Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade12
Mobilspel
Pågående21 739

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kvaturglon - Ej medlem längre2010-04-09 10:15
Antal inlägg: 472

äh vaddå
du måste inte tro på vad folk säger
 
Tindris2019-02-02 15:28
Antal inlägg: 3510

Karsten Torebjer är ett bra medium, allt han säger stämmer varenda gång!
 
Jelenas772019-02-02 15:58
Antal inlägg: 1797

Tror inte på spådomar men däremot på healare.
 
Blygrå - Ej medlem längre2019-02-02 17:40
Antal inlägg: 12

Varför är inte alla spåkärringar aktiemiljonärer?
 
ttiittii - Ej medlem längre2019-02-02 22:24
Antal inlägg: 37631

Tror inte på spådomar och inte på Healing heller.
Tror inte på spöken skrock eller något övernaturligt över huvud taget
 
ttiittii - Ej medlem längre2019-02-02 22:25
Antal inlägg: 37631

Och definitivt inte på medium
 
FaIIgrop - Ej medlem längre2019-02-03 00:15
Antal inlägg: 12

Världen är inte mer spännande än den är. Så nej.
 
lolololololo2019-02-03 13:52
Antal inlägg: 3418

Religion är väl en form av skrock...?
 
Mollee2 - Ej medlem längre2019-02-18 23:17
Antal inlägg: 6950

Det är inget annat än intuition. Tror jag. En del har bättre intuition än andra, eller är duktiga på att läsas av andra . Det är inget övernaturligt, utan det är bara så det är.

Jag själv har för det mesta otroligt bra intuition, nästan kusligt bra. Så pass att mina vänner tror jag är synsk. Men det är jag såklart inte.

Sen finns det ju såklart de som utnyttjar sin förmåga att känna av och läsa av, för att tjäna pengar. Det är fel. Dessutom kan många av dessa s.k spådomar appliceras på flera människor.

Personligen lägger jag hellre pengarna på något som händer just här och nu. Framtiden blir ju som den blir oavsett om jag går till någon sierska eller inte.

 
icy2019-03-16 20:01
Antal inlägg: 855

Har alltid varit nyfiken och intresserad av det ”mediala”, men alltid med en skeptisk syn...
”Jag tror inte på det förrän jag varit med om det själv”

Har tänkt länge på att besöka ett medium/spåtant/andlig rådgivare, men det har aldrig blivit av...förrän i onsdags...

En vän beställde varsin tid hos en andlig rådgivare i Malmö, vars väntelista är lång och man får vänta på tid i flera månader...

Givetvis kollade jag upp henne innan mötet...
Det fanns flera stycken som tyckte att det var det bästa de varit med om...

Hon visste ingenting om mig, inget om min bakgrund, inte ens mitt förnamn...

Men när jag kom dit....och satt i stolen mitt framför henne, så...började hon...

Hon jobbade med namn och jag skulle inte säga några namn själv, utan bara förklara om namnet hon gav...

Låt mig säga så här...
Då jag ser ”ursvensk” ut och pratar bred skånska, så var jag föga förvånad att ALLA namnen som dök upp var typiskt ”svenska”.
Jag kunde pricka in Michael, Johan, Bo, Eva, Ingrid, Sara, Sofia, Marie...ända tills hon kom in på det jag ”har issues” med...
Relationer med föräldrar och kärleken...

Inga namn till de som stod närmast...
Inga av mina isländska vänner eller släktingar, inga av mina vänner med utländskklingande namn...

Men, men...
Jag lämnade henne efter 1.5 timme, där hon gett mig en boost av komplimanger och satte fingret och bekräftade de relationsproblemen jag redan visste om...

Men hon gjorde det på ett bra sätt...
Hon bekräftade MINA känslor, MINA relationer och hur jag kände (som hon på ett bra sätt dragit ur mig).
Och jag kände efteråt att, Ja, vissa saker måste jag ta tag i för att själv må bra...

Men medial...nä...
Andlig rådgivare...ja, typ en duktig livscoach...

Jag kan förstå att det är mitt i prick för vissa som inte själva kan komma till vissa insikter i relationer och tankesätt...

Ett positivt möte, absolut, mem mest för att hon ”såg” mig. Hon såg min godhet, såg min redighet och hon såg MIG...

Men något andligt eller medialt var det INTE...

Så jag blev inte heller övertygad denna gången...

 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?