Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-07-17 17:23 | |
![]() | Retar mig på några vänner. Vänner som vi umgås parvis med annars. Denna veckan är jag ensam hemma och det är självvalt och planerat sedan länge. Eftersom jag ibland vill ha lite sällskap så bestämdes det, eller åtminstone pratades det om det innan, att vi skulle hitta å något kul.. Nä, nu är det inte längre så. Alla parvänner hittar på annat, och jag är inte medbjuden. Varför inte?? Jag är ensam hemma denna veckan, inte ensamstående ( om det skulle vara ett hot annars??) Tur att jag trivs med mig själv. Men nu längtar jag efter min man:( | |
| corlini | 2013-07-17 17:33 | |
![]() | måste skifta beteshagar ikväll, vill hellre bada faktiskt. känner inte för att lägga 2-4 timmar på att röjsåga sly och brännässlor för att sedan gå och spänna någon kilometers tråd :( flytta hästarna är minsta problemet, det är det trista förarbetet som gör motstånd. | |
| corlini | 2013-07-17 17:34 | |
![]() | P Maja, du kan komma hit och hjälpa mig med hagen om du känner dig ensam, nära sörmland? | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-07-17 17:47 | |
![]() | Hade gärna gjort det, Corlini....men om det är hästar i närheten så blir jag helt paralyserad. Jag är LIVRÄDD för de stora bestarna. De tittar å mig som om jag vore mat ju!! Det intressanta i mitt inlägg är inte att jag är ensam, utan fenomenet, en ensam kvinna/man bland par. Måste funderar på om jag är likadan mot mina "gräsänkor/singlar...tror inte det, men.. | |
| corlini | 2013-07-17 17:51 | |
![]() | hästar väldigt nära, 7st unghingstar. kan vara något stökiga. ja, fenomenet du nämner är skumt. många väljer bort att bjuda över eller göra gemensam sak när en är tillfälligt ensam. precis som de vore osäkra på hur de ska agera, vad göra, vad prata om osv och väljer det enklaste. att ändra planerna | |
| temperance | 2013-07-17 18:16 | |
![]() | Såna där gubbäckel som omnämns i inläggen ovan. Kan vi kvinnor - kanske för en kvart typ?! - slippa bli värderade utifrån hur vi ser ut och istället för våra prestationer/personlighet er/whatever? Särskilt när det är helt irrelevant. Fotboll är fotboll, inte Top Model. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-17 18:19 | |
![]() | Detta :-(: dagens.etc.se/nyhet/...e% E2%80%9D | |
| temperance | 2013-07-17 18:22 | |
![]() | Och jo, jag har rätt att ha profilbild på Betapet precis som alla andra utan att få sexistiska och puckade PM från förvånade karlar som undrar huuur jag kunnat få så hög rating. Gött! Färdigretat för idag. Nu väntas trevligheter med sköna vänner. Tjo! :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-17 18:25 | |
![]() | Men oj! Vad ohyfsat att skicka sådana PM :-( | |
| kiwiskal | 2013-07-17 18:37 | |
![]() | Det som är ett grus i ögat verkar vara att vissa av spelarna har KORT HÅR! har lite större lår än Miranda Kerr, inte bryr sig om att svetten rinner i direktsänd tv och kanske inte ens gillar män i sängen...nä fy, får det FINNAS såna kvinnor? Om inte alla män som kollar på herrlandslaget tittar så måste vi genast lägga ner sändningarna...Skitsamma om fler kvinnor eller unga tjejer kollar och ser förebilder i spelarna, det viktiga är ju att männen blir nöjda. | |
| temperance | 2013-07-17 18:42 | |
![]() | Ja uusch för kvinnor vars primära mål i livet inte inbegriper att få karlar upphetsade i tv-soffan, genom sitt yrkesutövande. Skäms på er! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-17 18:43 | |
![]() | Men inte försöka förföra karln om det är riktig fotboll på tv. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-17 18:45 | |
![]() | Finns ju även män som uppskattar damfotbollen i sig, och kvinnor som är sig själva. Glöm inte dom... ;) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-17 18:47 | |
![]() | Jag förstår bara inte poängen med att klaga halvt sönder sig på irrelevanta detaljer inom ett område man inte är intresserad av. Damfotboll är trist och larvigt? Titta inte då. | |
| kajix | 2013-07-17 18:47 | |
![]() | jag ska sluta skicka såna pm. | |
| temperance | 2013-07-17 18:48 | |
![]() | ^^ | |
| kiwiskal | 2013-07-17 19:34 | |
![]() | Kom att tänka på en tweet av Cimon Lundberg oi40.tinypic.com/s6kjue.j pg Vore nåt: "Män som inte hatar eller våldtar kvinnor-galan" "Karl Andersson, 32, lät bli att våldta en ung kvinna som både var berusad och klädd i kort kjol - Karl, säg mig..HUR gjorde du?" "Ja, alltså jag bara gjorde det inte...varför skulle jag?" "Mmm, mmm, starkt Karl..STARKT! Här kommer en blombukett. Applåder!" | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-17 19:37 | |
![]() | :-o Nämen! | |
| bobo flux | 2013-07-17 19:43 | |
![]() | Jag själv när jag lirar Rome: Total War! "Jag ska bara köra en turn till...Jag ska bara bygga färdigt en byggnad till..." | |
| Sote | 2013-07-17 19:47 | |
![]() | Min sambo är riktigt fotbollsintresserad och kunnig,( han är ju Latino i allsin dar) och från början tyckte han att damfotboll var rätt ointressant. Nu är han en riktig fantast och missar inte en match och är oerhört imponerad av svenska landslaget. Dom är ju sååå mycket mer framgångsrika än herrlaget dessutom så det är ju faktiskt roligt att se dom spela. Tjejerna är dessutom mycket tåligare än killarna och ligger inte och vrider sig av smärta halva tiden..... | |