Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2011-02-19 20:32 | |
![]() | Jag tycker reklam kan var sjukt underhållande ibland och så himla många bra låtsnuttar dom har med också. Men den kan också vara oerhört irriterande dålig men då får man ju helt enkelt låta bli att titta eller lyssna. Den största nackdelen är ju ändå att på vissa kanaler så skiter dom ju i att bryta snyggt utan ibland kan raklamen komma nästan mitt i en mening-det är jävligt dåligt. | |
| kajix | 2011-02-19 20:56 | |
![]() | jag hatar rökare. och reklam. | |
| apajävel | 2011-02-19 21:01 | |
![]() | Jag tycker att radioreklam är värst. Oftast sitter man i bilen eller liknande när man hör den och då kan man inte ta vägen någonstans. Dessutom har de ett så galet tätt intervall mellan reklamavbrotten. Så det blir public service för min del. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-02-19 21:45 | |
![]() | Jag tittar inte på reklam. | |
| Fru_J | 2011-02-19 22:07 | |
![]() | Jag tror att jag hatar reklam men när jag ser en film på SVT förbannar jag alltid över att det inte finns en paus där jag kan göra en macka/gå på toa/tvätta bort sminket/byta om till nattsärken/ta en cigg. Dessutom tycker jag reklam kan vara intressant många gånger. Däremot kan jag hålla med om att det förstör en helhetsupplevelse och stämning som du bara kommer åt på bio eller eventuellt vid hyrd film. Eller mja, helt enkelt utan reklamavbrott. | |
| blue_moon | 2011-02-19 22:17 | |
![]() | Välgjord reklam kan visst vara kul att titta på. Men det är väldigt störande att ljudnivån på reklamavsnitten alltid ligger så mycket högre än programmets man ser. Man hoppar högt när reklamen bryter in! | |
| pion ekrot | 2011-02-19 22:20 | |
![]() | Jag tittar inte heller på reklam. Men det finns en massa ändå. | |
| Optimisten | 2011-02-19 22:22 | |
![]() | Jag undrar varför ljudet är så mycket högre på reklamen än programmet??????? Man får ju kasta sig över volymkontrollen stundtals. | |
| Hillegnu | 2011-02-19 22:25 | |
![]() | Public service betalar jag gärna mycket för. | |
| Quicka | 2011-02-19 22:38 | |
![]() | Lätt å somna i reklamen... | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-19 22:41 | |
![]() | Jag älskar reklam. Jag brukar fundera på vad domhar tänkt när dom gjort den, vilken målgruåå dom riktar sig till. Jag älskar till och med reklam som är dålig. Vad har gått fel? Hur kunde den missa målet så, finns det andra som kanske gillar den osv... Mitt liv hade varit tråkigare utan reklam. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-19 22:47 | |
![]() | Tänk så här istället: Hade inte reklam funnits hade ert favoritprogram bara varit 45 minuter (gäller 1 timmes programtid) eller 22 minuter (gäller 30 minuters programtid). Alltså kan man njuta lite längre av sitt favoritprogram tack vare reklam. | |