Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill Strumpa | 2006-10-08 21:15 | |
![]() | Per Gessle- sjunger som en kärring, klär sig som en kärring och har samma frissa som min farmor.... | |
| Gunni - Ej medlem längre | 2006-10-08 21:32 | |
![]() | Ernst Hugo Järegård i alla former ger mig rysningar! | |
| pilutta-dej | 2006-10-08 21:33 | |
![]() | att ni orkar! Låt var och en bli salig på sin fason. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-02 10:19 | |
![]() | KENT, hu så deprimerande. *Musik ska byggas utav glädje* :-) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-02 10:41 | |
![]() | Håller med Silverin! Hur deppig musiken är ska vara så ska den innehålla livsbejakande sekvenser för att vara värd att lyssna på. | |
| temperance | 2007-11-02 12:55 | |
![]() | Thomas Ledin.. Fy fan. Släng honom till min brorsas hamstrar! | |
| Minta | 2007-11-02 15:03 | |
![]() | Persbrant är inte sympatisk. | |
| efrezina | 2007-11-02 17:55 | |
![]() | björn rosen..nåt sånt.. fyfan, hemska texter, inte dem roliga heller om d nu va menat så bläää men inte e markolio dåli? han e ju störtskön! | |
| Solvind - Ej medlem längre | 2007-11-02 18:10 | |
![]() | Den där killen vars självdistans är lika liten, som avståndet mellan l:en i mellan... vad var det han hette... Tomas Ledin, ja. Sånger Att Älska Till? Säg att han skämtade när han fick för sig att släppa den samlingen. Jaså? Det gjorde han inte. Jag måste erkänna, att det inte finns en enda artist på hela jorden, som får mig så avtänd som den där Ledin. Men det är en annan historia. Eller är det det? Finns det ens en historia att förtälja där? Förmodligen inte, men då hittar jag på en. Ja, att hitta på lögner brukar jag vara bra på. Ibland. Alltså inte när jag har planerat lögnen, nej. Utan när jag improviserar fram överdrivna lögner. Det sägs ju att man ska ta i ordentligt när man ljuger. Annars genomskådas man. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-11-02 18:21 | |
![]() | Sebastian: "From now on youve gotta Do what youre told Follow directions, obey the law I let you win but you go too far I know the deal, baby youre a star But youre outta control, you never do what youre told Read the instructions, stay on the road Think from above, not down below Im the man, gimme control Baby baby please, just do what youre told" JÄTTEBRA låt. Verkligen. Inte. | |
| salix - Ej medlem längre | 2007-11-02 19:21 | |
![]() | Carola | |
| salix - Ej medlem längre | 2007-11-02 19:22 | |
![]() | måste lägga till Shirley Clamp och Sonja Aldhén, hu så hemskt.... | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-11-02 19:28 | |
![]() | hmm få se nu...Per Gessle, Lars Winnerbäck, E-type, Tomas Ledin(självklart), Måns Zelmlemereremellöv(eller va fan han nu heter), hela startfältet i årets melodifestival, Ulf Lundell, Alcazar, Shirley Clamp, Carola, Petter... för att nämna några. | |
| Minta | 2007-11-02 21:31 | |
![]() | För första gången tycker jag att någon är riktigt bra i Idol, nämligen Amanda Jensen. Den enda som fått mig att bli berörd. Carola kan beröra med sin enorma röst och musikalitet, men som någon sa, man vill helst inte höra henne prata. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-11-02 21:38 | |
![]() | Ledin och Uggla var för jävla bra på 70-talet. Nu är de lite gaggiga. Kräkmedlet numero 1 är dock Roger Pontare. Sicken usel lirare! :-/ | |
| skogstorparn | 2007-11-02 22:41 | |
![]() | har tidigare hängt ut håkan hellström här,givetvis har jag som vanligt blandat ihop namn,hellström kan iofs sjunga ungefär lika bra som ingvar oldsberg,men killen har en jävla utstrålning å en go personlighet..givetvis är det staffan"lilla fågel blå"hellstrand jag har i skottgluggen nödslakt vore för skonsamt skogstorparn | |
| Zmul | 2007-11-03 08:45 | |
![]() | Pär arsle | |
| Kia | 2007-11-03 11:43 | |
![]() | Divan CAROLA ucsh o fy,Tomas Ledin ,Per Gessle,Tomas Di Leva ,räcker det? Höll på o glömma Magnus Uggla.Sorgligt när medelålders artister försöker bli unga för evigt o bete sig som tonåringar | |
| 1337kiddo | 2007-11-03 11:57 | |
![]() | carola FTL | |
| R-M | 2007-11-03 19:02 | |
![]() | Uffe Lundell är min absoluta svenska favorit..:)..Bland andra..Hmm..En som jag verkligrn inte kan med är Tomas Ledin..Överskattad o irriterande person.. | |