Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 725

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lilla po2017-04-06 07:31
Antal inlägg: 1

Det tråkiga är att om man avslutar spelet pga besvärlig motspelare är ju att man själv förlorar poäng. Har upptäckt när man kollat dessa "besvärliga" motspelare så har dom oftast bara RÖTT dom har till största del avbrutna spel. Efter att ha tröttnat på en spelare som envisades oavbrutet med opassande förslag reagerade jag starkt när nästa spelare också hade ca 98 % RÖTT och avbröt innan spelet startade.
OCH JAG FÖRLORADE DIREKT ÖVER 100 POÄNG.
Inte så kul.
 
klobba2 - Ej medlem längre2017-04-06 19:59
Antal inlägg: 2332

Rött?
 
Nenne772017-04-07 17:57
Antal inlägg: 161

Rött visar avbrutna matcher på cirkeldiagrammet när man kollar in en persons sida. Det brukar jag kolla på. Ett bra sätt att rensa undan vissa. Om de har 100 avbrutna matcher eller nåt så finns det ofta en god anledning till det.
 
svimlan2017-04-13 17:19
Antal inlägg: 2

Hej! Skulle vara toppen om man kunde blockera spelare i appen som beter sig olämpligt. Tycker det är synd att behöva avbryta spel och förlora massa rating för att någon uppenbart fuskar/sextrakasserar/ank lagar en för fusk/är allmänt dryg. Även om man gör det finns det fortfarande möjlighet för dem att fortsätta kontakta en. Vill inte längre starta spel för rädd att behöva möta vissa användare och överväger att lägga ner hela verksamheten. Tack för ordet! /S
 
volpe1964 - Ej medlem längre2017-04-13 19:22
Antal inlägg: 6106

Ett önskemål som funnits så länge jag spelat betapet, en funktionalitet som finns på många appar och som borde finnas här också. Fast är annars mest överraskad av hur otroligt trevliga de flesta är här.
 
svimlan2017-04-13 21:16
Antal inlägg: 2

Kan bara hålla med föregående talare. De allra flesta är ju bara softa och trevliga. Men de få övriga kan få mig att tappa lusten att spela helt tyvärr. Nu har jag inställning bara kvinnor pga sextrakasserar ej och inte så dåliga förlorare generellt, heja!
 
MrPeasly2017-04-13 21:25
Antal inlägg: 714

Så tråkigt att en del inte kan bete sig ordentligt. Troligen 90% män/killar. Har de ansiktsbild? Eller anonyma Giraffliknande profilbilder?
 
litenstor2017-04-14 22:31
Antal inlägg: 235

faktiskt är detta en sida där jag inte blivit påhoppad särskilt mycket och det är ju tacksamt
 
SiddeS2017-04-18 08:30
Antal inlägg: 17

Som många andra föreslår. Ignorera bara om det inte passar. Man behöver inte läsa allt som skrivs och man behöver inte svara. Ta ett djupt andetag och låt det rinna av bara. Som vatten på en gås. Det är en nyttig lärdom man behöver på många håll i livet, inte minst på nätet.
 
Bitte - Administratör2017-04-18 08:32
Antal inlägg: 23908

Eller så gör man som vi admin/värdar föreslår anmäler till oss så tar vi tag i det hela. för det är INTE acceptabelt att bli utsatt för sexism på Betapet


Bitte
 
Bitte - Administratör2017-04-19 07:19
Antal inlägg: 23908

Raderat 1 inlägg som inte hörde hit och två som då blev hängande i luften , även om Gautama hade helt rätt i sitt ""de blockera dig genom ditt IPnummer på dataservern""


Bitte
 
Bitte - Administratör2017-04-19 20:33
Antal inlägg: 23908

Raderat 2 inlägg som hängde ut en person , det är inte ok men namn här avsett om den personen gör fel.

Anmälningar ska skickas till mig


Bitte
 
AlinaOj2017-06-11 20:25
Antal inlägg: 1

Jag har haft en som va mer intresserad vad jag hade för underkläder än spelet.
 
hawknbooze2017-07-02 21:58
Antal inlägg: 40

Tycker att BP:s spelare är mycket redeligare än Wordfeuds.
När jag spelade wf gav 20% upp direkt när de matchats mot en gubbe med skägg - på BP gör ingen så.
 
Glenn Skifs2017-07-11 11:56
Antal inlägg: 932

Hur definierar vi snusk? Det kanske står redan i tråden, men kan man i så fall få en snabbrepris? Jag chattar ju gärna med folk som vill chatta och ibland så skämtar man ju och fram på fredagskvällen när man har druckit lite vin så kan det ju bli en en och annan fräckis. Jag vill ju på intet sätt bli stämplad som "snuskchattare" och nu misstänker jag att jag befinner mig i gränslandet. Jag hoppas att jag är på rätt sida i alla fall. Till mitt försvar kan sägas att jag lika gärna pratar om ozonlager och stenkyrkor i Västmanland. Tacksam för svar.
 
kryddeluntan2017-07-12 09:14
Antal inlägg: 12360

När en motståndare öppnar med " nu ska du få rejält med pisk" eller " du ska få dig en omgång", då ringer varningsklockorna för mig. Jag brukar få rätt och ber dem hålla käften.
Läs bakåt i tråden också
 
Shayila2017-07-19 22:23
Antal inlägg: 6

Finns det inget sätt bli av med idioterna som startar varje spel med: vad gör du är du singel och så eskalerar de?
Snoppar man av dem avbryter de spelet (går på tre meningar när de chattar med mig numera, orka vara diplomatisk

468 avbrutna spel och 56 genomförda innebär troligen att han antingen hittade ett offer som inte fräste ifrån eller någon likasinnad (går dock över mitt förstånd var logiken leta ragg i betapet är)

Jag vill ha en anmälningsknapp för olämpligt beteende så de blir avstängda
jag vill spela inte chatta med perversa nollor
 
Shayila2017-07-19 22:26
Antal inlägg: 6

Btw det är ok att chatta men om motparten inte verkar intresserad så håll chatten ren eller chatta med nån annan och spela klart spelet...spelar ni enbart för att chatta med random folk finns andra sidor
 
Bitte - Administratör2017-07-19 22:29
Antal inlägg: 23908

Man kan skicka meddelande till mig eller Mouche ..tag gärna en skärmdump då vi ser vad som skrevs. Av mig går man sedan en mail att skicka dem till


Bitte
 
volpe1964 - Ej medlem längre2017-07-19 22:35
Antal inlägg: 6106

Jag föreslog också en knapp i appen tidigare i denna tråd, känns lite omständigt med skärmdumpar och mail, borde kunna hanteras enklare.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?