Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bulll | 2011-02-15 19:40 | |
![]() | Sjuk(t uttråkad).!!! Ligger i sängen snörvlandes på den tredje sjukdagen, och nu är det där lite härligt småmysiga med att vara sjuk rejält passerat och jag har TRÅKIGT!!! Jag orkar inte göra något som innefattar att ta mig ur sängen, och läsa bok går också bort just nu (ögonen går i kors och koncentrationen är inte på topp). Har plöjt igenom alla de forum och bloggar jag brukar, och funderar nu på hur jag ska få resten av kvällen att gå. Snälla, nån som kan tipsa om t ex nån bra serie som går att streama, eller nåt annat kul nätbaserat som kräver minimal ansträngning?? | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-15 19:41 | |
![]() | solsidan tv4 play | |
| Irkko_Pirkko | 2011-02-15 19:42 | |
![]() | Sova. | |
| Tess 08 | 2011-02-15 19:43 | |
![]() | The Big Bang theory borde finnas att titta på på datorn... Sjukt kul!! | |
| bulll | 2011-02-15 19:44 | |
![]() | Solsidan har jag redan sett, annars var det ett bra tips. Vågar inte sova nu för vet att det blir svårt att hålla mig sovande hela natten i så fall. Fler förslag? | |
| Irkko_Pirkko | 2011-02-15 19:45 | |
![]() | Ta ett bad? | |
| boyakasha | 2011-02-15 19:45 | |
![]() | Efterfest hos mig | |
| bobo flux | 2011-02-15 19:45 | |
![]() | Coupling säsong 1-3! | |
| bulll | 2011-02-15 19:46 | |
![]() | Hmm, den har jag hört talas om tror jag, några sjukt nördiga snubbar och deras kärleks-issues, right? Den skulle jag kunna leta stream på, tack! | |
| bulll | 2011-02-15 19:46 | |
![]() | Coupling, kan du berätta nåt om den? | |
| -Snödroppe- | 2011-02-15 19:48 | |
![]() | Du är ju född relativt tidigt så en rejäl stänkare kan ju vara på sin plats (det finns ett barnfilter). www.whiskyguiden.se/ | |
| bobo flux | 2011-02-15 19:51 | |
![]() | Brittisk relationskomedi, med väldigt mycket underliggande vuxenhumor. Har dessutom den roligaste tv-karaktären någonsin...Jeff! www.imdb.com/title/tt0237 123/ Smakprov... www.youtube.com/watc...0d V0_qOliQ | |
| Shed | 2011-02-15 19:53 | |
![]() | Finns lite goa serier som finns att streama väldigt lätt. Beror ju lite på vad du gillar men listar några.. Spartacus: Blood and Sand (handlar om Gladiatorer i Rom, se den för guds skull inte censurerad via TV6, hitta en amerikansk version) Sons of Anarchy (handlar om MC-gäng, inte sett men ska tydligen vara riktigt bra) The Walking Dead (om du är trött på alla vampyrserier så har det kommit en serie om en zombieinvasion, inte så överdrivet mycket zombieslaktande, handlar mer om personerna i serien) Kanske något som är av intresse för någon trådläsare. | |
| bulll | 2011-02-15 19:58 | |
![]() | Haha, den där Jeff verkar av smakprovet att döma som en man med vissa issues:-) Verkar helt klart som en lovande serie, tack för det tipset! Som en liten vink om hur desperat jag är i behov av förströelser, kan jag meddela att jag tidigare såg flera avsnitt av Svt:s "Minuten", och verkligen brydde mig om hur det skulle gå för de tävlande:-) | |
| bulll | 2011-02-15 20:00 | |
![]() | Shed: tack för dina förslag. Sons of anarchy har jag sett, och den är helt fantastiskt bra verkligen. De andra har jag bara hört talas om lite vagt, men jag gillade verkligen Rome, påminner Spartacus nåt om den? Zombies har jag mest följt via skräcklitteratur i yngre dagar, men det kanske också kunde vara något. | |
| schmuppisch | 2011-02-15 20:04 | |
![]() | Spela här på betapet :) | |
| bulll | 2011-02-15 20:07 | |
![]() | Schmuppisch: Av rena taktik-skäl tänker jag hålla mig långt ifrån spelrummen, jag kan inte se att jag skulle lyckas få ihop några ord alls med den här gröthjärnan:-) Annars vore det såklart det givna valet! | |
| Megaherz | 2011-02-15 20:07 | |
![]() | The secret diary of a call girl :P | |
| bulll | 2011-02-15 20:09 | |
![]() | Hmm Megahertz, den har jag bara sett pyttelite på efter nåt annat typ på femman och inte fått något grepp om alls (inte så konstigt iofs med tanke på hur lite jag sett den). Är den värd att se alltså? | |
| Shed | 2011-02-15 20:17 | |
![]() | Spartacus: Blood and Sand handlar om Spartacus, det har gjorts en film om honom för en herrans massa år sen. Utan att avslöja för mycket så kan man säga att huvudpersonen blir dragen inför "krigsrätt" eller vad man ska kalla det, och blir gladiator som straff. Om jag kommer ihåg rätt.. The Walking Dead rekommenderar jag starkt om du har läst inom den genren innan, den bygger på serieböckerna med samma namn. Det enda negativa med den serien är att det enbart har kommit 6 avsnitt än så länge... | |