Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:07 | |
![]() | Nej! | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:07 | |
![]() | nej, inte för mig iaf. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:07 | |
![]() | Nej. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:08 | |
![]() | vi säger nej! | |
| magga | 2010-11-17 23:09 | |
![]() | Nej det vill jag nog inte påstå... | |
| Neaa2 | 2010-11-17 23:30 | |
![]() | Jag har aldrig haft en så stark känsla som jag hade den första kärleken, det var ju passion på hög nivå! Så jobbigt..! :) Sedan var ju inte det bättre på något vis för det... Men en stark känsla som jag inte upplevt igen var det! | |
| le-lou | 2010-11-17 23:31 | |
![]() | nä. inte starkast heller men ett rart minne. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:32 | |
![]() | Haft en massa förälskelser, bara vart riktigt kär 2 ggr - då va det knäckande starkt. Ingen av dessa var de första o ingen av dom va bäst i längden. | |
| le-lou | 2010-11-17 23:37 | |
![]() | har tänkt på det du skrev nyss Tanten M. så har det varit för mig med, de som det varit starkast med - så där knäckande jobbigt var alldeles för explosivt. Och gick åt pipan med, duktigt åt pipan med :D. Jag har kommit till slutsatsen att den där vansinnigt starka passionen inte är riktigt sund. Det är den man delar ihop och den gör oss till lallande idioter som drogar på den och när den väl lägger sig så finns inget kvar. Måste vara kemi enbart. det tror jag i af. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:43 | |
![]() | Jepp så ere, därför jag e lycklig singel o vill så förbli. Min tes är att utan den passionen är jag inte tillräckligt intresserad. Med passionen så blir jag sinnesrubbat sjuk. Så nej tack. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-17 23:51 | |
![]() | Oj vilken förenklad fråga. Vilken sorts kärlek? Nej svarar jag baserat mer på det faktum att det inte finns 2 lika kärlekar. | |
| Neaa2 | 2010-11-17 23:59 | |
![]() | Jag har inte fått uppleva den där vansinnigt starka passionen som ni pratar om sedan den "första kärleken"! Jag önskar så att jag fick uppleva det iaf en gång till i livet... Även om jag minns det som fruktansvärt jobbigt också! | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-18 00:18 | |
![]() | Nein för min del, tror jag, kommer inte riktigt ihåg, har förståelse för att man kan svara ja. | |
| alexon | 2010-11-18 00:41 | |
![]() | av mina två kärlekar var den senare starkast. | |
| Huzan | 2010-11-18 07:04 | |
![]() | nej | |
| schmuppisch | 2010-11-18 08:00 | |
![]() | Jovisst sitter den där första förälskelsen kvar. Även om man går vidare eller ej. I alla fall enligt mig. Dock är jag inte ännnu över 20-strecket så vem vet, om 20 år kanske jag glömt allt om den där första som svepte iväg med mig? | |
| wildcard | 2010-11-18 09:54 | |
![]() | Den första kärleken minns jag svagt... tror jag... Den förra kärleken var passionerad och ibland hatisk, den höll på att knäcka mig. Den sista (hoppas jag) kärleken är den bästa... han är min styrka, min vän och min älskade. Nej, den första kärleken är inte den bästa, det kanske man kan luras att tro eftersom man är så fattig på erfarenhet vid ung ålder. | |
| hussar | 2010-11-18 10:00 | |
![]() | Kärlek suger ju som fan, bara skit :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-18 10:30 | |
![]() | Nej, det är inte den starkaste för mig. Däremot är den fast förankrad i mitt minne, nästan på ett overkligt romantiskt sätt. Jag tror att det är lätt att bli nostalgisk kring just första kärleken och att man därefter fyller på den nostalgin med efterkonstruktioner som till slut gör det till en romantisk saga. | |
| ArgsintEva | 2010-11-18 12:17 | |
![]() | Har haft en massa förhållanden...men hittade bara felen på mina killar... Inget för mig tänkte jag.... Antog att jag klarade inte av att leva ihop med nån.... Det var mkt bråk osv i mina förhållande....vilket jag skyllde på mitt Ungerska temperament... MEN så kom dagen då jag träffade min STORA kärlek.....det är bara 4 år sen men känns som 40 år på ett positivt sätt... Antar att man hittar den äkta kärleken endast en gång i sitt liv...det är då man känner att man verkligen är två :) Är så jäkla Lycklig att jag träffade min Big Love....känner mig äntligen älskad för den jag är och det gör mig gott.... Det sa bara pang på en sekund så var det kört för oss bägge...att jag var gift gjorde ingen som helst skillnad.... Jag flyttade inom en vecka till honom... Vi är ännu mer lyckliga efter våra år tillsammans :) | |