Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 549 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fuskarns | 2010-11-30 16:15 | |
![]() | Men om det nu är så att ens förhållande gått i stå kan det väl vara bra att vara otrogen och kanske lära sig något nytt som man sen kan använda i sitt förhållande och därmed få fart på det igen, kanske... | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-30 16:46 | |
![]() | Jo tjena | |
| SkySpy_ | 2010-11-30 16:50 | |
![]() | Satt just och funderade på hur många % som skrivit i denna tråden som registrerat sig på sidan.. i en artikel från aftonbladet 2005 framgår det att kvinnor och män numera är otrogna i samma grad och att det sedan är ytterst få som berättar det för sin partner. I denna undersökning där 21 954 personer deltog uppgav hela 55 procent av kvinnorna och 53 procent av männen att de någon gång varit otrogna. Tre av fyra uppgav att de varit otrogna upprepade gånger och den vanligaste anledningen var ”tillfällig attraktion” (c:a 50 procent skyllde på sin obotliga lust). Så när jag räknar på det så har ca 12 tjejer i denna tråden varit otrogna samt ca 5 killar | |
| Trixxie | 2010-11-30 17:29 | |
![]() | @Skyspy: 50 procent av svenskarna har någon gång varit otrogna. Så om det inte är du så är det din partner :-) hahaha | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-30 17:36 | |
![]() | Jag är mer imponerad av att folk orkar med. Jag har dejtat på nätet som singel. Bara det är ju enuppsjö av förskönande omskrivningar och osanningar samt ett konstant pysslande på nätet. Hur tusan orkar folkhålla på med det och till på köpet i smyg och smussla och ljuga för sin partner också...Jag kan förstå otroheter som händer i ens normala miljö, men detta är ju ett steg längre. Jag tror att folk tänder på hemlighetsmakeriet... Men jag blir grymt nyfiken på hela fenomenet och hur tankarna går hos användarna. | |
| SkySpy_ | 2010-11-30 17:57 | |
![]() | Trixxie: Ja precis.. Du har förstått matematiken rätt. 50% är hälften. | |
| fuskarns | 2010-11-30 18:13 | |
![]() | Men om man nu är otrogen är det väl lika bra att skita i att berätta det för partnern så slipper man ju såra den... | |
| teamgrens | 2010-11-30 18:17 | |
![]() | De e bra att samla dem på samma ställe så slipper vi andra dem. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 18:41 | |
![]() | en relation med en gift man kan i många fall vara optimalt. men men. tack numsan true true. nu menar jag iofs också att jag förstår de som verkligen är otrogna. matematiken är ju inte så svår. | |
| ingrid7 | 2010-11-30 18:51 | |
![]() | Vem skapar en sån sida? ._. | |
| schmuppisch | 2010-11-30 19:56 | |
![]() | Jag tycker att det är skamligt och fel att föra sin partner bakom ljuset genom att bedra dem med någon annan. Är man dock swingers och båda är med på noterna så ser jag inget som helst fel på det. Sedan ser ju alla olikt på otrohet. För vissa dras gränsen vid en kyss, andra dras vid lite hångel och för vissa måste det gå hela vägen till sex för att räknas som otrohet. Vi alla har våra gränser och jag tror att det är viktigt att man sätter sina "regler" tillsammans tidigt i förhållandet så att båda överrensstämmer eller i alla fall kan acceptera varandras gränser. Dejtar du t ex, en person som tidigt i förhållandet berättar att han/hon inte ser på otrohet som något illa så kan du ju redan då lägga benen på ryggen om du själv inte accepterar det. Annars får man skylla sig själv. Men denna sida är totalt oacceptabel om den används i fel syfte. punkt | |
| vildman | 2010-11-30 20:02 | |
![]() | Och du är en av moralpanikisterna. Punkt. ;-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 20:06 | |
![]() | efter en snabbkoll kan jag lugna de oroliga med att det ser ut som vilken dejtsida som helst. mest singlar verkar det som. singlar utan moral kanske:) | |
| vildman | 2010-11-30 20:07 | |
![]() | En nyfiken fråga. Ni som pratar om sidan som oacceptabel, vill ni förbjuda den? Eller var vill ni egentligen komma med era utspel? Själv tror jag ju på ett fritt samhälle där man faktiskt får göra sådant här även om vissa ogillar det. Nöjer ni er med att ogilla det eller vill ni förbjuda? | |
| vildman | 2010-11-30 20:08 | |
![]() | Med tanke på att dom marknadsför den på radio skulle jag tro att mååånga loggar in och kollar den av ren och skär nyfikenhet. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 20:08 | |
![]() | en hel del drop dead snyggingar som letar gifta hittar jag:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 20:14 | |
![]() | och en jävla massa par. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-11-30 20:50 | |
![]() | Fan vad sjukt, är det ett skämt eller?? | |
| numsan | 2010-11-30 21:22 | |
![]() | Ramsey - Jag förstår också otrohet. Eller framförallt så förstår jag INTE hur folk har fått för sig att det är det absolut värsta som skulle kunna hända att ens partner är otrogen. Jag kan tänka mig otroligt mycket värre saker än så. | |
| magga | 2010-11-30 21:33 | |
![]() | Det finns förhållanden där man älskar varandra utav livet. Där kärleken verkligen KÄNNS. Där man skulle gråta blod i flera månader om det tog slut. Där det kändes som att någon skar i ens hjärta. Sen finns det förhållanden där man tycker om varandra. Man skulle kunna leva utan varandra men man trivs ihop och är av den anledningen tillsammans. Man skulle bli ledsen om det tog slut men skulle lätt kunna gå vidare efter en tid. Är det inte där synen på otrohet egentligen ligger. Vilken sorts förhållande man är i? Vilken sorts kärlek man upplevt? Personligen skulle jag ALDRIG vara i ett förhållande med någon som jag inte älskar av hela mitt hjärta och kände att jag skulle vilja leva med resten av mitt liv. När jag väl är i ett förhållande skulle jag därför aldrig acceptera att min partner var otrogen eller riskera mitt förhållande för lite kul vid sidan av. Antar att ni som tycker att det är okej att vara otrogen inte har upplevt sann kärlek. Sorry. | |