Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
40
Inloggade76
Mobilspel
Pågående21 788

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mouche - Administratör2016-09-15 14:31
Antal inlägg: 24193

SNUSK-SNACKARE här på Betapet!
Detta inlägg bör ALLA som ens tänker tanken på att terrorisera våra gäster här på Betapet med vidrigt sexbabbel, läsa och läsa noga!

Från denna sekund kommer det att tas itu med hårdhandskarna mot de (idioter) som kör igång "jag så k*t-dravlet mot motspelare!

Är man så förbaskat oattraktiv IRL att man inte kan skaffa sig en sexpartner på "rätt" sätt...ja då är det att rekommendera en plastdocka, typ Uppblåsbar Barbara eller liknande!

Våra gäster här ska i vilket fall som helst lämnas ifred.

De är här för att spela, träffa vänner, ha trevligt och INTE för att bli trakasserade av hormonstinna fjantskallar!

De som anser sig tvungna att hålla på med sånt här ofog kan med fördel försvinna härifrån så vi andra slipper er!

Mouche // Administratör Betapet
 
Mouche - Administratör2016-09-15 14:32
Antal inlägg: 24193

Jag lämnar tråden öppen för eventuella åsikter men...det får INTE sättas ut namn på andra spelare i tråden.

Då låser jag den omedelbart!

Mouche
 
Odygdig2016-09-15 14:44
Antal inlägg: 14

Vore inte uthängning ett någorlunda rimligt straff, om man nu faktiskt är ute efter att få dom att sluta?
 
Mouche - Administratör2016-09-15 14:53
Antal inlägg: 24193

Egentligen skulle det kanske det Odygdig, men vår policy är att aldrig hänga ut andra här på Betapet på ett negativt sätt och det rättar vi oss alltså efter.



 
brina2016-09-15 19:25
Antal inlägg: 1160

Haha, plastdocka! Går bra med gummibåt också.
Effektivt är att ej svara och i regel avslutar vederbörande spelet då.
 
Silfverkrok - Ej medlem längre2016-09-15 22:45
Antal inlägg: 7174

och hur svårt är det att installera en ignorera-funktion? finns på hur många spel som helst, ska det verkligen vara så svårt att införa på betapet? om ni administratörer läser trådar ser ni ju att det är något som efterfrågats i många år nu.
 
Mouche - Administratör2016-09-15 23:41
Antal inlägg: 24193

Jag ska tala med Monk/Odin om det där med ignorera-knapp Silverkrok.

 
Pomfritz - Ej medlem längre2016-09-16 09:10
Antal inlägg: 11

Å andra sidan, som Brina säger, kan man ju välja att ignorera. Utan knapp.
 
volpe1964 - Ej medlem längre2016-09-16 10:01
Antal inlägg: 6106

Kanske fungerar att säga att man är född 1900 också ;) Ignorera fungerar nog bra i de flesta fallen.
 
Tindris2016-09-16 13:02
Antal inlägg: 3510

Jag har varit här väldigt mycket i 11 år och kan inte minnas att jag fått ett enda snuskigt förslag, ni som får dom, är det i PM eller i spelchatten medans ni spelar?
Ignorera med eller utan knapp låter ju som en bra idé för er som drabbas så ofta så ni knappt vill vara här =)
Sen lär man sig efter ett tag vilka man inte ska ens spela med för att dom är korkade på andra sätt..lägger tid på att påstå att man fuskar eller tycker man spelar dåligt *s*
 
Bitte - Administratör2016-09-16 13:13
Antal inlägg: 23892

Min erfarenhet är att det sker oftast när man spelar via appen



Bitte
 
SA20122016-09-16 13:18
Antal inlägg: 385

När man spelar via mobilen och startar ett spel så kan man ju inte avsluta om man inte vill ha en massa avbrutna spel.
Denne spelare uppehåller en plats för någon som skulle ha kunnat spela med mig.

Jag undrar varför det inte finns regler mot vissa nick när man spelar via mobilen. "KnullsugenM" borde man ju rimligen inte kunna heta ens.

Man borde verkligen ha en rimlig chans att ta bort, redan från start när en sådan eller liknande matchning dyker upp. Nu måste ju spelet påbörjas och man får dras med idioten i flera dagar.
 
Tindris2016-09-16 13:19
Antal inlägg: 3510

Allright, det har jag aldrig gjort så det är därför då. Tråkigt med grisar som tror de det är okej att bete sig hur som helst..
 
SA20122016-09-16 13:24
Antal inlägg: 385

Ja, det är via appen som jag menade när jag skrev mobil.

Problemet är just att man inte kan välja bort matchningen man blir tilldelad när man startar ett spel.
Här kan man neka och då slipper man spela mot personen.
Man borde kunna avvisa förslaget som har slumpats fram,
skulle det vara så svårt att införa?
 
formulär1A2016-09-16 13:26
Antal inlägg: 62

Brina och Pomfritz, hur menar ni med att man kan ignorera det utan knapp?

Menar ni då att neka att spela mot dem eller bara strunta i att bry sig? Det förstnämnda är ju svårt då de personer det avser knappast har nick som "kåtbock", "sexpratare" etc och när de väl är i spelet är det ju svårt att inte se vad som skrivs vilket kan vara jobbigt nog för många.

Sedan är det nog självklart att man nekar de spelare man av olika anledningar inte vill spela mot, men det är väl antagligen inte bara en, två eller tre som beter sig så här.

Jag får ju inte sexmess (det närmaste är X antal killar som tydligen vill ge mig oralsex att döma av hur de brukar tacka för matchen), men min erfarenhet av att neka motståndare är att många av dem då ansluter var tredje sekund och det till och med 15-20 gånger i rad och skickar något otrevligt under den tiden. Inte sexmess dock utan mer "fegis", "spela då", "kom igen" etc. Och gissar att de som vill skicka sexord också gör så.
 
SmålandsMira2016-09-16 14:21
Antal inlägg: 22247

Tycker också det är dumt när man spelar via appen och får dras med någon jobbig typ i flera dagar, någon som inte avslutar fast man ber om det, håller med SA2012.
 
Tanten M - Ej medlem längre2016-09-16 15:00
Antal inlägg: 5126

Foto tycks vara problem nr 1.
Snubbarna scannar första sidan efter snygga brudar.
Får besök av samma 7-10 personer om o om igen.
Dock sällan nån tycker det är värt att messa mig :)

Spela på mobilen är problem nr 2.
Som sagts flera gånger, det går inte att neka.
Skulle vara suveränt att få frågan om att tacka ja/nej till ett spel - inte bara vid inbjudan utan även vid slumpad motståndare.
Det skulle även bidra till roligare spel då man kan neka segspelarna.

Chatten är problem nr 3.
Man borde kunna stänga av den helt om man vill.
Gäller både mobil o dator.
Jag snackar ytterst sällan, skulle helst slippa säga hej o tack t.o.m.
 
carlmartin - Ej medlem längre2016-09-16 15:34
Antal inlägg: 4590

bra ide med att kunna stänga av chatten.
Vill man inte prata ska man slippa det, utan att den andre flippar ur. (har hänt ett par gånger, att motståndaren tar det väldigt illa upp att jag glömt att skriva "hej")
 
Tindris2016-09-16 15:59
Antal inlägg: 3510

Ja, vad bra det vore om man kunde stänga av chatten under spel när någon drar igång massa dravel medans man tänker ut bra lägg ;)
Stressade spelare som skriver "ÖKA" efter två läggningar och resten svordomar och annat mög..hade varit skönt att bara "klick" borta.. =)
 
carlmartin - Ej medlem längre2016-09-16 15:59
Antal inlägg: 4590

Absolut!
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?