() | Saxon, den var riktigt bra! *fniss* | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-01 17:11 | |
![]() | Använd gärna den väldigt aktuella tråd i ämnet som redan finns och som jag bumpat upp till första sidan. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2