Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
42
Inloggade75
Mobilspel
Pågående21 646

Forumkategorier

Användare Inlägg  
carlmartin - Ej medlem längre2016-09-18 14:58
Antal inlägg: 4590

Knodda.

Du behöver inte skicka om du inte vill, du kan bara ignorera.

Har du svårt att förstå att andra vill ha andra möjligheter?
 
kryddeluntan2016-09-18 16:06
Antal inlägg: 12360

Jad tycker att det är viktigt att anmäla till adm. och det på en gång. Om man nu tycker att det är inget att bry sig om, ok för den då.

Knodda, du kan väl visa respekt för dem som tycker annorlunda och sluta tjata om samma sak i alla dina inlägg.
 
Fzon2016-09-19 08:01
Antal inlägg: 2

Vill tacka administratörerna för förståelsen från oss som vill ha seriösa spelare här på Betapet. Något som självklart ni också är intresserade av. Der finns forum för alla intressen och böjelser på nätet så det finns ingen som helst anledning varför ett ordspel ska behöva dras med dessa.
 
Mouche - Administratör2016-09-19 08:47
Antal inlägg: 24193

Tack själv Fzon.

Det är ni spelare som gör Betapet till den fina sajt den är.

Och dina ord här ovan är så sanna de kan bli.

Mouche
 
ZvarZ2016-09-19 13:40
Antal inlägg: 118

Jag har nu skrivit in
"SNUSK-SNACK- Nej TACK"
I min personliga information, då ser dom redan när dom besöker min profil mitt ytterst vaga intresse för sådant.
 
Nenne772016-09-19 16:20
Antal inlägg: 161

Zvarz: den var bra! Den vill jag gärna härma.

Alla är inte lika tuffa. Jag blir väldigt illa berörd ibland när de går på mig med snuskprat. Ibland rädd för de låter hotfulla. Jag får VÄLDIGT ofta snuskpratare. Häromdagen var rekordet 4 på en kväll! En ville skicka/få porrbild till vinnaren, en vill skicka sina fantasier till mig osv. Jag har blivit idiotförklarad när jag har frågat dem om de beter sig så här ute på stan, för att försöka att öppna ögonen på dem. De får det till att låta som att det är mitt fel och det gör mig ledsen. Jag har visat min man och han tycker inte att jag har uppmuntrat till något

Jag har hotat dom med min man och har börjat berätta vad jag ska göra med dem ( inga trevliga saker) för jag blir så jävla förbannad!!!! Många återkommer. Dock inte de jag har berättat detaljerat vad jag ska göra med ;-)

Jag har tänkt att starta en sån här tråd själv, men har skämts så fruktansvärt. Men det är alla äckliga snuskgubbar som ska skämmas!!! Nu vet jag att jag inte är ensam. Ska testa med skärmdump
 
Bitte - Administratör2016-09-19 16:28
Antal inlägg: 23908

Nenne77 har Mouche fått namnen annars kan du skicka dom till mig


Bitte
 
Nenne772016-09-19 16:31
Antal inlägg: 161

Jag har inte skickat, gör det jättegärna ikväll! Känns som en upprättelse. Hur gör man annars ? Kan man anmäla dom direkt till er?
 
Bitte - Administratör2016-09-19 16:37
Antal inlägg: 23908

Svara på det meddelande som jag skickar till dig


Bitte
 
Mouche - Administratör2016-09-19 17:08
Antal inlägg: 24193

Vad ni än gör så skäms INTE för att vissa individer uppenbarligen befinner sig på stenåldersnivå!

Det är snuskhumrarna som gör fel och inte ni som sorgligt nog råkar ut för dem!

Mouche
 
Nenne772016-09-24 21:17
Antal inlägg: 161

Tack för att ni tog tag i det här! Jag känner en enorm förändring!! Det är jättelugnt :-) inte en snuskgubbe har hört av sig och de man brukar se hänga här är borta. Kanon!!!! Jag tänker inte skämmas mer! Man lär sig av sina misstag
 
Marsipangris2016-09-27 01:36
Antal inlägg: 14

Nenne77...skäms inte...
Det är patetiska människor som håller på med snuskigheter...hänvisa dem till Fröken Ur eller nåt för Heta Samtal😆

Eller säg bara kort o koncist: "TACK FÖR DITT MEDDELANDE, DIN JORDNÖTSPENIS...JAG KOMMER ANMÄLA DIG NU!

Typ...såna som hoppar på mig, avslutar jag kort o gott o varje gång det finns CHATT från den personen så spelar jag bara vidare...o ignorerar framtida inbjudningar.
Tjoflöjt!
 
knodda772016-09-27 07:45
Antal inlägg: 31

Nej carlmartin, det har jag verkligen inte svårt att förstå. Det har efterfrågats en blockeringsfunktion vilket många spelsajter har, det vore väl det bästa?? Att anmäla och få spelvärdar att stänga av spelare leder ju ingen vart enär dessa byter nicks och är tillbaka i ett nafs, med den nackdelen att man då inte vet vilka dessa är. Blockering och saken är biff!
 
gupe - Ej medlem längre2016-09-27 11:56
Antal inlägg: 1

GUPE: Hur ska man behandla homonymer som kåta (sexuellt upphetsade) och kåta (samehydda? Ska man undvika även sådana, men då finns väl snuskigheten i betraktarens öga.
 
Nenne772016-09-27 18:22
Antal inlägg: 161

De brukar inte göra så stort väsen av sig, de vill vara ifred med sin kåta, Berlinmuren eller vad de nu är upphetsade på. Så jag tycker att vi låter dom vara ifred.
 
Santiel2016-09-28 19:12
Antal inlägg: 96

chatten ser du inte medan du spelar i appen. det står bara att man har ett chattmeddelande och du behöver ju inte gå in och läsa det efter att de bettet sej skamligt.

Jag ignorerar en del och ibland säger jag åt dem att hålla sina tankar och fantasier för sej själva då jag inte är här för att prata om sådant...
 
Santiel2016-09-28 19:23
Antal inlägg: 96

Jag hade en som började fråga mej vad jag heter, var jag bor, mitt personnummer, mitt mobilnummer m.m.
han sade att jag inte behövde svara på alla utan bara på de jag vågade svara på. och att han ville ha belöning i form av bild om han vann.

jag svarade att svaren på frågorna har inget att göra med om jag vågar eller ej... detvär totalt privata frågor han inte har något med att göra.. och någon bild fick han då inte som belöning...
 
Bitte - Administratör2016-09-30 08:44
Antal inlägg: 23908

Raderat två inlägg ett som inte alls hörde hit och ett som var ett svar på det, som annars hade blivit hängande i luften. Så det var inget fel med det inlägget Vildvittra



Bitte
 
VildaVittra2016-09-30 09:20
Antal inlägg: 386

Klistrar in redigerat inlägg på begäran.

Är det just inte känslan av makt som tilltalar de som misstagit betapet för en porrsida? De tvingar ju oss att "lyssna" på deras klåda.
Tack gode gud för att admin tar problemet på allvar. Tänk själva på att det finns väldigt unga medlemmar samt folk som råkat ut för övergrepp. Varför är det dom som i så fall ska lämna betapet och inte de som lämpligare borde ringa en sexlinje istället? För att ignorera funkar inte, det går nämligen inte att radera spel som har olästa inlägg i chatten, och snuskhumrarna kan fortsätta att plinga i ens telefon så länge de själva inte raderar spelet.
 
SmålandsMira2016-09-30 10:31
Antal inlägg: 22247

Mycket lugnare sedan detta inlägg gjordes. Tack för det!
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?