Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade48
Mobilspel
Pågående21 747

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Ninnin2016-09-17 16:42
Antal inlägg: 332

Skickade PM till dig, Mouche.
 
Mouche - Administratör2016-09-17 17:07
Antal inlägg: 24193

25-30 ekivoka spelarnamn borttagna!
Fortsätt att mejla mig, eller Bitte, om fler dyker upp!

Tack för hjälpen alla!

 
Fzon2016-09-17 17:16
Antal inlägg: 2

Jag börjar uppleva dessa oseriösa spelare med sexuella anspelningar som riktigt irriterande. Jag tillhör dom som har många spel på gång samtidigt och det kan bli aktuellt att bjuda in till flera nya spel samtidigt. På en och samma kväll fick jag FYRA nya motspelare där redan namnet avslöjade att det handlade om sex. Kunde konstatera att alla dessa inte hade spelat några matcher full ut, alla var avbrutna. Detta händer ofta när jag söker motspelare som inte matchar min egen rating. Trist att man inte kan avvisa dessa från början utan att det påverkar ens rating. När vederbörande inte får napp (eller är det kanske bara ett busstreck) avbryter denne matchen och då får jag istället pluspoäng. Jag vill hellre spela mig till dessa genom vinster istället för att få dem på detta sätt.
 
vira5 - Ej medlem längre2016-09-17 18:14
Antal inlägg: 757

Jag spelar uteslutande på appen och visst händer det att någon är flirtig och /eller kommer med inviter men det är ju bara att inte svara... Skulle däremot vilja kunna tacka nej till vissa som till exempel lägger ett ord varannan dag. Nekafunktion eller en spärrlista för x antal spelare vore önskvärt.
 
Boel73 - Ej medlem längre2016-09-17 18:41
Antal inlägg: 1980

Bra sagt vira5,,!!
 
Bitte - Administratör2016-09-17 21:04
Antal inlägg: 23908

Raderat några för tråden bara tramsiga inlägg



Bitte
 
throwback - Ej medlem längre2016-09-17 22:21
Antal inlägg: 642

En ignorera i appen och en funktion för att stänga av chatten här vore önskvärt. Och jo, man kan få ovälkomna förslag vare sig man har bild eller ej, tyvärr inte så enkelt som att byta till giraffbild, och varför skulle man behöva det? Jag ska väl kunna spela utan att behöva tänka på att jag kanske kommer att få snuskpratare i chatten bara för att jag är kvinna? Konstig retorik :/
 
brina2016-09-17 22:26
Antal inlägg: 1160

Just så!
 
Mouche - Administratör2016-09-17 22:31
Antal inlägg: 24193

Fzon och alla andra...skicka namnen till mig personligen eller till Bitte så rensar vi bort sådant eftersom klagomålen kommer.

Mejla oss namnen alltså.

Mouche

PS.
Och nu räcker det med helt ovidkommande inlägg!

Den här trådens innehåll är enligt mig mycket viktig eftersom det är djupt kränkande att bli utsatt för sexuella trakasserier, detta oavsett om man är gammal, ung, har bild eller ej, är man eller kvinna!

Varken jag, forumvärdar eller andra inom Betapets skötsel har mer insikt om detta än Ni spelare så därför är det så bra att vi diskuterar saken på ett för oss alla, bra sätt!

Tack till er alla för att ni hjälper till...

Mouche
 
kryddeluntan2016-09-17 22:40
Antal inlägg: 12360

Jag skickade namnet på en vidrig spelare till Bitte och han finns inte kvar. Vi kan inte ignorera dem för då fortsätter de bara och sen spelar det ingen roll om du har bild eller inte.
Som tur är är de allra flesta killarna bara trevliga.
 
Mm22016-09-18 01:36
Antal inlägg: 678

Jag brukar avsluta spelen med dessa kåtbockar och blockera dem.
Jag förlorar rating då, men hellre det än att irritera mig på dem.
 
Ärtan Pärtan2016-09-18 01:58
Antal inlägg: 117

Jag tycker att man råkar ut för åtminstone ett par stycken varje vecka som vill prata snusk hellre än att spela. Spelar ingen roll om man säger att man är gift med barn, de ger inte upp.
Tycker mig märka att de flesta dyker upp under helgerna, tror de är lite som ett helgnöje för dem att bli fulla och ragga sex.
 
Bitte - Administratör2016-09-18 07:39
Antal inlägg: 23908

Raderat ett inlägg som absolut inte hörde hit och de som hängde i hop med det som annars bara hade blivit hängande i luften


Bitte
 
Gnillot2016-09-18 08:50
Antal inlägg: 291

Jag blir lite gramse på dem som tycker att "det är väl bara att ignorera"
Varför skulle det vara mitt ansvar att hantera och stå ut med rövhattar?
Bättre då att som här visa tydligt att rövhatteri inte är önskvärt och beteendet leder till exkludering.
Om detsamma gjordes i samhället i stort skulle mindre ansvar hamna på de utsatta och mer på förövare där det ju faktiskt hör hemma!
(Tack för att ni adresserar detta!)
 
Mormodern492016-09-18 11:25
Antal inlägg: 8333

Nu är jag lite less , hade precis en spelare som inte är intresserad av att spela , bad honom snällt att avsluta spelet , vilket han gjorde nyss. Men när jag tryckte efter ny spelare , då är han tillbaka att spela mot . Vad gör jag nu ?
Kan tillägga att han har 436 avbrutna spel . Äpplet är helt rött eller ringen kan man säga .
 
knodda772016-09-18 11:47
Antal inlägg: 31

Varför över huvud taget bry sig om en anonym ärthjärna som skriver dynga? det i särklass bästa är ju att enbart ignorera, uppskatta verbaliteten! OBS! (IRONI). Det går inte att få bort dessa personer, så , skämta bort dom, ignorera och gå vidare i livet.
 
kryddeluntan2016-09-18 12:39
Antal inlägg: 12360

Det är ju slumpen som avgör vem man möter. Skicks namnet till adm. och ignorera idioten.
 
knodda772016-09-18 13:49
Antal inlägg: 31

Varför skicka??????????? varför inte ignorrera=???????
 
Bitte - Administratör2016-09-18 14:18
Antal inlägg: 23908

Namnen har admin/värdar bett om att få därför ska dessa skickas till oss


Bitte
 
throwback - Ej medlem längre2016-09-18 14:28
Antal inlägg: 642

Men på riktigt knodda? Varför ska man behöva stå ut med såna personer? Kan de inte uppföra sig som normala människor på en spelsida så har de inget här att göra. Återigen så ska jag kunna spela och ha bild utan att behöva bli trakasserad. Vad blir nästa steg? Ska man börja acceptera att bli trakasserad IRL också? "Man kan ju bara ignorera" OBS! det var inte ironi.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?